29 Mart 2022

Haftaya guguk kuşları eşliğinde pırıl pırıl güneşle başladık ama hala emin olamıyoruz bahar geldi mi?! bugün güneşle başlıyor gibi yapsa da şu an biraz bulut var. Cumartesi kar ile başlayıp pazar yine güneşle tatlıya bağlamıştık öyle ki içimden bir temizlik coşkusu yükseldi ki zor tuttum. Cam sildikten sonra yağan yağmura çok bozuluyorum. 
Yarım bir takım işler var onlara el atacağım. Şu ara motif örmek güzel geliyor, o renkle bu renk, bir sonrakinde şununla şu olsun şeklinde iplerle hep bir sonrakinin tasviriyle renkler birbirini kovalıyor.  
Sokak sanatını çok severim, bunu da sevdim dün karşılaştık. Alt kısım epey çöp, ama görmek istediklerimize odaklanalım ve bir gün çöpün sadece çöp tenekesine atılmasını umalım, her yere diil.
Ördüğüm şeyleri örerken sever ördükten sonra hayatıma pek çoğunu katamazdım, çok nadirdir yaptıklarımı kullandığım hırka da o nadirlerden..

8 yorum:

  1. Ne güzel huzur dolu fotoğraflar.
    Bu havaların kararsızlığı korkutuyor beni de 🙈
    İçim gidiyor ördüğün güzel şeylere .
    'görmek istediklerimize odaklanmak' ne güzel bir bakış açısı 🙏🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Öyle bir his veriyorsa ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim yaş aldıkça bir bilgelik geliyor sanki ufaktan :)

      Sil
  2. Temizlik coşkusuna bende pazartesi bi dur dedim. Temizlik yapmaya mı geldim yahu ben hayata diye de bi atarlandım kendimce. :D
    Vazo ve çiçeklerin uyumu enfes olmuş.
    Hırka bence çok güzelmiş, herşeye de uyar renk itibariyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benimde sık sık atarlandığım ancak hep sonuçsuz kalan bir duygudur çıkışı olmayan bir çember. Bu dünyaya ne için geldim? yemek-bulaşık-temizlik-çamaşır-ütü..... ???!!! Neyse ki çalışıyorsun benim durum daha vahim :)
      Çok teşekkürler mavi-lila-mor acayip bir karışım oldu çok severim, evet hırka benimde hoşuma gitti daha doğrusu kullanabilmek mutlu etti :)

      Sil
  3. Kemiklerimiz yavaş yavaş ısınmaya başlayacak inşallah maşallah :)
    Nisana karşı biraz temkinliyim ama, sanki geçen sene beni şaşırtmıştı gibi geliyor. O sebeple tam bahar moduna giremiyorum

    Hırka benim favorilerimdendi ve eminim ki sana da çok yakışmıştır ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle Şebnemcim Mart kapıdan baktırdı Nisan da da çok yağmur falan niye olmasın temkinli olmakta fayda var inşallah Mayıs ta rahatız diye ummaktayım :) Çok teşekkür ederim hırkayı kullanabilmek güzel.. sevgiler...

      Sil
  4. Ellerine sağlık. Aynen benim de öyle oluyor ;)))

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...