22 Mart 2022 "İyi ki..."

Sabah aydınlık güneşli başlayıp birkaç saat sonra uçuşan kar tanelerine sonra da tekrar güneş ışıklarına bıraktı yerini. Ankara'nın havası kadar kararsız bir hava daha vardır muhakkak.
Örmelere devam. Tahtaya vuruyorum, öreyim örmem lazım. Bazen iyi geldiğini bildiğim halde yapamadığım çok oldu. O yüzden şimdiye seviniyorum.
devam... devam...
Tabiatında sarkmak olan çiçekleri lütfen engellemeyiniz. Ben böyle bir hata yapmıştım bu evde, sonra ta dolabın tepesi demeden koydum yukarıya, çok geçmedi hemen uzamaya başladı. Baktım sarmaşık da durum bu hemen boncuk çiçeğini de astım ya sevecek coşacak veya tam tersi göreceğiz, çünkü burası epey güneş alıyor hemde kavururcasına,  olmadı sarmaşığın öteki yamacına da seni alırım boncuğum.

Bir kitap geriden gelsem de olsun azmettim seriyi tamamlayıp bitireceğim. Aslında bir inat değil bu, kitabı çok sevdim. Bence çeviri çok iyi ve anlaşılır. Bazen ne okuduğumu anlamadığım kitaplar olmuştu bu durumda devam etmiyordum.  (Kitap; Marcel Proust / çeviren; Roza Hakmen)
Bu çantanın da ikinci baskısı. Kendime söz verdim bu son :)

Bugün tam 15. Yıllar geçiyor, ben yaşlanıyorum. Sanki büyümemen gerekiyormuş gibi kabullenememe durumları var bende. Zamanı tutamıyorum. Artık bu minnak çocuk değil benim boyumu da aşan kocaman bir delikanlısın. Minnak günlerden bişeylerin aklımdan geçmediği bir gün yok özlüyorum çünkü, bu yaşları es geçmiyorumdur inşallah, belki birkaç zaman sonra da bu günleri anar dururum, çünkü ben hep biraz geriden geliyorum. Öyle kolay bırakamıyorum eskileri. Daha nice güzel ve sağlıklı yaşlarını görürüz umarım canım oğlum...

18 yorum:

  1. ne güzel maşallah pek güzel olmuş , sona gerek yok insanın öresi varsa örmeli birine hediye eder gönlünü hoş edersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet aynen öyle hediye güzel şey :)

      Sil
  2. Yıllar ne çabuk geçti, Çınar'ı küçüklük fotoğraflarından hatırlıyorum. Delikanlı olmuş maşallah. Yeni yaşı kutlu olsun. Sağlık, mutluluk ve başarı dolu nice yaşlar!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Ruşencim, amin diyorum.. :)

      Sil
  3. Ankara'ya bu sene bahar gelmeyecek gibi Derya hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünmeye başladım bu sabah yine karla uyandık :/

      Sil
  4. Çantalar yine efsane, valla bilsem bende oturup öreceğim. :)
    Bende o boncuk çiçeğinden istiyorum ya, sarmaşığa mesafeliyim çok çabuk büyüyor. :D
    "Çünkü ben hep biraz geriden geliyorum. Öyle kolay bırakamıyorum eskileri." bu bence analığın bir getirisi, bende şimdiden ilk doğduğu zamanları açıp bakıyorum. :)
    Ne tatlıymış minikken Çınar, bahtı güzel olsun inşallah, nice yaşlar görsün kutlu mutlu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, eğer yorum yanıtlarını okuyorsan hangisinden örerdin onu yazmanı rica ediciim lütfen.
      Evet ya sarmaşık korkutucu şekilde hızla büyüyüp sarıyor, bu boncuk çiçeği bir ara zor buluyordum şu ara çok yaygın geçen yine migrosta vardı bilgine, analık zor zanaatmiş küçükken ayrı şimdi ayrı, çok teşekkür ederiz amin.... :)

      Sil
    2. Hepsi birbirinden güzeller, ilk fotoğraftaki gibi kare kare motifli olanları pek beğeniyorum. :)
      Bizim Migrosta hep kalanchoeler var ya lokasyona göre mi bu çiçekler, dur yarın gidip gene bakayım.

      Sil
    3. Teşekkür ederim inşallah beğendiğin gibi olur sneinki de :) Migrosla ilgili sanırım lokasyona göre bazen değişiklik olabiliyor böyle durumlarda en büyüğü hangisiyse ona bakıyorum bazen denk geliyor :)

      Sil
  5. Örgü örmeye devam etmek gerek az yada çok insanın ruhunu dinlendiriyor kesinlikle. Sarmaşık çiçekler çok güzel. Çocuklar konusunda hep geriden geliyoruz sanırım kucağımda tasiyabildigim Cat pat konuştuğu zamanları çok özlüyorum. Onun yavaş ritminde yürümek yol arkadasligi yapmak harikaydı. Her yaşı ayri güzel tabi ki i ayri 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örmek gerçekten iyi gelen bir reçete kesinlikle. Demek aynıyız hep bende çok özlüyorum hatta bazen çok hatırlatıp bunaltıyorum az susmam lazım :)

      Sil
    2. Öyle galiba bunaltiyoruz çocukları yada gençleri mi desek 🤗

      Sil
    3. :) ben yapıyorum zaman zaman

      Sil
  6. Benim minnak da 16 oldu ergenim gerginim oldu..Yeni yaşı beraberinde güzellikler getirsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah sormayın hem gergin hem ergen olmak tam bu yaşların tanımı. Aminnn bütün yavrularımız için inşallah... çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Ne çok benziyoruz Derya. Zamanın ağırlığını, elimizdn bu kadar çabuk kayıp
    gitmesiğni yıllar geçtikçe daha fazla hissediyoruz. Ben de kızıma bakıyorum şimdi, hangi ara büyüdü hangi ara genç kız oldu şaşkınlık içindeyim. Bu güne daha sıkı sarılayım diyorum ama yetersiz kalıyorum sanki. zaten yaşının gereği benden iyice koptu. küçüklük fotolarına bakınca da çok hüzünleniyorum.
    Çınar adı gibi yaşasın, mutlu ve huzurlu olsum. Allah hep iyi insanlarla
    karşılaştırsın çocuklarımızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Buketcim bence de ortak yanlarımız çok, bu yaşların da etkisi sanırım, ilerledikçe biraz bu duygu haline teslimiz sanki, büyüdüler diye hüzünlenmek... artık malesef dediğin gibi bugüne çok dahil olamıyoruz yaşları gereği uzaklaşıyorlar ama olması gereken bu dediğin gibi yeter ki iyi insanlarla karşılaşsınlar, çok teşekkür ederiz güzel dileklerin için, sevgilerimle... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...