12 Ekim 2020

Yazacak çok birşey bulamıyorum. Mantıklı ve gerçekçi analizlerle ayakta kalmaya çalışıyorum. O kadar karmaşık ve güvensiz geliyor ki pek çok şey, paranoya ile çok yakınız. Tüm bu sisin içindeyken bazen silkelenip anormaller içinde normale dönmeye çalışıyorum. Sahi normal neydi?
Kafamı kitapla veya ev işi ile yeterince oyalayıp düşüncelerimi dağıtamayınca, evdeki iplerle desen yapma üç ilmek sarı- iki kırmızı derken ha gayret desen yaparak bir gün birkaç saatcik oyalandım, itiraf edeyim iyi geldi.
Kış nasıl geçecek meraktayım. Çoraplarımı çıkardım geçen gün öyle renklilerdi ki fotoğraf çekmeden edemedim.
Uzun br aradan sonra sadece yirmi sayfa kitap okuyabildim. Çabuk sıkılıyorum. Dalıp gitsem yok öyle bir hal, yuvasının başında dikilen mirketler gibi her daim tetikteyim sanki. Çorapları çıkarırken eski oyuncaklarda çıktı ortaya, o zamanlar daha bir hevesliydi örgü keşifteydim sanki.
Çocukluğumun çiçekleri, boyumca bahçemizde bu çiçekler olurdu. Alıp ekip o görüntüyü yeniden yapmayı bu çiçekleri gördükçe düşünürüm ama sonrasında hatırlayıp bir türlü ekemedim.

29 yorum:

  1. Desenlerin çok tatliş, örgüsüz Derya düşünemiyorum, nedense ;))
    O çiçeklere ben de çok vurgunum ama adı nedir, tohum mu ekilir, ne zaman ekilir bilemediğimden dururum hep. Bunlar epeyce de boylanıyorlar sanıyorum. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, bende düşünemiyordum ama bakıyorum şimdi kendime tık yok :) yıldız çiçeği diye hatırlıyorum tohum oluyor ama sonra her yıl çıkıyor sankim, evet epey uzuyorlar çok hoş oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. Çoraplar ayaklarınızı ısıtsın ınşallah, çiçek te çok güzel.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. desenler harika olmuş iyi kiyapmışsın , çoraplara maşallah vallahi inasnı görmekle bile içini ısıtmaya yettiler

    YanıtlaSil
  5. Çoraplar güzel olmuş rengarenk

    YanıtlaSil
  6. harika bir resim...çoraplar rengarenk ne güzel

    YanıtlaSil
  7. Güzel soru: 'Sahi normal neydi?'
    Örgülerin çok güzel, renkli her şeyi çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. bu ara bende depresifim. kardeşimin eşi vefat ett. 42 yaşındaydı. kalp yetmezliği vardı. iki kriz gelince kurtaramadılar. yeğenim ve kardeşim dağılmış durumda onları toplamaya çalışıyoruz. bir yandan 12. sınıfım var okulum başladı yani. bloga yazacak ne vaktim ne isteğim vardı ama ben bu ruh haline çok uzun süre dayanamam dipsiz kuyu gibi içine çektikçe çekiyor insanı. hareketlenmek lazım dedim ve fridanın çiçekleri adlı battaniyeye başladım. sana da tavsiye ederim insana çok iyi geliyor rengarenk çiçek çiçek sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm sabırlar diliyorum Zeynepcim :( 2020 her açıdan bizi köşeye sıkıştıran bir yıl oldu ne çok sınanıp depresif edildik, ne güzel karanlıktan çıkış yolunu bulmuşsun ama, elişi veya herhangi bir uğraş gerçekten can simiti gibi, battaniyeni instagramda gördüm merakla takipteyim, eline kolay gelsin, içine de huzur inşallah..

      Sil
  9. Ay desenler ne güzel olmuş! ❤ Hayatın normali artık bu diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum. İkna olursam belki endişem de azalır biraz, bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce çooooook mutlu oldum Mina :) çok teşekkür ederim, evet öyle düşünmek ve bu yolda ilerlemek de oldukça mantıklı görünüyor bazen kayboluyorum neyse ki uzun sürmüyor bir çıkış bazen bir şey okuyarak bazen birini görünce yeniden toparlıyorum.

      Sil
  10. bu kış evde geçeceek. kapalı yerler tehlikeli, bol el işi bol yemek kitap film dizi işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap ev dizi elişi güzel geliyorkulağa umarım öyle de geçer.. :)

      Sil
  11. O örgü , o çoraplar bayıldım! Çok güzel desenleri var...
    Ne güzel anlatmışsın. Benzer kafa bulanıklığı durumundayız aslında...Zor zamanlar...Allah herkesin yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn.. Çok teşekkür ederim, renkli şeyler biraz olsun iyi geliyor :)

      Sil
  12. evhamlar bulvarında volta atıyoruz resmen. ruh halim benim de çalkantılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam hah diyorum azıcık düzelttim gibi kafamı hoop birşey okuyor veya izliyorum herşey altüst, inziva mümkün olsa ailecek belki o zaman biraz diyeceğim ama çıkar yine bişeyler bulurum ben.

      Sil
  13. Normali ben de çok özledim Derya`cım. Ne yazık ki daha uzun süre olmayacağını düşününce çok daralıyorum. Kıpırdayamaz hale geldik, hayatımızdan çalındı resmen. Sağlık olsun demekten başka çaremiz de yok. Hobiler bu zamanlar için ilaç. Çorapların ne güzel, geçen kış çok örmüştün hatırlıyorum. Ben de dikişe sardım, en çok rahatlatan o:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birkaç yıl daha denince umutlarım kırılıyor gerçekten, evet Semicim hobiler kurtarıcı gerçekten, seninde onlaral vakit geçirmen çok iyi harika dikiş işlerin var, rahatlatıcı aktivitelerin elverdiğince peşindeyiz o zaman :)

      Sil
  14. Şu çoraplarına hayranım!
    Yine çorap ve eldiven örme zamanı geliyor değil mi? Ben başlayacağım yakında
    ama elimde de öyle çok iş var ki. oradan oraya atlayıp duruyorum sonra da
    tüm işlerim amatör kalıyor ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Buketcim, geliyor hatta geldi bile :)ne güzel kendini fazlasıyla oyalıyorsun o zaman, kolaylıklar dilerim :)

      Sil
  15. Örgü çorapları görünce keyiflendim. Bir tane de ben başlayayım bakalım becerebilecek miyim. Desendi çiçekti derken kafa dağıtır, terapi olur. Mümkün olduğunca değişik meşgaleler olmalı diye düşünüyorum. O çiçekler bana da çocukluğumu hatırlatır. Çok güzeller. Kozmos (cosmos) çiçeğiydi galiba. Biraz bekleyip ilkbahar başında ekersiniz. Kolay gelsin, kolaylıkla ve huzurla geçsin günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim iyi ki yer vermişim o zaman, oldukça kolay yapabileceğinizi tahmin ediyorum, meşgale mühim, yapabilecek ruh halini bulabilmek mühim, aa bu adı ilk defa duydum yıldız çiçeği derdik ama çok d auzak anlamlar değilmiş :) inşallah ekeriz sevgilerimle...

      Sil
  16. Bu sıralarda ben de örgüye takıldım, küçük küçük çantalar örüyorum. Şimdi o desenleri görünce ay ne güzel olur ben de denesem bundan dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü iyidir iyi yere takılmışsın Şebnemcim, harikasın, mini çantalara da çok güzel olur bence de denemelisin :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...