18 Ocak 2021

Beyaz bir sabaha uyanmak kahvaltı sırasında okuduğum donarak ölüm haberine kadar çok güzeldi. "Kar yağdığında duyduğumuz sevinci anında utanca dönüştüren koşulların nedenini yok etmeyi bir becersek... sonra kışı sevmek çok kolay" demişti Mine Söğüt. Katılmamak elde değil. Sevinmek çok zor.

Işığın azizliği. Üzerimde farklı yerde farklı bir renk. Şu ara hiç ara vermeden, adeta koltuğa çivi gibi çakılıp sadece örmek istiyorum. Ne yemek ne de başka bir şey, yalnız günde iki kere kahvem olsa tamamdır, sadece onu arıyorum. Misinalı şişle bir türlü anlaşamayan ben, şişin beni bu modelden mahrum etmesine razı olamadım. Tüm değilde dikişli oluverse ne olurdu ki? gayet de güzel oldu bence. Hatta bir de angora başladım. Birkaç yün siparişi yolda. Bu yıl şişlerle aram çok iyi, tahtaya vurayım.

8 yorum:

  1. oyy ölüm haberi kötüymüş yazık kış yoksula kötü tabi. foto parktan mı en güzel parklarda herhalde kar yollarda hep çamur var yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok üzüldüm okuyunca :( Foto yol kenarı aslında en çok ağaçlık orda var orada oluyor doğal olarak en güzel karlı fotolar :)

      Sil
  2. Haberi duymamıştım... üzüldüm...
    Tam hatırlayamıyorum ama şöyle bir şey duymuştum: "kar zenginin mutluluğu, fakirin korkusudur" gibi... hele bir de yaşadığı yerde kar erimiyor buza dönüyorsa... Hayat maalesef bazı insanlar için çok ama çok zor. :(
    Misinasız örülebileceğini de görmek çok hoşuma gitti... dikişi neresinde, hiç görünmüyor bile... arkasında ise eminim hiç bir aykırılığa meydan vermemiştir. bu modellerin arkası açık, üstten kurdela ile tutturulduklarını görmüştüm. düğme, hatta fermuar bile olur... maşallah sana tabii insan misinasız örmek isterse robadan kazaklar misinasız da olur. Üzerindeki kazağın rengi hangi fotoğraftaki bilmiyorum ama ikisi de çok hoş görünüyor. Güzel günlerde, keyifle giyin Deryacım... Yarım olanın rengi de çok hoş... Kolay gelsin, o da çabucak bitsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz çok doğru gerçekten Ruşencim, Misinasız örgüde dikiş yakayı bitiştirirken birde normal diğer kol ve yanlarda var. Üzerimdeki kazakla hepsi aynı fotolar ışık oyunu oldu biraz :) çok teşekkür ederimm inşallah bitsin hemen :)

      Sil
  3. Ölüm olayı kötü bir haber, bizimde kombi yoğuşmalı çıkardığı su hortumda donmuş, arıza var diye servisi çağırdım böyle bir olayla karşılaştık. Buz gibi bir hava var hakkaten markete gideceğim havanın ılınmasını bekliyorum. Kazağın güzel olmuş iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden sularımız donardı onun gibi olmuş kombi donmuş :)evet fena ayaz, bugün öğleden itibaren yumuşadı ama burada, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Maşallah nasıl hızlı da örüyorsun. benim çok elim
    ağrıyor yaptığımda bir şey değil sonuçta. ama evde bunlarla mutlu olmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Buketcim, birşeye başlayınca ağırdan almayı hiç yapamıyorum hemencecik bitmeli, aslında kötü bir huy bazen sıkıntı oluyor, kolum da ağrımıyor değil ama o beni değil ben onu dize getiriyorum. Ağrıya ağrıya alışıyor :) İyi ki elişi bişeyler var ve yapıyorum-yapmak istiyorum gerçekten bende çok mutlu oluyorum..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...