15 Nisan 2020 "Meydan Okuma 16/1"

Bundan sonra ki günlerde bir görevimin olması, mutlaka bilgisayar başına geçip birşeyler yazmak bana iyi gelecek, bir grubun özellikle Ezgiciğimin önderliğindeki bir meydan okumada daha  bulunmaktan oldukça memnunum. Hadi başlayalım o zaman;

1 . Belki aramıza yeni katılanlar vardır ya da olcaktır. Önce birbirimizi tanıyalım. Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 


Ben Derya, Kasım 2008 den beri blog yazıyorum. 2006 yılından beri ev hanımıyım, kendimi bildim bileli hep bir takım elişleriyle uğraşmışımdır. En üretimli dönemler ise blog açmam ve paylaşımlarda bulunmamla başladı. Aklıma esen her çeşit işi denerim, yapmaya çalışırım. Bu geçen süreçte elişi anlamında hiçbir kursa katılmadım doğaçlamayı ve kendim keşfetmeyi seviyorum. Karantinadan önce de Ankaradaydım hala Ankaradayım. Aslında  bugün bakınca sadece özgürce dolaşabilmenin dışında çok da özlediğim bir yaşam tarzım yoktu. Fazlasıyla rutin, tüketilmiş  ve bıkkındı. Bugün küresel çapta yaşanan bu salgınla hayata bakış açım fazlasıyla değişti diyebilirim. Doğayı her zaman sevdim ve elimden geldiğince korumaya çalıştım ama yaşam anlamında, tüketim anlamında çok şeyde farklı düşünmeye başladım. Şimdi bu evdeki günlerde sık sık bunları düşünüyorum, çoğu zaman gereksiz olan herşeyin karşısındayken aslında yaptıklarımın çok da etkili olmadığını gördüm. Yani daha çoğu yapılabilirdi. Şimdi bunu farkettim. Niyetim kendi çapımızda elimizden geldiğince bu anlamda daha ciddi yol almak, alabilmek.

Bir önceki yazımda battaniye yapmayayım dedim ama akşam oturdum parça ipleri değerlendirmek için birşey başladım. Bir battaniye daha yolda olabilir, tesellim bu farklı bir model :) Harlequin blanket.

23 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum deryacım :)))) battaniye ne hoşmuş ubuntu bitince deneyebilirim. etkinlik güzel olacak. rutine renk katacak. bazı soruların cevabını hala bilmiyorum. :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim bende çok memnunum :) battaniyeyi beğenmene sevindim, bencede güzel olacak ama aynı düşüncedeyiz bende Ezginin duyurusunda okuduğumdan beri ne yazarım ki dediğim sorular oldu doğrusu, bakıcaz artık :)

      Sil
  2. Battaniye için kolay gelsin ozeniyorum

    YanıtlaSil
  3. Etkinlikten geldim ve hemen blogunuzu takibe aldım. Tanıştığımıza memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Örgülü bloglar görünce gözlerim kalp kalp oluyor ♡ Her gördüğümü denemek isterim. Üretmek insana iyi geliyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hemfikiriz kesinllikle iyi geliyor :)

      Sil
  5. İyi ki açmışsınız blogunuzu...En eski takipçilerdenim ve tanıdığım takip ettiğim için çok mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet en eski arkadaşlarımdansın bir ara keybetmiştim tekrar buldum ve bende seni takipte olmaktan ve okumaktan çok memnunum :)

      Sil
  6. battaniyenin modeli güzel bir şekilde hepimizin rutinine etki ediyor bu süreç inşallah daha güzel bir dönem için yeterli sabrı ve özveriyi gösterebiliriz :) bu arada biz motif etkinliğimizde evde kalan iplerle kare motifler yapıp bu süreçte evdeki tüm iplerle kareler örüp biriktirip sonrasında da bunları birleştirip battaniye yapı huzurevi ya da benzeri bir kuruma bağışlamayı düşündük katılırım derseniz aklınızda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah amin diyeyim. Etkinliğinizi biliyorum sizi yaptığınız bu güzle iş için tebrik ederim, aklımda tabi neden olmasın, çok teşekkürler..

      Sil
  7. Bu tarz konularda aceleci davranıyorum ve başladığım şey hemen bitsin istiyorum o yüzden battaniyeye başlamak istesem de sabırlı olamayacağımı bildiğim için şu an erteliyorum. Yazılarınızı okumak çok keyifli,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende biraz sabırsızım takip edenler bilir başladım der ikinci paylaşıma bitiririm :) ama şimdi gerçekten oylaması lazım beni, bu huyu biraz gevşetmeye çalışıyorum :) çok teşekkür ederim, tanıştığıma memnun oldum :)

      Sil
  8. merhabalar,
    bu meydan okuma sayesinde bloğunuza merhaba dedim ve takibe aldım...
    Ne mutlu yeni bloglar tanışmak çok güzel oldu...
    Bende ilk gün yazıma beklerim....
    Bursa'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim, bizdende sevgiler...

      Sil
  9. Derya'cım benim, sensin olmazdı meydan okuma <3 İyi ki yazıyoruz, kendimize iş edindik :)))

    Eminim harika olacak, ben de seviyorum Harlequin battaniyeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim teşekkür ederim, bencede iyi ki yazıyoruz, iyi ki varsın
      battaniye ilk defa yavaş yavaş gidecek inşallah :) bende seviyorum bu modeli..

      Sil
  10. Salgın şimdilik bakış açılarımızı değiştiriyor, salgın sonrasında da değişen bakış açılarımızla yaşamayı sürdürebilirsek işte o zaman gerçek değişim olacak hayatlarımızda gibi hissediyorum :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değişimin kalıcı olması önemli, biterse ki umarım bitecek ama herşey gibi unutup tekrar eski moda dönmemeli, bende fazlasıyla değişimin sinyallerini alıyorum, sizede sağlıklı ve mutlu günler... :)

      Sil
  11. hanii kurabiye keek yok muuu :)

    YanıtlaSil
  12. Bu karantina dönemi herkesi kendine döndürdü ve düşünmesini sağladı. Bu açıdan çok faydası oldu.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...