24 Şubat 2019

*Farklı şehirlerdeyiz ya da aynı yerde bile olsak herkesin önerisi kendine özel olur eminim. Bulunduğun şehir ile ilgili öneri listesi şahane olur bence. Bir günüm var neler yapabilirim orada ? Nerede leziz birşeyler yiyebilirim bir düşün bakalım ?
Anıtkabir
Anadolu Medeniyetleri Müzesi
Ankara Kalesi ve civarındaki Pirinç Han, Pilavoğlu Han, Rahmi Koç Müzesi
Hamamönü (Restore edilmiş tarihi bölge)
Altınköy (Açık hava müzesi)
Emadağ kayak merkezi
Tunalı Hilmi Caddesi ( yeme -içme ve alışveriş için )
Eymir Gölü
Ankarada görülesi yerler olarak ilk aklıma gelenlerdi. Yemek içinse Düveroğlu en güzel Antep mutfağı, AOÇ Doğata kokoreç, Zeugma tatlı için aklıma gelen ilk yerler.

12 yorum:

  1. Üff süperdi :)) Hepsi de tanıdık hepsi de güzel yaşanılası yerler :)))

    YanıtlaSil
  2. Hamamönünü sevdim ben, çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nihancım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayşenur Yılmaz; Evet bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Hanlara gidesim var seninle. Incık, cıncık ne varsa hepsini ellesek. <3

    YanıtlaSil
  6. Her ne kadar sevmiyorum desemde, listeye bakınca...nasıl alışmış kanıksamışım Ankara yı derken buluverdim kendimi :)

    YanıtlaSil
  7. Kale en güzel seninle gezilir ama <3

    YanıtlaSil
  8. Ececim bir fırsat olsa da gezsek seninle ay ne güzel olur.. hayali bile güzel, belki de olur niye olmasın ;)

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Mecburiyetten alışılıyor bir şekilde :) biz güzel taraflarına odaklanalım sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Canım Ezgi benim içinde kale en güzel seninle gezilir ;)

    YanıtlaSil
  11. Ayni şehirde olmamıza rağmen ancak fırsat buldum sizede merhaba diyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  12. Merih'in atmosferinde; Merhaba :) çok teşekkür ederim, iyi ki geldiniz..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...