28 Eylül 2020

Çook uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Adapte sorununu köküne kadar yaşayan, kabullenmekte zorlanıp adeta nefesini tutup duran bir halim vardı. Her şeyde aceleci ve erkenci olan ben virütik hayatı kabul edip onunla devam etme şeklim pek yavaş oldu. Kabul etmedin de ne oldu? havadaydım, olur olmaz herşeyde en uçlarda gezindim durdum. Fazla kaygı ve endişe sarsıcı oluyor, uyuyup duran dürtmesen asla uyanmayacak şeyleri uyandırıyor sende. Sürekli sağlık mı? eğitim mi? sağlık mı? gelir mi? gibi bir takım önemsiz şeyler arasında epeyce gidip geldik. Sonuç; diken üstü yaşam. Konuşmayı da özlemiş olabilirim bir miktar.
 
Bloggerın yeni halini hiiiç sevmedim. 
Uzun zamandır birşey yapmayınca hiç yapasın gelmiyor. Bende birgün sırf çok özlediğim için kısa bişey yapsam dediğimde coronanın ilk günlerinde ördüğüm şalın kenarlarına bir takım süsler yaptım. Tığı tutmaya yabancılaşmışım. Bişeyler yapmak istiyorum artık neyse ki, sanırım şapka öreceğim.
Havalar elverdikçe yürümek uzun uzadıya yolları arşınlamak en sevdiğim hala.
Hatırlayan var mı? Görünce almadan edemiyorum.
Gezip dolandığım sokaklarda göze hitap eden yerleri çok seviyorum. İyi haftalar...

20 yorum:

  1. Tekrar burada olman çok güzel Deryacığım. O bahsettiğin kabullenmeyiş kısmı ve getirdiği sıkıntılar...Gerçekten çok kötü bir durum , ben de hala mücadele ediyorum ama maalesef henüz başa çıkamadım...
    Bu arada blogerın yeni halini ben de hiç sevemedim.
    Ne güzel sokaklarmış onlar öyle...Çocukluğumdaki Yenimahalle sokaklarını anımsadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)aynı fikirdeyiz blogla ilgili. Umarım ilerleyen zaman insanlık adına daha olumlu şekilde gelişir de bizde bu sinir harbinden bir nebze olsun kurtuluruz...

      Sil
  2. Seni görmek çok güzel, şalın çok güzel olmuş iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Deryacm, biliyorsun epey seni merak ettim Allah korusun bir hastalık, ölüm, kaza gibi haller mi oldu diye düşünmeden edemedim ama sonrasında senden aldığım haberle ferahladım. bu gibi ektrem durumları kabulleniş herkeste farklı oluyor, kendini suçlama. böyle yaşaman gerekiyormuş de ve yoluna devam et. hayatta başımıza herşey gelebilir, konforlu hayatlarımız bir anda tepetekla olabilir ve insanoğlu her duruma uyum sağlayabilir derim her zaman. çocukların eğitimi bile onların kaderi diyorum ve artık çok üzülmüyorum. biricik kızımın yıllarca eğitim için çırpınıp durdum ve bu konuda hep üzüldüm biliyor musun. en baştan başına gelmedik kalmadı. güzelce okuduğu okulu fetöcü kapandı, lgs sistemi tam onda değişti ve liseler kapandı, şimdi de üniversiteye 2 yıl kala böyle. artık kaderin de ne varsa görür diyorum. ekonomi bu süreçte ne hale geldi ama kötü olanı hep birlikte yaşıyoruz beterin beteri var diyorum. corona olur muyum, ailemden biri olur mu, ya ölüm olursa diye paranoya noktasına gelmiştim ama onca önlemle bile bir anda yakalananları da görünce u kadar da ince düşünüp kendime zarar verme noktasını bıraktım. yine önlemlerimi alıp hayata devam ediyorum ve yine diyorum ki kaderimizde ne varsa göreceğiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Buketcim :) insanlık hali bu ortamda herşey olabilir tabi ki, şükür ki henüz kötü bir durum olmadı umarım da olmaz, düşünürsen pek çok şey çıkıyor ortaya olumsuzluk şanssızlık adına ama dediğin gibi sakin kalmaya mantıklı olmaya çalışmak lazım, her ne kadar yazması kolay uygulaması zor olsa da, dilerim kaderimiz atlatmak yönündedir...

      Sil
  4. Derya hanım kayıptınız hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  5. Hayat devam ediyor değil mi? Allah beterinden saklasın.
    Nöbeti ben devraldım sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.. neden öyle devraldım dediniz :( almayın, en baştan beri çok sağlam, kararmış anlarımda umut dolu güçlü yorumlarınızla olumlu etkiler bıraktınız hep..

      Sil
    2. Aa, yok. Öyle bir şey yok. Asla!
      Devraldım derken; blog yazmaya ara vermemi kastettim. Hani son yazı başlığım --> (Mola) eklentili.
      Ben hâlâ umut doluyum. Hangi çağda yaşıyoruz. Mars'a bile insanoğlu. Birazcık uzayabilir ama çaresi bulunacak, eminim ben. Bu esnada yapacağımız tek şey maske-mesafeye dikkat etmek. Ve sabretmek Derya. Çınar'ın eğitimi de geriyor belki ama tüm çocuklar aynı şartlarda. Lütfen ama lütfen olumlu düşünmeye devam et...
      İleride geri dönüp bu yorumları okuyacak ve gülümseyeceğiz, emin ol...

      Sil
    3. Anlıyorum ki hala bakışım negatif dolayısıyla anlayışımda öyle olmuş, olsun, öyle olmamasına çok sevindim, biraz olsun bana ışık oluyor çünkü pozitif bakışınız, inşallah o günleri görelim, sevgilerimle.. :)

      Sil
  6. Endişe, kaygı bizi hasta etmeden kendimize dur demek lazım mecburen. Beyni oyalamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu dönem kadar hiç bir dönem istemedim sanırım psikolojik destek almayı, geçmişte de zor zamanlar oldu ama bu çok başka, bırakmalı tabi ama nasıl? zorlanıyorum hemde çok..

      Sil
  7. Çoook özlemiş ve meraklanmıştım, çok sevindim. Ayynıı sen gibi hissediyorum, yalnız değilsin🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, bende de var hata, kapatınca fena kapatıyorum, kalpler düşünceler bir tahmin ediyorum..

      Sil
  8. (Bir kez yazdım ama göremeyince tekrar yazayım dedim) Seni çook merak etmiştim ancak ayynı senin gibiyim ben de. Hoş geldin😍

    YanıtlaSil
  9. oleeey bloga yazdığına göre iyisin demektir işteee :) mabel evey çok severim yanımda var şimdi hattaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol deep olabildiğince iyiyim, seninde iyi olmana sevidim :) Mabelcilik..

      Sil
  10. Tekrar gelip baktım da o şal gerçek bir harika olmuş. (Söylemeden edemedim) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ececim, yorumlarını okudukça çok mutlu oluyorum

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...