3 Mart 2022

Tam bahar geliyor sinyaller veriyor derken hooop tekrar kar-kış. Artık nasıl bir özlemse baharı bekleyiş o derece işte. Bugün bata çıka gittim her yer bembeyazdı. Tepemde ki ağaç kar kütlelerinden iyice yere sarkmıştı. Kaldırdığım botları bu sabah yeniden çıkardım.

Tek tük balkonda bile oturmaya başlamıştım. Hatta kitabımı uyuklamadan en iyi orada okuyorum. Görülen o altta ki kısım kaldı ama hala üçüncüye geçemedim.
Tamamlanmış tek iş bu cüzdan oldu. Motifler yapıyorum sıkıldıkça. Balkondaki sümbül açtı, sıra üzüm sümbüllerinde onları bekliyorum dört gözle. Geçtiğimiz yıl fotoğraflarına baktım Mart'ta açmışlar.
Sabah otobüs kullandım. En merak ettiğim şey kalkan pandemi kuralları doğrultusunda neler olacağıydı. Genelin büyük çoğunluğu maskeye devam ediyor gibiydi, rastladığım bir kişi maskesini çenesine indirmiş kalabalık sayılabilecek ve açık cam olmayan otobüste ağzını açıp oturdu. Ne halimiz varsa göreceğiz sanırım, durum onu gösteriyor. Bari cam açılsın, açık camlar kapatılmasın!. Yıl 2020 ve savaş. Tahammül edilebilir bir şey değil. Direnişleri ve savunmaları ise takdirlik. Söylenecek şey çok ama ben uzatmayacağım hiç bir işe yaramasa da fazlasıyla söyleniyorum zaten.Yine dört tarafımız kötülüklerle dolu, ah zeytin ağaçları diyorum sonra bitmiyor ki....

8 yorum:

  1. kesinlikle durum o , ne halimiz varsa görelim modu başlatıldı ,
    çiçekler çok güzel cüzdansa ayrı bir tatlı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef, üzülüyorum ne olacak böyle ama elden gelen birşey yok bireysel devam :/ Çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. O resimdeki kitap Proust mu, bana mı öyle geldi bilemedim.
    Biter biter bazen de çok şey yapmamak lazım.
    Zeytin ağaçları beni de çok üzdü. Home office olmanın avantajı sokağa çıkmadığım için kimseye sinirlenmiyorum..
    Buna şükredeyim bugün de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Proust doğru tahmin :) Kayıp Zamanın İzinde serisine başladım bir okuma grubuyla ama geride kaldım kendim devam ediyorum şu an :) Şükredecek şeyler çok elbette pek çok kötü şeyin yanısıra yeter ki hep görebilelim değil mi :)

      Sil
  3. Ankaraya tekrar kış gelmiş, kar yağmış baya fotoğraflardan gördüm bugün. Ama sen de acele etmişsin Deryacım mart bitmeden bahar gelmez oraya . Bize de gelmez, ben nisanda bile kar yağdığını bilirim bizim burada. Sümbül bende de var ama bu sene
    hiç açmadı. Soğanlar sağlıklı , yaprakları diri ama hiç hareket yok. Çiçek hiç bulamıyorum bizim kasabada. Cuma günleri çiçekçi geliyor,, şimdi gidip bakacağım. Umarım nergis falan vardır, çok seviyorum çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketcim huyum kurusun ben hep öyleyim aceleci :) hemen bahar gelsin istiyorum, Bazı sümbüllerim benimde öyle çok sağlıklı olup büyüdüğü halde açmazdı birkaç yıldır bir tanesi azimli çıktı :) Son nergislerini gördüm en sevdiğim türü :)

      Sil
  4. Lots of people from here are traveling to Turkey now that restrictions are lifted. We traveled to Sri Lanka, our first trip in over two years, and upon returning both promptly started with colds. My husband first so I blame him. ;) Your weather sounds like what my son in Colorado, USA is having -- gorgeous spring days and then bam, a winter storm and layers of snow on the ground. It's warmer here but we've had lots of dust past week which is not nice at all. I received the metal forms to make these little wallets but have yet to crochet the case for one. I like the pretty green one you have made. Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Tammy, The measures were only recently adopted, which is forcing those who still choose to pay attention, like us. Especially Ankara, after such an inspiring spring, the next day, winter is very inconsistent :) I want spring to come. Dust storm comes to us sometimes, it's a difficult situation, actually the wallet model was not very successful, but anyway, take care of yourself, love.

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...