9 Şubat 2019



* Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın

. Evde yalnız kaldığımda gece yatarken asla oda kapısına sırtımı dönüp uyuyamam.
. Yemek yerken hep sırayla  yerim, asla karıştırarak yiyemem.
. Toplu taşımalarda yer boşalınca veya yer verilince hemen oturamam, o yüzden ya bende başkasına öneririm ya da oturmam. Ters koltuklarda da seyahat edemem.
. Dışarıda giyip dolaştığım kıyafetlerle evde koltuğuma kanepeme oturamam.
. Poğaça veya börek üzerinde nar gibi kızarmış yumurtalı kısmı asla yiyemem, kokar, onu ya soyar veya o kısmı  keser öyle yerim.

Meydan okumada 9. günü de bitirdik. Yeni bloglar tanımak, bol bol yorum okumak ve yazmak çok keyifli.

Ankara iki gün bahar esintileri yaşayıp tekrar kışa teslim oldu. Geçtiğimiz gün Bahçeli de yürürken giydirilmiş bir ağaç görünce çok mutlu oldum. Kapkara yağmurlu günü aydınlattı.
Bir süre önce örmüştüm, modelinde çiçekler bir köşede toplanıyordu ama yastığı doldurunca görüntü olarak çiçekler altta kalıp çok da hoş görünmeyince hepsini ortaya toplamaya karar verdim sanki böyle daha iyi oldu.
Mutlu haftasonları..

24 yorum:

  1. Sırt duvara dönük olmasa uyuyamayanlardanım ben de,kapı göz önünde olacak muhakkak :)
    Giydirilmiş ağaç çok güzel olmuş,pozitif etkiyi salıvermiş etrafa

    YanıtlaSil
  2. kıyafet konusunda yalnız olmadığıma sevindim. :)

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım,
    ah o yumurta kokusu yok mu, çok fena çok :)
    Dışardaki kıyafetler konusunda haklısın, ama ona en çok benim Teyzem dikkat eder :)
    Sonunda Ankara'da da ağaç süslemişler desene
    Yastık böyle de çok güzel olmuş ellerine sağlık, afiyet bal şeker olsun <3

    YanıtlaSil
  4. Ay dışarı kıyafetlerimle ben de hiç oturamam, kazayla oturdum diyelim ver elini temizlik silsilesi..

    YanıtlaSil
  5. Arıza meydan okuması haaa :) İyiymiş gerçekten :)
    O ağaç ne tatlı ve kim yaptıysa o daha tatlı:)) Neredeymiş Bahçelinin ki 3.cd nin ortalarına benzettim...

    YanıtlaSil
  6. Hane-i Lal; :) Katılıyorum örgü her yerde bir sıcaklık veriyor ve pozitif etki yarattığı kesin :)

    YanıtlaSil
  7. Ruşencim aynıymışız :)

    YanıtlaSil
  8. Ezgicim şimdi yazdıklarını okurken sesin geldi kulağıma sanki yazmamışsında yanımda söylüyormuşsun gibi çok kötü çok derken :)
    Evet ya hele şükür belki başka yerlerdeki ağaçlarda da vardır diye umuyorum bize denk gelmemiştir :) Çook teşekkür ederim canım Ezgicim ;)

    YanıtlaSil
  9. Tuly's world; Bazen yer verilince oturmamak tuhaf oluyor :)

    YanıtlaSil
  10. herteldenşef; Evet aynen, başlar temizlik :)

    YanıtlaSil
  11. Nihancım, katılıyorum yapanın emeklerine ve ellerine sağlık, 7.Caddede

    YanıtlaSil
  12. Görsellere bayıldım. Van Gogh defteri ve elmalı turta ahh ahhh kokusu burnuma geldi... Şu dışardan gelinen kıyafetle koltuğa oturamama arızası erkek arkadaşımda var ve beni çok korkutuyor. Yanlışlıkla oturulunca bütün oda baştan aşağı siliniyor, zor günler beni mi bekliyor acaba diye düşünüyordum demek ki tek bizde yokmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Otobüsteysek şehir içi bile olsa ben de ters gidemem, midem bulanır. Uzun yolculuklarda düz gitsem bile zaten bulanıyor, çok sıkıntı benim için :).

    YanıtlaSil
  14. Şeyme Fraser; Çok teşekkür ederim :) bende hemen siler orayı dışarıdan gelmiş olabilecek mikrop ve pisliklere karşı temizlerim :)

    YanıtlaSil
  15. öneri makiesi; Uzunyol mide bulantısı küçükken çok yaşardım neyse ki ilerleyen yıllarda, çok yiyip içmezsem ve elime kitap gibi birşey alıp ona bakmaz, dışarıyı izlersem olmuyor, çok zor gerçekten..

    YanıtlaSil
  16. Başkasının ısıttığı koltuğa hemen oturamamak :)) çok düşününce herkeste olası bi takıntı :)

    YanıtlaSil
  17. Otobüste ters koltuk neden var ki zaten, diğmii ? Ben de sevmem.

    YanıtlaSil
  18. Serapimuu; Bakıyorum çok da umursamıyor kimse oturuveriyorlar

    YanıtlaSil
  19. Ayşenur Yılmaz; Evet neden var ki? Gereksiz bence de 😀

    YanıtlaSil
  20. Garipliklerinize çok güldüm :)))
    Giydirilmiş ağaç gerçek mi diye düşündüm, sonrada yurtdışımı diye? Ne hoş yanıbaşımızdaymış :)

    YanıtlaSil
  21. lovehouse; Bende çok mutlu oldum Ankarada da görünce :)

    YanıtlaSil
  22. Geçenlerde oytunun bir öğretmeni geldi yemeğe, o da senin gibi sırayla yiyordu. İlk önce garip geldi ama yemeğin hakkını veriyorum ben dedi :)
    Güzel gariplikler bunlar ♥

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...