19 Şubat 2019

 *  En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim.

Blog maceram uzun bir yol olmuş meğerse. Kasım 2008'den beri blog yazıyorum. Oğlumun doğumuyla ev hanımlığına geçiş yapmıştım. Pek şikayetçi de değildim. Günler minik kuzumla bazen zor ama çoğu zaman keyifli geçiyordu. Bir müddet sonra bir boşluk oldu, bende bir arayışa girdim bilgisayar başında vakit geçirirken de blogları keşfettim. Gördüğüm örnekleri çok hoşuma gitti ve bende kendi bloğumu oluşturmaya karar verdim. Zaten el işi yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyordum, blogla beraber en büyük ihtiyacımız konuşmak, paylaşmak, birşeyler üretmek adına tam bir uğraş ve kaçış yeri oldu benim için. Hem el işlerimi paylaşıyor, blog için fotoğraflar çekiyor, arada bir de dertleşiyordum. Benim için bir iş gibiydi. Yeni birşeyler üretmek, öğrenmek bir işe başlayıp adım adım blog üzerinden ilerletmek, gelen yorumlar, kurulan köprüler derken yanlızlığımıza ve boş vakitlerimize derman oldu. Benim blog maceram böyle işte... :)

18 yorum:

  1. ooooo güzel maceraaa vee ne kadar eskisinizzz maşallah uzun yıllar daha burda hep birlikte oluruz ki işallah :)

    YanıtlaSil
  2. Dur devam edeyim izin verirsen ;)) Kendim yazmadığım zamanlarda bile sıkça sana "n'olur daha sık yaz Deryaaa" diye dürttüğüm günler oluyordu ;)) Öyle çok seviyordum ki paylaşımlarını, halen de öyle. Gelipte senin yeni bi paylaşımını göremezsem mütemadiyen dürtükleyesim geliyo ;))
    İyi ki başlamış, iyi ki paylaşmışsın. Ve tabi en iyisi de iyi ki de seni tanımışım <3<3<3 öpücük.

    YanıtlaSil
  3. İyi ki başlamışsınız blog yazmaya, güzelliklerle tanışmamıza vesile oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  4. hep derman olmuş bir şekilde ne güzel bizlere

    YanıtlaSil
  5. Hemen hemen aynı zamanlarda yazmaya başlamışız Derya. Ama seni geç bulmuşum ben :/

    YanıtlaSil
  6. Deeptone; Dinazor blogger :) inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Ececim bilmez miyim iyi ki dürttün, normalde çabucak vazgeçen hemen bıkan biriyimdir blog öyle olmadı, epey çok olmuş bazne ben bile şaşırıyorum. Canım çok teşekkür ederim bende iyi ki tanımışım seni çok mutluyum, öperim ;)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Çok teşekkür ederim, hep karşılıklı aslında, sizinde yorumlarınızla devam ediyor birşeyler yapmak istiyorum bende sağolun :)

    YanıtlaSil
  9. uzmanamator; Evet o döneme ve hala da derman olmaya devam ediyor :)

    YanıtlaSil
  10. Şebnemcim ben hatırlıyorum biz yıllar evvel de yorumlardan yazışırdık çok geç değil sanki tanışmamız, hatta geçenlerde önceki yazılarda bir gözüem takılmıştı şimdi aradım bulamadım tarih de verecektim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı bir başlangıç. Örgülerinizi çok seviyorum, harikalar. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Ayşenur Yılmaz; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. 2008' den bu yana yazıyor olmak, vallahi helal olsun pek imrendim. Umarım çok daha uzun yıllar eklenir keyifle.. :)

    YanıtlaSil
  14. benim ilk blog arkadaşlarımdansın deryacım... hep istikrarla yazdın... blog aleminin bloguna en sadık blogcusu bence sensin... :)
    blogunu ve seni seviyorum..

    YanıtlaSil
  15. herteldenşef; Çok teşekkür ederim, hep birlikte :)

    YanıtlaSil
  16. Ruşencim çok çok teşekkür ederim, sağol, iyi ki varsın ve seni iyi ki tanımışım, bende seni çok seviyorum sevgili arkadaşım... :)

    YanıtlaSil
  17. İyi ki tanıştık Derya'cım <3

    YanıtlaSil
  18. Canım Ezgi bende aynen öyle düşünüyorum iyi ki :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...