21 Ocak 2021

Birkaç gündür satış yapma-paketleme heyecanı ile tatlı telaşlar içindeyim. Emeğin bu şekilde değerlenişinin ayrı bir güzelliği var. Teşekkür ederim tekrar..
Angora sevdasıyla bu yıl iyi ördüm gerçekten. Son başladığım kazağım da bitti. Yeşile göre tam üstüme göre olması hoşuma gitti. Bende bana en az iki beden büyük olan yeşil kazağı söktüm. Sadece kesim yerleri biraz sıkıntı çıkarıyor, kalın şiş- düz örgü olması kolayca sökülmesinde etkili oldu sanırım. Kocaman bir kazak dolap köşesinde duracağına yeniden vücut bulacak. Bu defa hırka olarak, yine yakadan başlama.
Bu arada da hem zarif, hem çok sıcacık, her bir tanesi ayrı düşünülmüş sevgi dolu bir paket aldım ki çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim tekrar canım Ezgicim benim..  Nasıl kıyarım bakalım giymeye.

Bu hafta ilk defa Banana Bread denedim. Çok beğendim. Evdekiler tüm çikolata stoklarını bitirmiş bende bir kısmını kakaolu yaptım.

12 yorum:

  1. Ayy harikasın Deryacım... Yeşil hırkanı da en kısa zamanda bitmiş göreceğimizden eminim... Kolay gelsin... Banana Bread'e hiç bakmayayım... Bugünlerde kek-pasta yapme-yeme iştahım kabarmış durumda... bakalım nereye kadar frenleyebileceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ruşencim umarım öyle olur, birşey yapacaksam çabucak bitmesini severim :) Kış öyle oluyor biraz üşümeyelim diye sanırım vücut ye diyor birde evdeyiz hep kaçınılmaz :/

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmış elinize sağlık emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kazağın çok güzel, güle güle giy Derya`cım. Ben daha hiç Banana Bread yapmadım, nedense ilgimi de çekmiyor. Sen çok beğendiysen ben de beğenirim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Semicim :)yaparsan umarım beğenirsin o zaman, sevgiler...

      Sil
  4. Ay yine çok güzel olmuş , ellerine sağlık.
    Emeğin değerlenmesi çok güzel bir duygu gerçekten 🎉
    Çok lezzetli görünüyor Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Evet değerlendirebilmek gerçekten güzel nadir bile olsa :)

      Sil
  5. kazak çok yakışmış. renkte muhteşem. ezgi hep çok tatlı :))
    afiyet olsun bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepcim, Evet Ezgi bitanedir ya, çok teşekkür ederim benden de sevgilerle.... :)

      Sil
  6. banana bread peki aklımda olsun. satış mı ne güzeeel işallah bol bol satışların olsun ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene derim özellikle ilk piştiğinde henüz sıcakken şahaneydi :) sağol inşallah bol olur :) arada bir tek tük aslında :/

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...