3 Aralık 2021

Kesinlikle kışın etkisi olduğunu düşündüğüm oburluk durumlarında bugün pırasalı mısır ekmeği var.
Hırka bitti. Giymiş olarak onaydan geçecek fotolar çekemediğim için sonra ki yazıya bıraktım o paylaşımı, haftasonu üzerimde fotoğraflatabilirim. Bugün ne selfi çöpü ne de boy aynasıyla koordine olup iyi  bir poz çıkaramadık.


Oluşturduğum oyalanma çemberinde dikiş de var. Çember diyorum çünkü belli bir döngüde döne döne bir örgü, bir dikiş, bir kitap derken arada gezme falan da var o çemberin içindeyim şimdilik.
Ezgiciğimin confeti hırkası için iplerimi aldım. Dün de başladım, ipim ebruli, renk renk almaktansa bir kaç renk içeren bir ip kesinlikle daha ekonomik oldu. Motifler ebruli kalan çevre siyah olacak. Sağlıklı mutlu bir haftasonu dilerim.

13 yorum:

  1. hırka harika olmuş ayrıca parça kumaşlara da bayıldım , parça kumaşlarım olsun istiyorum sonra kendimi obur hissediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hobicilerin oburluğu tanıdık geliyor.

      Sil
  2. Merhaba.
    Ellerinize sağlık ne güzel olmuş hırka.
    Kesinlikle oburlugun kışla ilgisi var 😁
    Size de iyi haftasonu dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Çok teşekkür ederim, değil mi kış=iştah açılması :)

      Sil
  3. O çember bence çok keyifli. Harika işler çıkartıyorsun, bayılıyorum hepsine.
    Mutlu hafta sonların olsun canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şebnemcim, sevgilerimle... :)

      Sil
  4. Evde pırasa var çok az, mısır unu da var, seni takip edeyim ben hemen :) Benim oyalanma şeyim çember değil, şu anda farkettim, dikdörtgen filan gibi. Devamlı takılıp kalıyorum köşelerde, ben bunu döngüye çevirmenin bir yolunu bulayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh afiyetler olsun. Evet döngüye dönüşürse rahat ediyor insan, tezle bir sistem oturtmuşsun gibi yerine bişey buldunmu tamamdır sanki ;)

      Sil
  5. hırka güzel olmuş eline sağlık, kumaşlarda güzel ortaya neler çıkaracaksın onlarla? hırka içinde kolay gelsin...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Minnak motifli hirkaniz pek güzel olmuş küçük hanım 🤗
    Ezgi'njn hirkasindan bende öreyim istiyorum ama isker güçler pek yığıldı ya nasip bakalım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepcim :) örersin bence çok hoş bir hırka. sevgiler benden de..

      Sil
  7. Merakla bekliyorum konfeti hırkayı <3 ellerine sağlık. Mutlu yıllarrr<3

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...