5 Ocak 2021


Yeni yıla girişin ardından ilk işim örgü çanta oldu. Yastık olarak başlasa da sonuç çanta oldu. İçinin astar kısmı kaldı, biriken ıvır zıvır listesinde o da var. Yine bir gün bir maceraya atılıp Kızılay yapmam lazım. Bol yürüyüş, taktiksel kalabalıklardan kaçış ve oldukça hızlı bir alışveriş. Macera değilde nedir.
Susuzluk kapıda. Neyse ki, bugün öğleden sonra güzel bir yağmur yağdı, ancak beklentimiz kar çünkü yeraltı rezervleri dolmalıymış. İnşallah o da yağar. Bugün mahallede ki ipciye uğradığımda Bolu'da kar yağıyormuş diye konuşuyorlardı, ahh orda olup izlemek isterdim pencere kıyısında. Çınar illa tuttururdu kartopu oynayalım diye, kıyamaz hemen çıkardım. En çok izlemeyi seviyorum aslında, birde sakince yürümeyi. Ayağımın altında gıç gırç seslerle, bata çıka.
Yağmurun gelişiyle hava kapandı, ev karanlık bloğuma çekim yapayım dedim ama göz gözü görmüyor. Mum yaktım bende çektim fotomu sonra da mum ışığında yedim kurabiyemi. Tarif instagramdan yine günlerden bir gün ne yapsam acaba diye aranırken bulmuştum. Rum kurabiyesi "Efi badem"
Artık abur cuburda bahanemiz "battı balık yan gider"

24 yorum:

  1. The pillow turned into a really lovely and useful bag. :) We've had lots of clouds here every day but no rain. The cookies look yummy. Happy new year!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The transformation from pillow to bag has definitely been more beneficial. We must do something urgent for the deteriorating balance of nature. I wish we live the expected seasonal normals. Thank you very much for your comment Tammy ☺️

      Sil
  2. Çanta çok güzel olmuş, ellerine sağlık Deryacım.
    Efi bademi eşimle çok seviyoruz. Merkezi çanakkale'de ve şubeleri tüm ilçelerde olan meydani pastaneleri çok güzel yapıyor, o yüzden hep oralardan alırız. Seninki de çok güzel olmuştur eminim... Afiyetler olsun... Kurabiyelerin arkasındaki adatepeli güzel refika'yı görmek çok hoş oldu... pandemi bitse de yine gezsek oralarda doya doya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ruşencim☺️ Efi bademi bir de yerinde yemek kısmet olur umarım🙏
      Aynen gezmeyi özledik ahh Adatepe ❤️

      Sil
  3. itiraf edeyim susuzluktan koronadan korktuğumdan daha çok korkuyorum.Buraya yağmadı hiç ne yağmur ne kar:(bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler diyorum.Bu kısımdan sonra acziyetimizin altında eziliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkulmayacak gibi değil, sürekli dinliyorum geç de olsa, olması gerektiğinden az da olsa bekleniyor yağışlar 🙏 ama betonlaşma devam ettikçe daha çok bekleriz ağaçlandırma yapılmalı olabilecek heryere 😔

      Sil
  4. Çanta tabi ki çok güzel olmuş ve içinde görünen mini pötikare çok yakışmış, çok zevklisin. Ellerine sağlık, güle güle eskit.

    YanıtlaSil
  5. 😍 çanta çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.Kesinlikle macera olur 🙈 ama bazen macera da gerekli...Ne güzel mahallede ipçi varmış...Bizde de durum aynı'battı balık yan gider'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ hafta da iki macera kesin yaşıyorum heyecanlı bir hayat sahibi oldum koronayla 😅

      Sil
  6. o harika çantalarından bende de var sayende, yaza doğru hep koluma takıp
    gezeceğim. hem nasıl örüldüğünü yakından da görmüş olacağım. bir ara
    başlayıp ne yazık ki mantığını anlayamadığımdan yapamamıştım.
    şimdi tekrar deneyeceğim. ellerine kollarına sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket’cim biraz aceleye geldi sandığımdan daha yumuşak düştü çantan 😞 dedim en kötü file gibi kullanır ☺️ Neyse sana örnek olmuş oldu 👍

      Sil
  7. kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun demişler çanta çok güzel görünüyor. artık her sokağa çıkışımız başka bir macera. kurabiye nefis görünüyor eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kırmızı her dem favorim sanırım Zeynepcim ☺️❤️ Koronayla hayatımıza bir hareket geldi heyecan dolu her gün 😂 kurabiye güzel tavsiye ederim 👍

      Sil
  8. saol yaa rum kurabiyesi deneriim :)

    YanıtlaSil
  9. çanta güzel olmuş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun diye bir söz var. Boşuna olnadığını bu şahane çanta da kanıtladı. Elinize sağlık:) Bu motif modelini tarif ederken zorlanıyordum. Adı varmış meğer. "Hanım dilendi, bey beğendi" :)
    Efi bademin merkezi Gökçeada'da galiba. Bayılırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ o ismi açıkçası biraz itici buluyorum neden bilmiyorum 😁 ahh Gökçeada asıl orda yemeli kimbilir ne zaman, inşallah çok uzun olmaz 🙏

      Sil
    2. Hem de çok itici. Kimin fikriyse pes dedirten cinsten. Artmış iplerden yapılıyorsa dilenmekle ne alâka. Botanikçiler gibi örgülere ad koyanlar da kafadan:)))

      Gökçeada'yı görürsünüz dilerim en kısa zamanda. Kurabiyeleri de fırından sardırırsınız:)

      Sil
    3. Klasik olmuş bir model daha güzel bir adı hakediyor değil mi ☺️ İnşallah 🙏 içimdeki seyahat özlemi katlanarak büyüyor gün geçtikçe ❤️ Sevgilerimle...

      Sil
  11. Cantan harika olmuş canım iyi günlerde kullan.ah kar yağsa hepimizin özlemle beklediği bembeyaz örtüsüne bürünse her yer ne güzel olurdu...Çınar kuzusunu öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  12. Özellikle çantalar çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...