13 Temmuz 2020

Çiçekler açıp büyüdükçe tombiş arılar tarafından sıkça ziyaret edilir oldular. Gün içinde bazen izliyorum üşenmezsem bahçeye inip bakıyorum. Bana meşgale oldu. Dün akşamüstü sularken bir iki tane minik olanları alıp vazoma koydum. İlk açan miniler solup gittiler çünkü bari azıcık da evde yanımda olsunlar, bazı iyi gelişenler de yukarıdaki gibi çekirdek oluşturuyorlar. 
Okuyamıyorum diye yakındığımın ertesi günü kahvaltı sonrası su gibi akıp giden keyifli ve kısa bir kitap okudum.
Sahaflardan toplanmış eski sahipsiz resimler üzerinden yazılan kurmaca hikayaler. Çok keyifli bir anlatımı vardı. Birçok yerden yakaladı bazı satırlar beni, bazen gülerek bazen hüzünle okudum. Çabucak bitti dediğim gibi kısa öykülerdi ama güzeldi. Yazarın başka öykü kitapları da var mı merak ediyorum.
 Kitaptan ufak bir alıntı bırakıp gidiyorum,  sağlıcakla kalın yeni hafta umutlu ve güzel olsun...

14 yorum:

  1. Bu aralar bende de durum 'okuyamıyorum' şeklinde :( Halbuki bir sürü okumak istediğim kitabım var...
    O sahaflardaki fotoğraflar hüzünlü gelir bana...Keyifli bir kitaba benziyor🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bir solukta okumalık, sıcaklar etkili gibi geliyor okuyamamakta
      Bence de hüzünlü sahaf fotoları kimsesizler oraya gitmiş dağılmış bitmiş hayatların fotoları 😔

      Sil
  2. Bende kendi eski resimlerimize bakıyorum bu aralar

    YanıtlaSil
  3. Kitap çok farklıymış... Resimlerden hikayeler... Güzel fikir...

    Ayçiçeğinin enerjisi bir başka değil mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğraftan çıkan öyküler 😊 kesinlikle farklı bir enerjisi var 🌻

      Sil
  4. enteresan bi kitap, şaka maka büyüdü ayçiçekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle daha eve kapanmamıştık o civarda ektim, çıktı, büyüyor derken boyumuzu geçtiler 🌻

      Sil
  5. İlkay'ı 15 yıl öncesinden tanıyorum. Kitabını çok geç çıkardı... Alıp okuyamadım henüz...
    Azmin elinden hiç bişey kurtulamaz sözüne ne güzel örnek oldu ayçiçeklerin Deryacım...sana neşe, Ankara gibi büyük bir şehirde tombiş arılara da konacak çiçek olmaları da ayrı bir güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı seveceğini düşünüyorum Ruşencim ben yeni tanıdım kendisini azıcık araştırdım sonra merak edip artık takipteyim 😊 Ayçiçekleri çekirdek de çitletecek gibi bu gidişle ☺️ Evet arılar da bende çok mutluyuz 🌻❤️

      Sil
  6. ne tatlıymış. ben de sahaf fotoları ve notlarından yazıyom biçok öykümüü :) çok not ve foti buluyom kitapların içlerindee :)

    YanıtlaSil
  7. çiçekler nasıl güzel büyüdü maşallah. ellerine sağlık büyümesini uzaktan seyretmek bile güzeldi.
    kitabı merak ettim. alıntı çok sevimli. sevgiler

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...