16 Nisan 2020 Meydan Okuma 16/2


2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?

Aslında özel bir yerim yok hatta hepimizin evde olması kendimize bir yer bulmakta bizi zorladı başlarda ama şikayetçi değiliz/m çoğunlukla gezgin modda olsam da en çok koltuğun sol köşesine konuşlanıyorum. Burayı özel kılan şey; stratejik bir konumda mesela tv'yi en iyi gören nokta, en rahat koltuk, elimi uzatınca hemen iplerime malzemelerime ulaşabiliyorum  :) Evde kendime bir kahve içmek, durup dışarıyı izlemek veya sessiz bir köşe bulup kitap okuyabildiğim her bir noktayı sever oldum. Dar ve küçük evlere geçmişte verip veriştirsemde şu ara aramız iyi.

Benim maske çırpınışlarım dün gelen mesajla nihayet bir süreliğine son buldu. Eczaneye çıkınca yol üstündeki güzellikleri izledim, en sevdiğim leylak mevsimi gelmiş bile, kokladım bolca.

26 yorum:

  1. Leylaklar belli ki bu yıl da mutlulukverme misyonlarını yerine getiriyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım öyle, gerçi ben her çiçekte aynı hislerdeyim :)

      Sil
  2. Köşen, iplerin evin atmosferi şahane Derya'cım <3

    Maske mesajı nasıl geldi Derya'cım, edevletten başvuru yapmaya çalışıyorum ama bir türlü açılmıyor. Kendi kendine mi geliyor mesajlar?

    YanıtlaSil
  3. hıhım peki o köşedeee güzel diziler izleeee, kave iiç, çorap öör, kek yee :)

    YanıtlaSil
  4. bize bir hobi odası lazım deryacım. benimde yok malesef.
    yılın en güzel zamanı evlerdeyiz. çok üzücü. tabiat uyandı. biz göremiyoruz. acelem olduğu için koklamadan yanından geçtiğim her sümbül için şu an çok pişmanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum aklımı okudun Zeynepcim hayalim hep benimde, malesef evde olalım ama sağlıklı olalım ne yapalım, görecek günler varsa daha çok bahar görürüz umarım, olsun boşver pişman olma denk gelirsen bir leylağa koklarsın bolca, sevgilerimle.. :)

      Sil
  5. Bu meydan okuma ne renkli görseller ortaya çıkıyor😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, her yönüyle keyifli oluyor gerçekten meydan okumalar :)

      Sil
  6. Ne güzel köşeymiş orası , bol huzur içeriyor, Maşallah 🎉
    Ay o leylaklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. :) gözüm kaldı leylaklarda

      Sil
  7. Koltuğun üzerindeki battaniyeye hayranlıkla baktım gerçekten mükemmel görünüyor :) İpler de rengarenk çok güzel, içim açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk ördüğüm battaniyem o, çok teşekkür ederim, mutlu oldum iç açıcı olabilmek ne güzel :)

      Sil
  8. Bende aynı durumdayım,koltuğun sağ köşesi ve ben özdeşleştik....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle evde yapıştık bazı yerlere, hep evde olunca kaçınılmaz :)

      Sil
  9. Sehpa altından iplerle bakışıyoruz :) Allahım! Nasıl güzeller, ve kim bilir nasıl güzel projeler için sıradalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inşallah güzel işlerde kullanırım :)

      Sil
  10. Fotoğraflara bakınca içim açıldı..gözüm rengarenk yumaklarla oynayan bir kedicik aradı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kedicik bazn çok isteyip bazen de yapabilirmiyim diye şüpheye düştüğüm bir konu, kendime güvenemiyorum o sorumluluk hemde büyük, ama olsa güzel olur diye düşünüyorum hep ağırlıklı olarak, kısmet, belki bir yerde girer hayatımıza :)

      Sil
  11. İplerini sepetlerin ve sıcacık ortamın... Bayıldım o güzel köşene Derya ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şebnemcimmm :)(kocaman kalp bıraktım buraya)

      Sil
  12. leylaklardan kırıp bir iki dal eve getirseydin keşke:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımdan geçmedi dersem yalan olur ama yapamadım nedense, sadece kokladım o da iyi geldi :)

      Sil
  13. köşen çok güzel Deryacım... sehpana ve sepetlerine bayıldım. Arada farklı açılardan görelim yine, sıcacık... yabancıların dediği gibi; so cozy! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ruşencim, senin evinde bence öyle so cozy ;)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...