4 Ekim 2020

Sardunyalar son günlerini yaşıyorlar. Havaların soğumasını bu yıl pek istemiyorum. Eskiden soğuğu da özlerdim. Bu yıl hiç özlemedim.
Ah el işleri çok uzun zaman oldu ipcilere uğramayalı. Sanki örecekmiş veya örüyormuş gibi gitme ihtiyacı duyuyorum, olan ipler aynen duruyorlar sepet sepet, alışkanlık sanırım. Seviyordum oraları görmeyi, bir kitabevine uğramayı, erken vakit sokaklar tenha iken dolanmayı. Haziran'ın başında vaka sayıları düşüşe geçtiğinde birkaç kez gitmiş hasret gidermiştim. İlerleyen vakitte ve şimdi ortaya çıkan yeni gelişmeler sonucunda bilemiyorum..
İşte o gidişlerde kumaş almıştım bolca, Temmuz ayı olabilir emin değilim bir gün kolları sıvadım bunları kocaman bir örtü yapmak üzere oturdum makina başına. Ebat büyük olunca öyle masa falan kesmedi tabi serdim yere, adeta yuvarlana yuvarlana kesip birleştirdiğim örtü çalışmaları sonrası otur-kalk sporu yüzünden iki gün tutuldu bacaklarım. Ama değdi, kareleri önceki çalışmalarda da tam oturtamadığım için, bir de kalan farklı ebat parçaları da kullanmak istediğim için gelişine birleştirdim. Ortaya gerçekten bol yamalı bir örtü çıktı. Sonuç, sevdiğim kumaşlardan yumuşacık ve çok renkli  kocaman bir örtü. Şu oylanma işlerini çabuk bitirmemem, uzatmayı öğrenmem lazım.
Şu ara azıcık abur cubura sarmış olabilirim. Kendime inanamıyorum va hatta şiddetle kınıyorum ama yine de yapıyorum. Şu ara demet demet maydonoz ve susam da favorim. Neyse ki henüz onlarla ilgili olumsuz birşey yok abur cuburlar kadar çünkü resmen tiryakisi oldum onların.

16 yorum:

  1. Kumaşlar ve onların uyumu içimi açtı, nasıl bir emek! Ellerine sağlık <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... ziyaretin beni çok mutlu etti :)

      Sil
  2. Geçen yıla benzerse aralık sonuna kadar ılık geçmişti hava. Blogdan da teyit ettim. Yine öyle olsun bence de:) El işleri ne zaman canın isterse o zaman. Zorlamayla olmaz. Abur cuburlar bende de hayret verici:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ılık olur malum doğalgaz zamlarıyla zor geçecek gibi kış, elişi epey uzaklaştı benden veya ben ondan , deiğiniz gibi içten gelmeyince hadi birşey yapayım diye oturunca olmuyor :) mevsimsel midir nedir bu aburcubur işi bilemedim..

      Sil
  3. Ellerine sağlık Deryacım, öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende çok öptüm seni, teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. Derya hanım Sezen Aksu'nun bir parçası vardı saksıda son sardunyalar o geldi aklıma desenli güzel bir örtü çıkmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da severim o şarkıyı, teşekkürler..

      Sil
  5. Ptvworkun muhteşem olmuş, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. Yazı tam yaşayamadığımızdan belki de gitmesini, ben de aynı moddayım.
    Kumaşlarla oynamana bayılıyorum, ne de güzel olmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gerçekten yaşandı mı yaşanmadı mı belli değil, hele bizde Ankara da :( o dönem o kumaşlar iyi oyaladı beni severek kullandığımız bir örtü oldu :)

      Sil
  7. Örtü nefis olmuş Derya`cım, emeklerine sağlık. Kumaşlara gözüm takıldı, ne güzel desenler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Semicim, kumaşlar ithal üzerinde Almanya diyordu, belki desenler o yüzden tanıdık gelmiş olabilir :)

      Sil
  8. Merhaba Derya Hanım, yine bakasım geldi güzel bloğunuza. Gelmişken bi de selam vereyim dedim😊. Ben de dün rüyamda böyle hoş pembe sardunyalar görmüştüm rüyamdaki evimizin balkonunda. Sizde görünce aklıma geldi mutlu oldum. Rengarenk çiçeklerin olduğu balkonlu, bahçeli evlerimiz olur ve sağlıkla, huzurla yaşarız inşallah hepimiz.
    Örtünüz çok güzel olmuş, güle güle kullanasınız. Ama ben üstteki cüzdanı daha çok beğendim. İtirazınız olmayacağını ümit ederek örnek olarak kullanmak için telefonuma aktarıyorum resmini. Hakkınızı helal edersiniz değil mi😊?
    Sevgilerimle...
    Naciye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Naciye hanım, çok sevindim ne iyi etmişsiniz, ne güzel rüyaymış çiçekli, bu güzel duaya aminnn diyelim inşallah isteyen herkesin olur o güzel evden. Örtü içinde teşekkürler, cüzdan modelini elbette alabilirsiniz, bendende sevgiler...

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...