16 Şubat 2019

 *Yine bir liste günü, herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazırla. Artık konu sana kalmış.

Bir önceki yazımı pas geçtim farkındayım, bilahare telafi edeceğim. Bulamadım, bulamıyorum ne araştırsam ne öğrensem çok düşündüm, ne meraksız ne umarsızsın dedim kendime.. :(  Gelelim bu günün sorusunun yanıtına. Kendime bir liste yapmaya karar verdim.

1- Sabah yürüyüşünü kafana göre değil, her sabah düzenli olarak yap.
2- Ertelediğin ve bir türlü yapmadığın şeylere el at.
3- Bu hafta veya haftaya mutlaka bir tiyatro oyununa veya bir sinema filmine git.
4- Biraz daha olumlama yap, daha çok gülümse.
5- Bahar aylarında yapılabilecek seyahatler planla.
6- Arkadaşlarınla görüşebileceğin daha fazla plan yap.
7- Başlayıp bitirmediğin, hiç başlamadığın kitaplarına başla ve hergün okumak için fırsat yarat.
8- Daha sabırlı ol, kızmak için acele etme.
9- Pasta-börek ve tatlıyı azalt.
10- Daha çok tencere yemeği yap.

17 yorum:

  1. Uygulanabilir güzel bir liste olmuş 😍

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de gerçekleşsin umarımm, çok keyifli bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Sen meraksız olsan o örgüleri nasıl yaparsın Deryacım, kendine haksızlık etme bence <3.

    Listeni de umarım uygularsın, hatta izlediğin oyunu, filmi; gittiğin yerleri bloğunda da bize anlatırsın :).

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Derya Hanım, sizin pisicik gibi uykusever biri olarak listeniz sanki bana hazırlanmış.😊 Benim de kendime içimden söylediğim ama hep ertelediğim şeyler çoğu. Umarım siz de ben de gerçekleştiririz bunları.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  5. eğer bir liste yapsam çoğu sizinkiyle aynı olurdu:)

    YanıtlaSil
  6. Gonca; Teşekkürler, umarım uygularım :)

    YanıtlaSil
  7. herteldenşef; Teşekkür ederimm.. :)

    YanıtlaSil
  8. öneri makinesi; Teşekkürler, umarım.. :)

    YanıtlaSil
  9. Naciye hanım, öyledir bizim pisi uyku ve keyif ondan sorulur :) ikimizde gerçekleştirebilelim dileğiyle..

    YanıtlaSil
  10. alanayarts; Ortak yönler olması mutlu edici :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Deryacım bu liste aynen benim için de geçerli olmuş. Hadi inşallah.

    YanıtlaSil
  12. olsun, sen bence şahane bir konu bulursun sonra.
    liste ne güzel fikir olmuş, hem hatırlatma gibi

    YanıtlaSil
  13. Ececim, bende ki farkında olup yapamamak/yapmamak inşallah olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  14. lovehouse; Uzun tuttum biraz :)

    YanıtlaSil
  15. Ah Ezgicim, güzel fikirlerin yaratıcısı sensin, senden kopya isteyeceğim iki soruda takıldım :) izninle ben en rahat yazabildiklerimle devam ediyorum, kendime notlar :) öperim..

    YanıtlaSil
  16. Bak bu listeyi benim de uygulamam lazım ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...