20 Kasım 2020

Bugün havanın yüzü değişti, Sonbahara noktayı koydum vakit artık kış der gibi. Çok şükür artmadan kaldı gribimsi haller. Artık ben mi öyle hissediyorum yoksa gerçekten mi öyle oluyor ayırt edemiyorum.
Sonbahar güneşiyle parlayan sarının, yeşilin tonları kırmızılar nedense bu yıl daha bir etkiledi beni.
Şehrin göbeğinde bir sırça köşk. Ben mi abartıyorum bilmiyorum. Betonlar canımıza yetti artık, doğayı daha çok arar olduk ondan belki. 
Örüyorum..  ama en sevdiğim şey gördüğüm güzel manzaraları çekmek, çekmeye çalışmak.


Hiç girmek istemediğim bir konu o yüzden etrafından dolaşacağım. Bir kısım kapanma özellikle okullar beni rahatlattı. Zaten bir yolladım, bir yollamadım çok stresliydi. Şimdi ders çalışma üzerine evimizde gereken strese gireceğiz. Malum sınav. Çok şey var anlatılacak ama girsem içinden çıkamam biliyorum. Sağlıklı günler dilerim...

12 yorum:

  1. Ne güzel manzaralar. Hiç abartmıyorsunuz her yer beton gerçekten...Her yeri perişan etti insanoğlu...Ve hiç bir yer yetmedi...
    Renkleri de çok güzel örgülerin. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef inşallah doğanın kıymetini çok geç olmadan anlarız hepimiz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Son görseldeki yavru benim olsun:)çok şapşal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi bende öyle düşündüm görünce sevimli minnak şey bizde istiyoruz ah ben bir kendime söz geçirebilsem :)

      Sil
  3. Sonbahar görselleri şahane! 🍂 🍃 🍁 Nasıl da tablo gibi oluyor her taraf. Selanik örgü hazırdan ayırt edilemiyor. Okul ve ders olayının en iç hayırlısı evden katılım. Bu yıl böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) aynen doğa gerçekten tablo gibi görmesini bilene tabi, aynı fikirdeyim vaka sayıları düşmesi gerek.

      Sil
  4. güzel fotoğraflar deryacığım
    bu iş beni çok yormaya başladı. beden sağlığımızla birlikte akıl sağlımızı da bozmasa bari
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim :) katılıyorum umarım sağlğımızı koruruz, benden de sevgiler...

      Sil
  5. Bugün benimde dikkatimi çekti ağaçlar yaprakların dökmüş o kadar güzel bir manzara vardı ki yerde fotoğrafı görünce o aklıma geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmayalım güzellikleri yoksa boğulucaz :/

      Sil
  6. The preservation of natural spots is so important to our entire well-being and the planet. Schools here are only doing online learning. Since I don't have children in school, I'm not sure how everyone is faring or if all the schools are even set-up for virtual classrooms. It's a crazy time. All the more why we need the calming effects of nature to see us through. And, of course, our hobbies. Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Tammy, How important nature gives peace. The school worried me a lot. Fortunately, we have now switched to online education. Really hard times and my savior is nature and craft, stay healthy..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...