14 Şubat 2019

Birkaç gün önce instagramda karşıma çıkınca bu örgüyü merak ettim. Bir deneme yaptım baktım örmesi çok keyifli, hızlı da ilerliyor. Akşamları bir heves bunu örüyorum. Gördüklerim genellikle battaniye (bohemian corchet blanket) ama ben yastık yapacağım sanırım ilk etapta.  
* Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ? 

Bugün biraz karmaşığım. Öyle çok enerjik hissetmiyorum, bunda havanın etkisi büyük, kapalı ve gri olunca bende neşelenmekte zorlanıyorum.  Hafif bir keyifsizlik dışında güzel, şükür edip mutlu olacak şeyler çok hatırlayıp, havayı dağıtmaya çalışıyorum :)

22 yorum:

  1. aaaaa ben d eörüyorum bundan ama neticede elde etmek istediğim şey bambaşka :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel eski kilim desenlerine benziyor 😍

    YanıtlaSil
  3. Çok değişikmiş bu model Derya, çok hoş renkler:)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy harika olmuş.El emeği göz nuru.Benim bu konularda pek becerim yok :( :

    YanıtlaSil
  5. Şahaneymiş Derya bu model. Pek güzel gözüküyor ♥

    YanıtlaSil
  6. Deryaaaaaaa bu neeeeeee????
    Muhteşemsin inan bana, zevkine de hay ra nım...

    YanıtlaSil
  7. uzmanamator; Merak ettim sizin örgü ne olacak?

    YanıtlaSil
  8. Özlem Kutlu; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Gonca; Evet kilim desenleri gibi :)

    YanıtlaSil
  10. incidennotlar; Çok teşekkürler, olsun, deneseniz yaparsınız belki de

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Şebnemcim ;)

    YanıtlaSil
  12. Ececim sağol canım çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  13. We've had many gray days lately and they always leave me feeling a bit down. Your crochet work looks so very complicated. It is an absolutely gorgeous pattern and I love all the colors. Have a fabulous Friday and weekend.

    YanıtlaSil
  14. lovehouse; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Dear Tammy, Sunny days have missed the winter is now fed up. I think the sample can be quite simple, and it is moving very fast, thanks a lot for your taste and nice comment, I wish you a happy weekend. :)

    YanıtlaSil
  16. Amanııınn...Ne tatlı birşeymiş bu.. :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ne güzel bir örnekmiş ama zor gibi . renk renk olunca,
    bütün olarak mı örülüyor. bir ara ayrıntılı anlatır mısın?

    YanıtlaSil
  18. Tuly's world; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. pelinpembesi; Görünüş yanıltmasın aksine çok kolay, karmaşıkmış gibi geliyor. Önce ortasını örüyoruz 6 zincire 6 trabzan sonra çevresine renk renk devam, daha detaylı yazarım hatta bu konuyu meydan okumada kullanmış olayım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...