31 Aralık 2020

Nergis kokusunu özlemişim. Bu yıl biraz geciktiler mi bana mı öyle geliyor. Saksıdaki sümbüller yeşil yaprak çıkardı ama oldukça yavaş ilerliyor gibiler, üzüm sümbülleri de öyle. Mevsim de garip gerçi bu ayda sıcak güneşli ılık günler yaşıyoruz kış çiçekleri ne yapsın.
Öreceğim dediğim bluzum dün akşam bitti. Gece yarısı diktim sabaha hazırladım. İlk ördüğüm önceki postta renk ve örnek cümbüşü vardı o biraz yorunca azıcık sadeleştirip tekrar başladım. Arkasında o kadar çok ip ucu var ki onlara bir çözüm bulmam lazım ama şimdi değil. Sanki yıl bitmeden örmeliymişim gibi, arkadan atlı kovalar gibi bitti. Hırsımı örgülerden aldım sanki bu son ayda.

Yeni bir yılın gelişi önemli değil önemli olan sizin yenilenmeniz diyordu sabah okuduğum bir yazı. Dilerim yenilendiğimiz, geliştiğimiz, öğrendiğimiz çokca sevilip sevdiğimiz, sevdiklerimizle beraber sağlıklı bir yıl olsun... İyi seneler... Sevgiler..

 

19 yorum:

  1. yeni yıl 2020 den güzel olsun herkes için iyi yıllar

    YanıtlaSil
  2. bak yeni yılda daha neşeli olcan tamam mı bana neeee :) çok keyifli girin yeni yılaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah yani bende öyle umuyorum deep..

      Sil
  3. Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu yepyeni bir yıl diliyorum Deryacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ruşencim sanada gönlünce bir yıl dilerim :)

      Sil
  4. harika bir kazak olmuş yeniden, güle güle giy Derya. nergisler çıktı demek ,
    bizim buralara gelmesi bir ayı bulur. sümbül soğanlarını ayırmıştım geçen sene
    kala kala 2 tane kalmış. onlarda dediğin gibi milim milim
    büyüyor ama olsun çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Buketcim, evet bizim buralarda çokca görür oldum nergisleri çok gecikmeden sizin oralara da gelir inşallah, demek sadece benimki öyle değilmiş sümbülller :)

      Sil
  5. Kedi annesi olalım bu yıl,evrene attım sen tut mutlu seneler💏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa kararlıyım yani inşallah 🙏 artık oğluşa hayır diyemiyorum aslında içten içe bende istiyorum sadece hiç yaşamadım beraber nasıl olur diye endişe duyuyorum 😔
      Olalım hadi kedi annesi 😊 sana da iyi seneler 🎄

      Sil
  6. Nergisler çok güzel, içim açıldı. Ankara iklimine daha uygun demek ki. Ben henüz görmedim. Kazak çok muntazam duruyor ve tarz:) İyi günlerde giyin.
    Belki fikir olur. İplikleri en az 2-3 santim bırakıyorum ben. Ucunu da çıktığı ilmeğin yanındakinden tığla geçirip düğüm atıyor, kalan kısmı ilmeklerin arasından geçirip kaybediyorum.
    Ruhen ve bedenen olumlu bir şekilde yenilenip sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl geçirmek dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim ☺️ Bende neyse ki uzun bırakmıştım dün hepsini hallettim ipliklerin asşında bende öyle yaparım ama zaman zaman uçlar çıkardı bende iki iğne dikişiyle tuttururdum bu defa düğümledim kestim
      Güzel dileklerinize katılıyorum inşallah daha iyi olur herşey sevgilerimle ❤️

      Sil
  7. Bluz o kadar güzel olmuş ki , bayıldım. Ellerine sağlık 🌹
    Aslında çiçeklerin zamanını hiç bilmiyorum. Hep senin bloğundan takip ediyorum Deryacığım 🙈 Şimdi dışarı çıkabildiğimde denk gelirse Nergis bakacağım mesela...Teşekkür ederim 🌹
    Doğru , hep birlikte yenilendiğimiz , sağlıklı olduğumuz ve sevdiklerimizle birlikte olabildiğimiz bir yıl olur inşallah 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🥰 en kısa sürede mis gibi Nergis koklamam dileğiyle o zaman gönlünüzce güzel bir yıl olsun inşallah 🙏❤️

      Sil
  8. Kazaktan başlayayım, efsane olmuş, güle güle eskit.Renkler ve modelden hariç, istikrarına ve hızına her seferinde yeniden hayran kalıyorum tabi, bak burası önemli sevgi içerir<3<3<3
    Nergisler bu sene hiç açmayacak yine demiştim ama tam da yılbaşı günü 2 dal açıvermiş bir baktım ki, dehşet sevindim, kalplerimiz birmiş <3
    Nice mutlu yıllar, yeniden inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ececim 🥰 tez canlıyım yaptım rahatladım 😅 doğanın dengesi malum mevsimler de kaydı sanki, çiçekler ne yapsın ama bahçemde açmış Nergis en en en sevindirici olanı bayılıyorum kokusuna, telepatik güzellikler olmuş yine 💕
      Tekrar iyi seneler canım 😘

      Sil
  9. Nergisler kışın ortasında mis gibi kokuyor. Tabi kış da kışa benzemiyor ama.

    YanıtlaSil
  10. Bluz şahane kediler muhteşem yazı çok tatlı emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...