1 Şubat 2021

Tatilimiz geçtiğimiz Cumartesi itibariyle nihayet başladı. Çok uzun yürüyüşler yaptım Çınar'ı beklerken neyse ki hava yağışlı değildi oldukça yorulduğum bir hafta oldu.
Akşamları örmek bir parça dinlendirmiş olmalı ki beni harıl harıl örgü ördüm. Yeşil robası yapraklı hırkamı bitirdim. Bu haliyle çok daha hoşuma gitti. İpi çift kat kullandım (Ece'nin kulakları çınlasın :)
Kalan angoralar yine bir bere oldu.
Şimdilik elimdeki ve kafamda ki işleri yapmış gibi görünsem de boş duracağımı sanmıyorum. Daha örülecek çok ip var. Şu ara söküp söküp yeniden örmeyi huy edindim, öylece yani içime çok sinmeyen şekilde olan örgüyü derhal söküp yeni başlangıç için ipini hazır hale getiriyorum ve tekrar örüyorum.
Örgü döngüsü böylece sürüp gidiyor. İyi haftalar....

20 yorum:

  1. The sweater turned out so pretty and is a lovely shade of green. Happy new month.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Tammy, I love the color too, I wish you a beautiful February too :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık Deryacım, yaprak detayı robada çok hoş durmuş. Ellerine, emeğine sağlık ♥
    Çınar bu sene sınava mı hazırlanıyor yoksa... Eğer öyleyse allah kolaylık versin arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şebnemcim, sorma evet sınavzedeyiz biz bu sene :/

      Sil
  3. Örme bereler uzun vadede çok çabuk esniyor hocam ya, benimde annem yapar da, Afyon'daydım o sıra, 1 kış gördü dayanamadı yavrucak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, ip-örnek model gibi birçok değişken var tabi :)

      Sil
  4. ekkerine sağlık iyi günlerde kullan arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık.. İçinde emek olan her şeye saygım sonsuz.. Ceketiniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Eline, emeğine sağlık.Ne kadar da güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık hırka ve bere harika görünüyor. örgü örmek gibisi yok, elimiz kolumuz tutsun örelim canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynepcim, aynen sağlık olsun da örelim, örmek şu ara hiç gelmediği kadar iyi geliyor :)

      Sil
  8. Hırka harika olmuş... Yapraklı robaya bayıldım... Ellerine sağlık, güzel günlerde giy Deryacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ruşencim benim de çok beğendiğim bir model bu :)

      Sil
  9. Emeğine sağlık Derya`cım, robası çok hoş olmuş. Güle güle giy...

    YanıtlaSil
  10. aman aman valla fırsat buldukça yürüyüş yapmalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat buldukça şahane, mecburi olunca epey yoruyor :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...