17 Şubat 2019

Yastığımı bitirdim. Sonucunu çok sevdim. Oldukça kolay. Yapımı ile ilgili birkaç fotoğraf ekledim. Denemek isteyenler için. Yardım gerekirse bir yorum/bir mail  kadar uzağınızdayım. 
 
 *Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların ?

Düşündüm iki şey gerçekten eskise de hala kullanıyorum. Biri çok eskilerden annemin emaye bir kasesi var mesela, yerine birkaç alternatif bulsam da rahat edemiyor hep onu kullanıyorum. Yenilerde bir hediyem oldu bu tasa çok benziyor o yüzden çok özel bir hediye oldu. Bir de pijamam var yaklaşık 20 yıl belkide daha fazla oldu, eskiden kış için yumuşacık pazen idi, artık seneler içinde incelip baharlık kıvama geldi, onunla ve ondan sonrakiler bu kadar beklemeden toz bezi olurken ben onu hala bırakamıyorum. Çok severek giyiyor, giydikçe mutlu oluyorum.

26 yorum:

  1. Yastık kılıfın muh-te-şem. Ellerine sağlık, çok güzel renkleri ve modeli <3<3<3.

    Emayeler ne güzel değil mi :).

    YanıtlaSil
  2. Yastık harika olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. 😍 harika olmuş!! Ellerine sağlık.
    O eskiyen emayelerden nasıl vazgeçilsin...Eski olan her şey nasıl da güzel...

    YanıtlaSil
  4. Yastık harika olmuş, ellerinize sağlık. Emaye kaplar candır :)

    YanıtlaSil
  5. öneri makinesi; Çok teşekkür ederim, evet, emayeyi çok seviyorum özellikle eskiler, o renkleri desenleri öyle güzel ki..

    YanıtlaSil
  6. Şeyma Fraser; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Atölyekedi; Teşekkür ederim, beğenmenize sveindim :) ah eskiler hem kullanışlı hemde estetik..

    YanıtlaSil
  8. Ayşenur Yılmaz; Çok teşekkürler... katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. yastık ne güzelmiş rengarenk iç acıcıııı o kaseden anneannemde de vaar :) ne güzeel kardeş gibi olmuş desenizee picama :)

    YanıtlaSil
  10. Yastık nasıl harika olmuş Deryacım...Ellerine sağlık...♥ ♥ ♥
    Ah emayeler.... öyle güzeller ki, onları hala kullananlar daha da güzel...

    YanıtlaSil
  11. Deryacığım ellerine sağlık. Öyle çok güzel olmuş ki yorum yapılamıyor, harikasın canım. Güle güle, sağlık ve sıhhatle ve mutlulukla ve neşeyle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  12. deeptone; Teşekkürler.. evet kardeş gibi :))

    YanıtlaSil
  13. Ruşencim, çok teşekkür ederim, sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil
  14. Ececim çok teşekkür ederim, aminnnn öperim ;)

    YanıtlaSil
  15. ah deneyeceğim ama zor gibi. çok harika
    olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Elinize sağlık nasıl beğendim anlatamam, çizim gibi bir desen, sanki kumaşın deseni gibi zarif ve iç açıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. yastık muuuuhteşem olmuuuuş vallahi de öyle olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. bir de sofi etkinliği için craftsbyhyalavac@gmail adresime iletişim bilgisi yazarsan grubu kurayım :)

    YanıtlaSil
  19. pelinpembesi; Çok kolay bir deneyin göreceksiniz sormak istediğiniz birşey olursa lütfen yazın elimden geldiğince anlatırım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. lovehouse; Çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  21. uzmanamator; Çok teşekkür ederim, sağolun :)

    YanıtlaSil
  22. Kılıf harika oldu Derya'cım, ellerine sağlık..
    Eskidikçe daha bir rahat oluyor o pijamalar sanki :)

    YanıtlaSil
  23. Özlem Kutlu; Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  24. Ezgicim beğenmene çok sevindim, kesinlikle yıllar geçtikçe daha kullanışlı oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  25. Her ne hikmetse eskiden emayeye burun kıvırırdım ama şimdi özellikle yaşanmışlık hissi verenlere bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...