23 Şubat 2019

Meydan okumada 23. gün  * Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık.

Seviyorum / Loving : Şu ara gezip dolaşmayı çok seviyorum (bilenler ne zaman sevmiyordun ki diyecekler :) Alabildiğine yürümek iyi geliyor. Tembellik yapmayı çok seviyorum şu ara.

Yiyorum / Eating : Çok fazla kek-hamur işi ve tatlıya abandım. Kendime fren verebildiğim vakit de kuru meyvelere bulaşıyorum bu defa. Hakkında çok sağlıklı dedikleri avakadoyu hayatıma daha çok dahil edebildiğim için mutluyum, yiyemiyordum bol limon ve sarımsakla çözdüm o işi.

İçiyorum / Drinking : Kahveyi zaten hep severdim Türk kahvesinden sonra hergün mutlaka dizisine filtre kahve de dahil oldu.

Hissediyorum / Feeling : Biraz hüzünlü hissediyorum. O yüzden sanırım sürekli güneşin ve tatlıların peşindeyim :)

Yapıyorum / Making : Elimde yaptığım el işlerim olmasa ne yapardım kimbilir. Düşünemiyorum. tüm maymun iştahımla işte yaptıklarım: Baharlık bir bluz başladım, onu örüyorum, işleme yastığım aklıma geliyor arada onu da artık tamamlayayım istiyorum. Perde öreceğim diye tutturdum iplerini de buldum ki bir ara başlamalıyım merak ediyorum. Punch nakışını öğrendim gibi hala pratiğe dökemedim o da sırasını bekliyor. Aa bir de sofi motifimiz var, seviyorum bu yoğunluğu, yapacak birşey bulamamaktansa yapacak çok şeyimin olması beni mutlu ediyor :)

Düşünüyorum / Thinking : Olumlu ve pozitif düşünmeye çalışıyorum. Bu hafif bahar esintileri kış rehaveti derken biraz karamsarım gibi.

Hayalini Kuruyorum / Dreaming : Hayatımı farklı şekilde yaşamayı hayal ediyor, bu hayallerimi paketleyip paketleyip evrene yolluyorum.

Okuyorum / Reading : Buket Uzuner'in Hava kitabına başlamıştım sürünüyor, inatla okuyup bitirmeye çalışıyorum dört yıl önce Toprak kitabını okumuş çok sevmiştim ama çok ara verip de bunu aldım aynı etkiyi yaratamadı ama bitirceceğim.

Dinliyorum / Listening : Şu ara bu ve bu  takıldım. Seviyorum.

İzliyorum / Watching : Blindspot izliyorum. Kısa ve peşpeşe bölümler vermesi hoşuma gidiyor.

12 yorum:

  1. kolay gelsin..punch işine merak saldım ben de..birçok video izledim,instadan ilginç 2 sayfa takibe aldım,gerekli malzemelerin bir kısmını temin ettim,diğer kalanı da temin edince yapacaklarım konusunda endişeliyim :) :) :)

    YanıtlaSil
  2. Kış hüznüdür o, geçer inşallah etraf çiçeklendikçe.. ne güzel yoğunluk, harika şeyler çıkacak. Fotoğraftaki yünler o yüncüden aldıkların mı ?

    YanıtlaSil
  3. Hane-i Lal: Teşekkür ederim, eminim güzel şeyler olacak, benim birkaç denemem olmamıştı sonra püf noktasının punch iğnesi hep aynı yönde ilerlerken işlediğimiz kumaşı hareket ettirmemiz gerektiğini öğrendim belki faydası dokunur kısa not olsun :) kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim, umarım işleri sıraladım :) evet o ipciden aldığım pamuklu ipler fotodakiler, büyük çile halinde idi sardım.

    YanıtlaSil
  5. Tüm perde mi örücen yoksam, amanin.

    YanıtlaSil
  6. Ececim tüm perde diil de perde ucu yapacağım :)

    YanıtlaSil
  7. ayvalıktan geçen yaz bu iplerden almıştım mutfağa perde ördüm. sizin ayvalıkla bağlantınız var mı bu iplerden sipariş verebileceğimiz bir irtibat numarası biliyor musunuz

    YanıtlaSil
  8. mavilale; Bu ipleri Ulus Çıkrıkçılar yokuşundaki bir baharatçı (doğru duydunuz baharatçı ama ip de satıyor :) dükkanından alıyorum, bunlar böyle değil de hani eskiden kola takıp sarardık öyle değişik çile şeklindeler, orada bulabilirsiniz, adını hatırlamıyorum, kaleye çıkarken solda yukarıda tekrar gittiğimde tam adı adresi bildiririm isterseniz.

    YanıtlaSil
  9. çok memnun olurum ben kayseride yaşıyorum. dukkan kargo yapabiliyor mu acaba. size zahmet vereceğim ama tekrar gittiğinizde sorabilirseniz çok memnun olurum. birde sofi karesi örüldüğünde hatice bir vatzap grubu oluşturmuştu. siz orada var mısınız.

    YanıtlaSil
  10. mavilale; Ben gidince dükkanın bigilerini alır size iletirim, kargo yapıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam, siz görüşürsünüz. Sofi de vardım ama erken ayrıldım hepsini örmediğim için. Siz mail adresinizi yazarsanız oradan iletirim ben.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim deryacım
    taskanz58@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. mavilale; Rica ederim, önümüzdeki hafta bir aksilik olmazsa gitmeyi düşünüyorum size mail atarım

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...