11.11.2021


Renkli kumaşları yanyana getirmek şu ara örgü dışında yaptığım diğer en sevdiğim şey. Ruh halim iyiyse pozitisem daha bir güzel oluyorlar onu farkettim, bakışım farklı oluyor, uyum yakalıyorum hemen. Kafamı dağıtayım diye oturduğum işlerden pek hayır gelmiyor.

Renklerde ipleri yanyana getirmek de eğlenceliydi. Bir motifin kombinini yapıp örerken, sonrakini bulup ona geçmek için hızlı hızlı örmek, azıcık kol mesaisi elbette kaçınılmaz ağrısıyle beraber..

Beyaz unlu kaçamak yaptım. Elmalı pasta diyeceğim ama benimkiler elmalı poğaça kıvamında oldu biraz, lütfen dış görünüşe değil içine bakalım. Kıyır kıyır tarçın ve elma daha ne olsun..


4 yorum:

  1. Ellerine sağlık Deryacım, ah ne güzel fotoğraflar onlar. Bayılıyorum her şeye biliyorsun, ellerin dert görmesin, koccaman öptüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) bende öpüyorum en kocamanından..

      Sil
  2. of of o renkler , o çantalar müthiş Deryacm her zaman ki gibi.
    keşke yakın olsak ben bir kurabiye kahve dükkanı açmış olsam, sen gelsen
    sabahları. işlerimizi yapardık sabah kahvesinden sonra ..
    ah çok hayallerim var böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Buketcim, ay nasıl güzel bir hayal biliyormusun inşallah olur bir gün diyelim... amin..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...