4 Nisan 2022


(foto tweeter @cuteanimalspict)
Güneşli günlere Nisan'a adım atışımızla kavuştuk sanki, haftasonumuz epey rüzgarlı geçmiş olsa da, yokuş çıkarken itici güç yaratacak kadar vardı, dışarı çıkmak kabustu kaldırdığı toz topraktan, tepemize bir şey düşer mi korkusundan. Bugün sakinledi neyse ki.
Bir süre yastık kolleksiyonuma ara vermiştim geçen akşam içim, küçük bir parça başladığım muhtemel cüzdan olacak bu mini motifleri daha da çoğaltmak isteğiyle dolunca kendime bu kaçıncı yastık gerginliği yaratmadan örmeye devam ettim.
Rengarenk nurtopu gibi bir yastığım daha oldu.

Örgü-kitap dengesni yeniden kurma çalışmalarına yaydığım ipleri toplamakla başladım inşallah kitabımı da okurum çünkü, yeni kitap ilk yirmide kaldı :)

Geçen yaz sonu çevreden topladığım yıldız çiçeği, kadife çiçeği ve akşam sefası tohumlarını saklamıştım geçen hafta büyükçe bir saksıya diktim bu hafta minik hareketlenmeler oldu çok merak ediyorum devamı gelecek mi, çiçek açabilecek mi?
Ve on parmağında on marifetli bir arkadaşımın ellerinden çıkmış harika mavi cam küpelerim. Daha kimbilir ne güzellikler yapacak... Ellerine sağlık Y.K ;)

8 yorum:

  1. I love colorful granny squares. Your pillow is so pretty. It's hot here now so the growing season is coming to an end but still some flowers in bloom. Pretty earrings. I'm so sad that many years ago my earlobes decided they no longer wanted to have anything from there. I have so many nice earrings that I used to wear all the time but seems I'm allergic now. :( Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Tammy Pillow had a good time, tiny little :) I am also allergic to jewelry other than silver, gold and bronze :/

      Sil
  2. Valla ben örgüye başlicam ya, yok mu bunun workshopu falan. :D Bu konuyu bir araştırmam lazım.
    Çiçekler çıkarsa bize de haber et yıldız çiçeklerini görmek isterim. :)
    Bir de yastık müthiş olmuş, bana anneannemi anımsattı nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada olsaydın kesin vardı benim tarafımdan :) vardır tabi özellikle büyük ipcilerde bu tarz etkinlikler oluyor denemek istersen bir bakın derim :) Çiçekler biraz daha boy attı haber etmezmiyim şimdilik seçemiyorum hangisi nedir ama büyüyorlar bakalım :) Çok teşekkür ederim, bu modeller vintage etkili modeller belki anneannenin evinde vardı, özellikle 80 lerde çok meşhurdu :)

      Sil
  3. Derya hanım yastık motifi çok güzel canlı canlı duruyor.

    YanıtlaSil
  4. o yastık nasıl muhteşem olmuş öyle ellerine sağlık. minnak minnak gözüm yemiyor benim. ama bayıldım. ellerine sağlık. benimde yastık örmem lazım aslında ama çok başka işlerle uğraşıyorum bu ara. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim, sende iş çoktur ondandır yoksa gözüm yemiyor senle uyuşmuyor yani :) işlerinde kolaylıklar dilerim yine ne güzellikler çıkaracaksın bakalım ortaya

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...