Tekirin serinleme çabaları sürüyor. O daracık yerde bir o tarafa bir bu tarafa devrilip uyuyor gün içinde. Bugün güneş yok ortalarda, sabahtan itibaren hissedilen rüzgarlı ve serin hava ise şahane ama saat ilerledikçe ısınır gibi geliyor.
Ucundan el işlerine bulaştığım için mi acaba kitap okuyamıyorum yine. Dün birkaç sayfa çevirdim devamı gelmedi. Bende kalktım kendime bir pijama altı diktim.
Epey olmuştu Ulus'tan kumaşı alalı, pamuklu ve incecik kumaşı bulunca alayım bir vakit dikerim diye atmıştım bir köşeye. Neyse ki sorunsuz, üstüme göre ve kumaş ziyansız bir pijama altım oldu. Sonuç başarılı olunca şimdi gaza geldim evdeki herkese dikesim var.
Daha önce örmüş çok da değerlendirip kullanamamıştım. Kenarları söküp yuvarlak formunu koruyacağı şekilde yeniden tığladım yastık cennetinin bir elemanı daha yeniden sahalara döndü.  
Neredeyse çoğu açtı, izlemesi çok güzel.. Mutlu ve sağlıklı haftasonları dilerim.

19 yorum:

  1. Selam Derya eline sağlık. Pijamanı güle güle kullan. Ay çiçeklerini severim. Çok güzel. benimkilerde açtı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim ☺️ 🌻

      Sil
  2. Ayçiçeğin açmış ne güzel ♥

    YanıtlaSil
  3. Pijamanı güle güle giy. Kedi çok güzel yaylmış yerlere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ serinlik peşinde ne yapacağını bilemiyor bazen 🙈

      Sil
  4. Tekirin keyfine diyecek yok Derya hanım bu ara bende hiç bir şey okumak istemiyorum. Elime alıp iki üç sayfa okuyup bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif çıkarmayı en iyi kediler bilir örnek almak lazım ☺️ Sıcaktan hiçbirşey yapasınız yok

      Sil
  5. tekiş nasıl da kıvrılıyor lahana gibi içe içe :)

    YanıtlaSil
  6. yazlık pijama da mı oluyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet yaaa bilmiyom de mi biçok şeyiiii, hep yalnız yaşamaktan işteee :)

      Sil
    2. yaklaşık altı ay şort giyiyom yaa, yazlık pijama hiç görmedim, onu da sayende öğrendim iştee :)

      Sil
    3. :) yaşadığımız coğrafya farkı

      Sil
  7. Dikiş bilmek ne güzel şey. Elinize sağlık. Öndeki ayçiçeği sanat eseri gibi.🌻👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az biliyorum ama idare ediyor beni çok teşekkür ederim ☺️ ❤️🌻

      Sil
  8. Pijama çok şeker olmuş , ellerine sağlık. Tatlı Tekir😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️ Çok tatlı 🐈❤️

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...