17 Kasım 2020

Bu hafta geçen hafta ki görsellerden idare edeceğim. Bir miktar boğaz ağrısı ve gribimsi haller var üstümde cumartesinden beri. Belki çok hafif ama benim evham ve endişelerimle birleşince değişiyor durum. Kendi kendime plasebo etkim var benim. Gelsin telkinler, gitsin çaylar ilaçlar.
Bugün daha iyiyim ya da iyi hissetmek istiyorum belki bilmiyorum.
Örgülere devam. Selaniği ne çok seviyorum.

Nihayet aylar sonra bir demet çiçek karşımda ve ben çiçek mutluluğu yaşıyorum.

"Yaşama başkalarınca ve önceden verilmiş bir anlamı üstlenmek zor değil, zor olan ona kendince ve yeniden anlam verebilmek." Dücane Cündioğlu

25 yorum:

  1. Karanfiller ne güzel! İlk fotoğraf da yağlıboya resim gibi resmen 🧡 Benim boğaz ağrısı ve gribimsi haller ikinci haftasına girdi törenlerle, ne kötülüyorum ne düzeliyorum. Paltoları çıkarmak lazım galiba di mi? Hala çıkarmadım, elim varmıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiatın tablosu aynen :) epey uzun kalmış Mina bişeyler yapmışsındır mutlaka ama kekik çayı ve bal bana çok iyi geliyor belki denersin, Kasım ayı da kış mı sonbahar mı kendi de bilmiyor biz hiç bilemiyouz, mont giyip terliyor trençkot giyip üşüyoruz napıcaz bilmiyorum, dersane yüzünden kapalı yere girip beklemem diye diye ayazlarda akşam akşam üşüttüm yani umarım üşütmüşümdür :(

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Deryacığım havalar tam nezle ,grip havaları maalesef.
    Ne güzel renkleri çiçeklerin , içini açıyor insanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet tam mevsimi kaçış yok, sevindim satırlar az gri olsa da resimler bari iç açsın :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun Deryacım, hemencecik geçsin, bitsin diledim, gönderdim evrene <3
    Selanik zor ilerler ama gerçekten modasız bir modeldir, çok severim ben de. Güle güle, sağlıcakla kullan, gezmelerde tak ki üşütmeyesin tamam mı? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ececim teşekkür ederim, evet ör ör büyümüyor ama taktım herşeyini seviyorum kazak bere atkı hırka :) Bodrumlu yeşil atkıma sarındım mı hiç üşümüyorum zaten :)

      Sil
    2. Yaaaaa ne tatlısınnn <3

      Sil
  4. resimler muhteşem,şapkalar için ellerine sağlık. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. aman bal kavonozu tezgah üstüne çıksın vicksler de geçmiş olsun.Handmade yazısının altında dk yazabilirdi senin markan olsaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, handmade etiketler hazır ben yaptırmadım henüz kurumsallaşamadım :)

      Sil
  6. Gribimsi haller dilerim sadece griple kalır :) Sağlık diliyorum :) İlk fotoğrafta, göğü yok sayınca ağaçlar ve kurumuşların görünüşlerini pek bir sevdim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. olmasın plasebo, geçmiş olsuuun :) hep moralli neşeli ol yaaa böylece hiç hasta olmazsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet ruh halinin etkisi kocaman katılıyorum :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun canım. Bu süreç beni bile hastalık hastası ettiğine göre herkes olabilir. Hergun bir covid belirtisi buluyorum kendimde 😁
    Ellerine sağlık örgüler harika çiçeklerin enerjisi müthiş.
    Dücane abimiz yine nokta atışı yapmış. Sadece anneden doğmamız sancılı değil, kendimizden doğmamız belki ilkinden bile daha sancılı bir süreç. Kolay gelsin kendini arayan herkese
    Sevgiler😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim :) öyle bu dönem beni endişe açısından feci bir duruma getirdi aslında normal sayılırdım. Anlam arayışlarına devam... sevgiler :)

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun Derya Hanım. Tez zamanda iyileşirsiniz inşallah. Bereler de manzaralar ve çiçekler gibi çok güzel. Ellerinize sağlık😊.
    Naciye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Naciye hanım, sevgiler.. :)

      Sil
  10. Resimler muhteşem.İlk resim kalp ben ❤
    Geçmiş olsun ve örgüleriniz için kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun, örgü işlerinde başarılar kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  12. Dışarıya çıktığımda ertesi gün gribimsi haller bende de oluyor. 2 gün sürüp bitiyor. Çok geçmiş olsun, geçmiştir artık inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle, istisnasız öyle hissediyorum. Çok teşekkür ederim şimdi daha iyiyim :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...