16 Mart 2022

Ankara bir bahar, bir kış devam ediyor Mart ayına. Sabah gözümüzü bir açıyoruz yerler beyaz neyse ki kalmıyor artık. Dün de gün güneşle ışıl ışıl yıkanırken ayazı da ben buradayım diye feci hissettiriyordu. Kitap almaya gittim sabah Çınar'a. Yolda ısınıp keyif yapan kedilere özendim, o gözlerini yumup rahatlayışları ne güzeldi, farkettirmeden çekmeye çalıştım. Kimse bozmamalı böyle bir keyfi.
Üzüm sümbülleri çıkmaya başladı. Seneden seneye açan fide sayısı azalıyor gibi, ya da ben acele ediyor olabilirim biraz daha bekleyip göreceğim.
Geçen yaz sonu, zamanı dışında yana yakıla aradığım turuncumsu renk sardunyam artık var hatta iki ton, şimdi sırayala tomurcuklanıp açmalarını seyrediyorum.
Örmesiz gün yok gibi. Şu ara tahtaya vurayım fena gitmiyor. Bir öresim var yani. Öyle ki ördüklerim hep gitti. Bu kesin benim desem de, nasılsa tekrar örerim diyerek elden çıkardım hep. Neyse ki tekrar örüyorum. Bir de farklı motfilerle denedim bu çantayı, az bir işi kaldı. Galiba benim bu :)
Bir tane daha denedim. Pinterestte azcık farklısını görünce bir de onu deniyorum. Bu hacimce biraz daha büyük. Ama yaz günü çok işime yarayacak diye düşünüyorum. Kitabını termosunu at modu.
Güneş demek balkon demek, balkon demek kitap demek. Evet hala aynı yerdeyim birkaç sayfa ilerlemişimdir ancak ama bir kaç gündür hava güzel ve ben biteceğine inanıyorum.

12 yorum:

  1. Kediler çok tatlı... Evet, üzüm sümbülü soğanları aynı miktarda olsalar da her yıl daha az çiçek açıyorlar, bazı soğanlar hiç açmıyor maalesef. Örgülerin yine çok güzel, Keyifli okumalar ve örmeler Deryacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümbülleri takviye besinler vs ile yeniden açmaya ikna edebilirmiyiz caba merak ettim, çok teşekkür ederim Ruşencim :)

      Sil
  2. Mart ayı çok soğuk geçiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır" oldu bu yıl

      Sil
  3. Kediler mukteşemmmmm...
    Çantalarda öyle...

    YanıtlaSil
  4. :) Kedinin keyfi kalp ben.
    Çınar'a tatlı keyifli okumalar diliyorum. Havalar ısınsın bende alıp termosumla oğluşumu kaçacağım dışarılara çok bunaldım evden.
    Turuncumsu sardunya efsane duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bende öyle izledim pisiyi, nasıl hoşuma gitti onun gibi relax olmak istedim :) Hepimiz bunaldık Mart diye sevindik kış gibi geçiyor kaçmak istiyorum bende, boşuna bu kadar aramadım çok beğenmiştim turuncu sardunyayı :)

      Sil
  5. bu çantaları örenlerin kaderi bu sanırım. bende kaçtane benzer tarz ördüm, elimde bir tane yok :)
    havalar tam eski martlar gibi. bizde de kar soğuk öğlene sıcak. tam hasta olma havası malesef. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki artık bir kere iki kereyi aştı garip birşey oldu Zeynepcim :) sorma kışı atlattık Martta hastayız oğlumla ikimiz dediğin gibi tam hastalık havası :/ Benden de çoook sevgilerle... :)

      Sil
  6. Oo Deryacım balkon sezonunu açmışsın. Benim açmam galba ramazan sonrası
    olacak. Balkon kapısının önüne tüm çiçekleri yığdım, açmaya yer yok.
    sulanmıyor bile çiçekler ne zamandır. üzerine kar da yağdı bakalım nasıl çıkacaklar bahara onca çiçek.
    küçük bir demir masa aldım balkonuma. onu kullanmaya can atıyorum. henüz kutusundan çıkarmadık.
    yeni çantaların bana da model oluyor. şu siyahlıyı yapacağım ben de. seninkini zaten hep kullanıyorum, bir çok verdiğin gibi. hep aklımdasın, hep anıyorum.
    örgü, nakış vb. iyi hissettiriyor beni de. yaptklarımı hediye etmeyi de seviyorum kıymetini bileceklere.
    Allah güç kuvvet versin hepimize de devam edelim böyle yaşlanana kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmak için çok sabırsızdım Buketcim o yüzden hırkayla şalla birşekilde açtım sezonu ben erkenden :) Kar iyi bile gelebilir ben sümbüllerime özellikle aşağıdan kar getirip attım saksıların üstüne :) hayırlı olsun yeni masan bol keyifli olsun inşallah, çanta örmek şu ara iyi gidiyor bende severek yapıyorum yapmam lazım iyi geliyor :) resimlerinde kullandığın belli ki sevdiğin şeylerimi görmek beni çok mutlu ediyor zaten, ne mutlu ki bende senin o hediye ettiklerinden biriyim, iyi ki varsın... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...