21 Ağustos 2020

Bir çekirdek tanesi ektik birçok çekirdek aldık.
Sıcaklar bezdirici, soğuk reyhan şerbetiyle serinlemek güzel..
Bir müddet mesafeliyken bir gün kaynaşıverdik, bişeyleri ucundan dürttüm azıcık mutlu oldum.
Tatlı zaman zaman feci halde kendini aratıyor. Öyle bir zamanda ev pudingi.
Yeniden okumaya başlamak güzel, yazar adeta ruh ikizim, kelimelere dökemediğim pek çok duyguya tercüman bazen araya da biraz boncuk işi. Nerelerdesin diye soran merak eden herkese teşekkür ederim. Son zamanlarda hep aynı şeyi yazıyorum "şimdilik iyiyiz" çok şükür. Bu yıl hiçbirşey hayal ettiğimiz gibi değildi herkes gibi, bizde sağlık öncelikli bir tavır almaktan başka çare görmedik. Malesef hala corona'yı görmezden gelip yeterince ciddiye almayanlar yüzünden yeni veriler ortada. Unutanlar yokmuş gibi davrananlar en çok da bu tiplerin sorumsuzluğunun ve duyarsızlığının cezasını çekenler ise sağlıkçılar ve aileleri oldu. Bu uğurda hayatını kaybedenler... Yazamıyorum, yazmak istemiyorum çünkü benim ki yazmak değil höykürmek olacak, bas bas bağırmak! içimden gelmiyor zaten, ne zaman bu kadar duyarsız ve umursamaz olduk? Ömrümün denk geldiği yere/ortama küsüyorum, susuyorum..

18 yorum:

  1. ayçiçeklerin ne güzel olmuş, iyi ki bir şeyleri dürtmüşsün çok güzel olmuş. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Hasat almak ne güzel. O ayçiçeği sizinle birlikte bizi de mutlu etti gerçekten. F.P'nin "Hayatımı toprağa veriyorum." diye biten sözünü toprakla uğraşmak olarak alıyorum o yüzden. Diğerleri o kadar tanıdık ki. Mutfağa girmek, ufak tefek okumalar, ufak tefek elişleri ve bol miktarda kızıp köpürmek. Ah o adam olamayanlar deli ediyor beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bizi de mutlu etti" demenize bende şimdi çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. Fotoğraflarla yine içim sımsıcak oldu.
    Son bölüme de yürekten katılıyorum. Ben de bas bas bağırmak istiyorum ve susuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoların iyi enerji vermesine sevindim :) malesef ses kısılıyor ama karşılığı tınnn!

      Sil
  4. gözlerim seni aradı, nerelerdeydin deryacığım.
    Mersinde denize giren insanları görünce, ben bu konuyla ilgili tüm umudumu kaybettim.sanki mecburlarmış gibi, o kalabalıkta denize girdi ya insanlar, pessss
    halaycıları saymıyorum bile. Allah acısın bize.
    payşalştığın söz nasıl güzel öyle. bazen var olmak en zor olan
    özletme şekerim seni okumak çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim kayboldum azıcık içimden birşey gelmedi hiç. Tatile gidip kalabalıklardan kaçanlar o kalabalığı yaratanlardan biri olduklarını farketse bile birşeydir. Ciddiyetimiz çok az malesef.
      Teşekkür ederim görüşmek dileğiyle...

      Sil
  5. al benden de o kadar Deryacım... çoğunluk kötülerde olduğu için dünyaya kötülük kolay yayılmış...bu süreçte bunu farkettim... :( bugün benim de içimden yazmak geldi... aynı günde istemişiz ikimizde... belki de olan biten çaresizce kanıksayışımızdan... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı gün en güzel... :) iyilik kazanacak hikayesi sarsılıyor sanki temelden.

      Sil
  6. küsme, kapatma kendini. en azından kapılarını içeriden aç, derya girebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, aslında zaten olumsuz olan ortama daha da katkım olmasın diyorum bazen çünkü iyi diye başlayıp sayıp sövüp bitiriyorum, siliyorum sonra vazgeçip gidiyorum/dum..

      Sil
  7. seni görmek güzeeel. pessoa müthişli yaa. yaşadığı şehir lizbona gitmek istiyom. heey beyoğlu gazozunun reyhanlısı çıktıııı :) yemek fotileri el işleri sevindim iyisiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, reyhanlı gazozu görmedim zencefillisini denemiştim.

      Sil
  8. Nasıl da bir zaman denk geldik diyorum çoğunlukla :/ Hadi biz neyse de çocuklarımız için daha endişeliyim Derya...

    Bu dönemde yapılacak en güzel şeyi yapıyorsun, üretiyorsun ♥ Ellerine kollarına sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef, bende öyle çok endişeliyim Şebnem,yaşayıp göreceğiz deniyor bu da geriyor beni daha yaşamadan. El işi bir kısa oldu bitti, yine elimi sürmüyorum hiçbirşeye bişeyler bulmam lazım aslında yoksa sıyıracağım ufaktan.

      Sil
  9. Ah Derya,sanirim hepimiz hoykurmek istiyoruz bu ara.Dilerim gecsin bugunler,Allah beterinden korusun.Bu donemde ancak sevdiklerimize,sevdigimiz seylere daha da sIKI sarilabiriliriz ancak,saglam devam edebilmek icin bu doneme.Ben de dun aycicegi tohumu ektim,bakalim cikacaklar mi.Sonsuz sevgiler,icini ferah tut:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... haklısın. Umarım çıkar sarı sarı tam bir mutluluk çiçeği çünkü..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...