1Aralık 2021

Sürekli bir silkelenme ve olumsuzluk, bunalmışlık içinde akıp giden o sele kapılmama çabası içindeyim. Biliyorum oldukça meyilliyim kararmaya, herşey çok kötü-beter deyip onların içinde kaybolmaya. Ama bu defa istemiyorum bunu, azıcık özgürlüğü tatmış sonrasında tutsak olmayı kabullenemeyen biri gibi. O yüzden zorluyorum. Dün okuduğum kitabımda eksik kaldığım tüm sayfalarımı tamamladım. Mızmızlandıkça sayfaların çoğaldığını hissettim. Oysa önyargısız ve toparladığım ilgimle başına oturunca ne güzel de devam etti. Bol bol hayal kurduran bir kitap zaten. Betimlemeleri çok canlı ve o kadar detaylı ki istemeden gözünüzün önünde beliriveriyor resimler. Kararlıyım bugün de aynı tempo devam edip geri kalmayacağım artık.
Gelelim mini hırkaya. Aslında bu yıla kadar hep battaniyesini, çantasını, kırlentini, cüzdanını, atkısını yapmış ama iş giyinmeye gelince pek sıcak bakmamıştım. Geçtiğimiz yıllarda farklı motiflerin oluşturduğu bir yelek denemem olmuştu o kadar. Bu günlerde bu motifleri örüp üstüme giymek konusunda müthiş bir istek gelişiverdi. Önüme her çıktığında gözüm kalıyordu. Bende bu hafta zaten 36 tanecik olan motiflerle başladım. Bugün de kolları tamamlarsam bitiyor, o kadar hızlı örülen bir hırka. Bu kadar kısa olsun mu? ön kısmına birkaç sıra ekleyeyim mi? henüz karar vermedim. Üzerinde illa ki oynayıp birşeyler değiştireceğimdir, genelde öyle olur ama bilmiyorum. 
Bu ise yorumsuz…

 "İnsanı en çok yaralayan şey fiziksel acı değil, haksızlığın, mantıksızlığın verdiği ruhsal ısrıraptır." Psikiyatrist Viktor Franki

14 yorum:

  1. Pişi mi onlar? Allahım ne güzel görünüyorlar 😍 Hırka da şahane görünüyor, merakla bekliyorum son halini.
    Proust mu okuyorsun Derya? Sanki öyle görmüştüm önceki yazılarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet seviyorsan bize geldiğinde sana da yaparım :) Hırka bitti bitecek fena olmadı sanki, doğru görmüşsün Proust, Kayıp Zamanın İzinde serisi okuma etkinliğine katıldım, önce biraz zorlandım ama şimdi iyi gidiyor yetiştireceğim sanırım bitiş tarihine ilk kitabı :)

      Sil
    2. Ay yaşasın! Geleyim de pişilerden ve Proust'tan bahsedelim, çok sofistike insanlarız 😊😍😍

      Sil
    3. Süper :) bize de o yakışır

      Sil
  2. O hırkadan bende, bende, bende istiyorum diye çığlık atasım geldi. Ama ben onu öremem tabi yapamadığım tek bir el işi var desem yeri o da tığ işi. :D Teyzemi aramaya gidiyorum ben. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bende çocukluğumdan beri yaptığım şey, çok severim tığ işi, üzüldüm, yoksa yapımı çok kolay bir hırka idi, canınız sağolsun. Ooo teyze varsa olmuştur ki bu iş :)

      Sil
  3. a mina bile gelmiş hoşgelmiş:)Okumak için özenmek zaman ayırmak gerekiyor.O pişiler çok tehlikeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet istek kısmı kesinlikle önemli, bende o kısmı hallettim sanırım sorma pişi, mısır ekmek, browni, elmalı pasta derken şu ara çok coştum duramıyorum :)

      Sil
  4. bu hırkalar çok güzel Deryacığım. eline sağlık. Bende Frida için heyecan yapıyoum. elimde şu an yine çok heyecanla ördüğüm bir yastık var. onun tamam edince motiflerin çekimine başalyacağım. malum bir ayımız kaldı. çalışmak lazım :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepcim :) merak ettim yastığını sana d akolay gelsin, hadi bakalım Fridayı bekliyoruz sonra, çok svegiler benden de.. :)

      Sil
  5. Motifli hırka bir harika. Fikir olması için hemen geçende rastladığım bir modelin linkini bırakayım buraya. Fiyatına dikkat: 245 Euro. Bizim paramızla kaç bin liraya geliyor. Hayret ettim. Sizinki oradakine beş basar üstelik.

    https://allthingsmochi.com/products/floor-crochet-sweater

    Böylece kafa dağıtmak için yepyeni bir konu bıraktım buraya. Sakın ama sakın, olumsuz konulardan hızla uzaklaşıp elimizi ve zihnimizi başka alanlara yöneltiyoruz. Motiflere devam bence:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu hırkanın modeli mochi hırka imiş, evet fiyatlar dudak uçuklatıcı, duurmlar berbat o tarafta :/ youtube de mrsyumak kanalından yaptım, yolladığınız adreste bir de başlık var boyunlukla birleşik o da değişik olabilir yapılabilir mesela şu ara onu da çok görür oldum :) Haklısınız zihnimiz güzel şeylerle meşgul ellerde asla boş olmamalı yoksa sağlam çıkamayacağız gibi, benden de sevgiler...

      Sil
  6. hırka güzel oluyor ellerine sağlık iyi günlerde kullan..
    Pişilerde iştah açıcı...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ahh pişi bence de, sevgilerle... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...