17 Kasım 2021

Elmalı pastayla başlayan kaçamak ıspanaklı kremalı kekle devam etti bu hafta.
Yine azıcık dikiş diktim bir kalemlik yaptım kendime, tombiş elyaflı ve en sevdiğim desenli kumaşlardan oluşan. Gün boyunca hep meşgul etmeye çalışıyorum kendimi. Hatta bir adım ilerlemiş falan sayıyorum bu anlamda kendimi, birşeyler yapmanın iyi geldiğini bilsem de pek çabalamıyordum  şimdi adeta kendimi beni meşgul etmeye adadım gibi. Yaptıkça da açılıyor insan, iş işi doğuruyor, iyi de oluyor. 
El işlerine el atınca kutularda çantalarda bir yerlere attığım her çeşit ip, yarım örgü vs ne varsa karıştırmaya başladım. Bir takım ipler buldum yün içerikli. Onlarla iki çeşit parmaksız eldiven çalıştım. Şu ara kırçıllı iplere karşı bir sempatim var, elimde yoktu içine uyanları katıp kırçıllı ipler yaptım.
Oğluşumla beraber okuyacağımız kitap setimiz bugün geldi. Bu bir okuma maratonu o zaten katılmıştı. Bende veli toplantısında bir an gaza geldim bende yazdırdım adımı. Şimdi ufaktan düşüncelere dalmadım değil, oldukça keyfi, fevri, sıkılgan ve fikir değiştiren biri olmamı hiçe sayıp vazgeçemeyeceğim, yan çizemeyeceğim bir durumdayım biraz geriyor ama, öte taraftanda böylesi bir durumda olmak içten içe taa derinlerde iyi oldu diyor. Bu kadar başına buyrukluk yeter. Az da sıkıya gel. Belki bu da iyi gelir.

Çok iyi gelen bir şey daha varsa o da arkadaşlarımı görmek, görüşmek....

14 yorum:

  1. Selam elinize sağlık üretmek güzel. Üreten insanlara hayranım. Beceriklisiniz. Öğretmen misiniz? Ben emekli felsefe grubu sonrada rehber öğretmenlik yaptım. Kitap okumaktan keyif alıyorum. Ancak bazı kitaplar çaba göstersmde okumakta zorlanıyorum." Binbir emfekle yazılıyor." diyerek kendimi zorlamama rağmen. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Yok değilim ama çocukken olmak istediğim bir meslekti kısmet tabi, yıllardır ev hanımıyım ama meslek olarak laborantım/dım. Evet bazen ilerlemeyen akmayan okumalar oluyor, bakalım ben ne yapıcam :)

      Sil
  2. Geçen yıldan beri benim de kırçıllı iplere ilgim arttı, önceleri hiç hoşlanmazdım hatta ;)) Elimdekiler bitince kırçıllı ne yapayım diye düşünüyorum hatta, (bulursan bana da haber ver ;)) O bi sarı örgü var ya nohut örneği mi derler bilmiyorum ama o acı sarıya hastayım bir de son zamanlarda ;)) Ellerine sağlık, hiç eldiven örmeyi denemedim bak bi ara deneyeyim ilham perim <3
    Kitap okuma etkinliği çok iyiymiş hadi inşallah sular seller gibi bitiversin.
    Koccaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerimle hep aynı şeylere meylimiz var bu kanıtlandı Ezgişimle de öyleyiz :) şöyle üstümüzde olan sık kullandığımız kullandıkça üstümüzde gördükçe mutlu eden şeyler olmalı Ececim en kırçıllısından, çorap-atkı-eldiven mesela, başka şeyler aklıma gelirse yazarım. O nohut örneği sarı benimde çok sevdiğim bir renk ve model (bak yine :) İnşallah Ececim sular seller gibi olmazsa bitmeycek valla az gözüm korkmadı desem yalan olur :) öperim bende ;)

      Sil
  3. ıspanaklı kremalı kek mi, ne ilginç, kek delisiyim ama ıspanaklı mı, bi deneseme mi :) ıspanak de en sık yediklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi deep ıspanaklı derken onun ordaki rolü sadece hamuru yeşil yapmak, doğal gıda boyası, yoksa tat olarak zerre tadı yok :) dene bence az haşla suda sık suyunu robotta az hamurla çek tüm hamura kat renk işte, afiyetler olsun.

      Sil
  4. eldivenler müthiş. kaçamakları sorma. utandığımdan diyetisyenime gitimiyorum. bugün ültimatonu yedim zaten :)) hiç okumadım bu yazarı. yazarsın fikirlerini
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim, oluyor bazen ihtiyaç diyorum yeterki abartmayalım :) bende ilk defa okuyacağım yazarım tabiki ,sevgiler..

      Sil
  5. Oooo Proust... Şapka çıkarıyorum. Okudukça bizle de yorumlarınızı paylaşır mısınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende boyumu aşan bir okuma mı ne diye az tırsıyorum ama hayırlısı, sözümden dönmek yok tabi, epey ders gibi olacak bana elbette paylaşırım sevgiler... :)

      Sil
  6. Ispanaklı keki merak ettim:) Nasıldı?
    Bir şeyler yapınca devamı geliyor, yapmayınca da başlayamıyor insan. Bu bende de böyle oluyor. O yüzden bazen çok verimli bir gün geçiriyorum, bazen de akşam olunca "bugün kayda değer hiçbir şey yapmadım" hissi oluyor. (ki bu his çok fena) Kendimizi mümkün olduğu kadar aktif tutmamız lazım:)
    Not: Parmaksız eldivenlerin renklerini çok sevdim. Kalemlik zaten şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim renkli olsun dersen doğal gıda boyası :) Kesinlikle bir tempo tutturunca iyi oluyor yoksa çok savruluyor sıkıntıdan ölüyorum başka başka şeylere sarıyorum. Çalışmak iyi yani. Tekrar ediyorum yine yazmıştım lütfen Türkiye ziyareti olursa önden haberim olsun sana benden anı birşeyler yollamayı çok istiyorum lütfen sevgilerimle... :)

      Sil
    2. Düşünmen yeter Derya`cım, çok naziksin. Henüz bir seyahat planlamadım, bir aksilik olmazsa şubat/mart gibi gelirim diye düşünüyorum. Bakalım, hiçbir şey belli olmuyor son iki yıldır biliyorsun.
      Öpüyorum seni:)

      Sil
    3. Haberleşelim mutlaka Semicim :) Sevgilerimle..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...