25 Ocak 2021

Bulutlu bir sabaha uyandık. Çınar'ı kursa yolcu ettim. Kendim bir şekilde yol tutturdum gibi pandemiyle ev dışı yaşamak olarak ama söz konusu oğluşum olunca karışık duygular içindeyim. Okula göre elbette daha iyi şartta tebdir ve önlem olarak.. yani gördüğümüz kadarıyla :/ Alıştı yasaktı, evdi derken o da sürünerek gitti resmen, bu yaş garip bir yaş ne çok konuşabiliyorsun ne de önerilerini kabul ettirebiliyorsun, üstüne de pandemi illeti iyice zorlaştırıyor işlerimizi.
Kendimi nergisle ödüllendirdim yine. Araya iki yastık sıkıştırdım haftasonu. Birazdan arka yüzlerini ve fermuarlarını dikeceğim. Herkesi yolcu edip evde bir başıma kalmayalı ne çok olmuş, tuhaf hissediyorum. Hem özlemişim hem endişe-korku karışımı tuhaf hisler içindeyim  :/
Nihayet yaprak desenini denedim. Yeşil örgüye yakında geçerim. Önden bir prova gibi oldu. Hem sayıları ayarlamış oldum hemde düğme-ilik yerlerini.
Cuma Çınar'la yürüyüşe çıktık sokağımızın güzeliyle karşılaştık. Kendisi yarı zamanlı ev kedisi sanırm. Çıkıp geziyor ara ara böyle. Kar beyaz oluşu çok tatlı. 

Haftanız güzel olsun....

18 yorum:

  1. Çocuklarımıza da yazık oldu bu dönemde...Çok üzülüyorum düşündükçe. Telafisi olur inşallah.
    Motifler çok güzel olmuş. Bir türlü denk düşemedim nergislere...
    Yaprak deseni çok güzel olmuş.
    Böyle bir güzelliknasıl sokağa bırakılır bilmiyorum 🙈 Gezip döneceğini bilsem de bırakamam. Eski mahallemizde vardı böyle bir güzellik sonraki karşılaşmamızı unutamıyorum, keşke hatırlamasam. O yüzden bu güzellikte Allah' a emanet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum bunun sonuçlarını elimizden geleni yapsak da mutlaka izleri olacaktır :/ Güvenparktan her geçişimde varlar şu ara nergisciler, çok teşekkür ederim biraz zorladı model ama olacak gibi :) sormayın iyi olur hep inşallah beyaz pisi bizim bir minnak vardı çok oluyor kaybettik malesef :(

      Sil
  2. A o kediş çok tatlı🐱bugün ofisin yakınlarındaki kursta açılmış,dağ taş ergendi😀iyi olur inşallah sınava bu yıl girecekler için zor olacak.Bizim maraton seneye. dedem Allah emeğinizi yağlı etsin diye dua ederdi,Öyle olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl girecek sınav zedelerdeniz bizde :/ Aminnnn inşallah..:)

      Sil
  3. Çocuklar için zor bizim için zor.
    Lakin fotoğraflarınız ne güzel.
    Bir nebzede olsa dışarı çıkmak, hava almak iyi geliyor.
    Çınar'a da iyi geliyordur kursa gitmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor günler... Çok teşekkür ederim, kesinlikle çok iyi geldi yüzü bakışı değişti :)

      Sil
  4. Pandemi bitmeden virüsün mutasyonu çıktı, nasıl bir illetmiş bu böyle düzen diye birşey kalmadı, özellikle çocukları çok etkiliyor. Tez zamanda kurtuluruz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten illetmiş, yakın zaman olurmu bilmiyorum umarım çok uzun olmaz bitmesi, çok zorlandık sosyallik bizede çocuklara da çok gerekli.

      Sil
  5. Kuğulu Park'ı özlemişim. Çınar'a hak vermek lazım. Hem pandemi var, hem o bir ergen artık:) Kursunuz hayırlı olsun. Nergisler ve el işleri her zamanki gibi şahane. Sokağınızın güzeli genç ve fitmiş, profilden fotosunu severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın hep aklımdan daha küçük olsa daha kolay olurdu diye düşünüyorum hep bu dönem için, bu yıl sınava girecek lgs bakalım, çok teşekkür ederim sevgilerimle.. :)

      Sil
  6. Such a pretty kitty with those lovely green eyes. A little white one found me a month ago and is comfortable downstairs in our parking area where I've made some warm spots for him with crochet, but he's the dirtiest little kitty. Definitely not snow white, even though I keep wiping him down. He or she, not even sure yet. Must take a closer look. :) We are in difficult times for sure. I try to get out to walk every day, once or twice, and am quite happy to be a homebody but then again, when the time comes, I may not want to see anyone if I am so used to being alone. I try now to see a friend once a week if I can. Schools here have not been open since last February. I do wonder how everyone is coping having their children home so much. Take care of yourself. Happy crafting.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Tammy, We got used to loneliness, although sometimes we miss socialization, we return to ourselves again. I can't decide if it's a good thing. I think the cat that came across you is very lucky, I think I know that cat from your blog :)
      Knitting is the only thing I can do right now and it feels good, thank you very much, your comment always makes me very happy, stay with love ..

      Sil
  7. o fütursuz, kendimizi sokağa atabildiğimiz günlerin, geleceğine dair endişelerim giderek artıyor, sanki bir daha hiçbir zaman kendimizi dışarda rahat hissedemeyeceğiz gibi. depresif mi oldum ne :)
    örgüde yaprak deseni hep çok cazip, bende bu ara otur kalk Novice Cardigan bitirdim. düğmeleri dikince işlem tamam sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal Zeynepcim bazen bende öyle çok kararıyorum insan sürekli öyle kalamıyor neyse ki, sonra biraz alışarak devam ediyorum :) o eski günler geç de olsa olacak bence ama dediğim gibi hemen diil :/ Bende bu yaprak modeli görüp çok beğeniyordum Ezgiciğimde gördüm ilk onda sevdim bende yapmak istedim şimdiye kısmetmiş :)seninde ellerine sağlık zor modeller senin çelincın adeta hepsinin üstesinden geliyorsun maşallah :)

      Sil
  8. yarı zamanlı ev kedisi :) nergis ne güzeeel festivali bile oluyooo :) kuğulu paaark ne güzeeel yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama hep sokakta değil tertemiz, bence bir evi yarı vakitli kullanıyor :) ahh nergis katılmak isterdim o festivale, Kuğulu Park bencede çok güzelll...

      Sil
  9. Çocuklar için ben de üzülüyorum. Okul dediğimiz yer online eğitimin çok çok ötesinde. Sosyalleşmek, iletişim kurmak, törenlerle, sergilerle, gezilerle.... hepsi bir bütün. Bir yıldır tüm bunlardan uzaklar ne yazık ki...
    Kedicik çok tatlı, çok masum bakmış:)

    YanıtlaSil
  10. Ya çok sıkıldık artık bir an önce herşey normaline geri dönse. minik main coon kızım var oda artık hep pencerenin önünde dışarıyı izliyor. Bu süreç bitince ikimizde takıntılı olacağız belliki :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...