20 Temmuz 2020

Hava çok sıcak, sanırım İç Anadolu bölgesinin de iklimi değişti, nasıl değişmesin ki neler değişmedi. Eskiden bu kadar kavrulduğumuzu hatırlamıyorum. Minik vantilatörün önünde nefes almaya çalışıyorum bazen, öyle ki sanırım bununla bile bir miktar üşütmeyi başardım. Bir süredir keyifsiz hissediyorum. Gündemden uzak durmaya çalışıyorum. Elimden gelen olmadığı gibi haddinden fazla etkiliyor beni. Öfkeliyim, belli bir nedeni yok ota boka herşeye kızgınım. Belirsizlik ve ileriye flu bakış ne beter birşeymiş. En çok okulların açılış zamanı düşündürüyor ve geriyor beni. Kendi içimde kontrolsüz yaşamı deneyimliyorum.
Yürümelere doyamıyorum. Birkaç gün ara verirsem formum derhal düşüyor, sonra kısa mesafeler bile yoruyor. Saçlarım keçeye döndü, her çıkışta yıkamayım desemde içim rahat etmiyor. Var olanı artırdın yok olanı da var ettin bende corona. Unutmak istiyorum.
Sosyal mesafeli, tenha zamanlı ve çift maskeli olarak yaptığım kısa gezme ve dolaşmalar şu ara bana en iyi gelen şey. Ortalık kalabalık olmaya başlayınca kaçar adım evin yolunu tutuyor sonra arınma işlemlerine başlıyorum.

26 yorum:

  1. Hava çok feci, insanlıktan çıktım evin içinde :/ Ya benim de hiç keyfim yok bir süredir fakat hiç evden çıkmadım ben, kaç gün oldu hatırlamıyorum. Ben de bir çıkıp yürüyeyim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok evde kalmak yaramıyor dışarı çıkıyorum onunda hem o an hem dönüşü bıktırdı napıcam bilmiyorum yaşayamıyor gibi hissediyorum ama hareketsizlikten korkuyorum yürü Minacım ihmal etme umarım şu keyifsizliği atarız kısa zamanda üstümüzden ❤️😘

      Sil
  2. bu durumda okulların açılışı saatli bomba gibi, hiçbi şey yaşanmasa dahi biten psikolojiler yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bombalar patlattık hemde elimizde o yüzden çok geriliyorum 😢

      Sil
  3. okullarla ilgili ben çok tedirginim. bir yandan çok özledim diğer yandan nasıl koruyacağız kendimizi ve çocukları telaşı. allah acısın bize
    hava çok sıcak çokkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiziki şartlar yeterli olsa da çocuk bunlar dikkat etmezler aylar öncesinden yüreğimi bunaltıyor dilerim akıllıca ve mantıklı kararlar alınır 😔

      Sil
  4. Çift maske hiç denemedim. Tekle bile zor oluyor, hava serin diye çıksam bile. Yürümek gerek illa. Kafa dağılıyor biraz olsun. Haftada üçe çıkardım, sabah 9 gibi çıkıp 1 saat yürümeyi. Dönüşte kırklanmadan olmuyor. Bugün ayçiçeği tarlalarına gittik hatta.
    Aşı ve ilaçlarla ilgili harika haberler vardı bugün. İçimizi serin tutalım. Çaresi bulundu sayılır. Azıcık daha sabır bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur kalıp tenha olsada toplu taşıma kullandığımda veya dükkanlara girip çıkıcaksam çift maske yapıyorum biraz zorluyor tabi ama alıştım 🥵 şu ayçiçekler kurumadan bende bir tarla görsem 🙏 biraz yok birazdan daha çok karamsarım sanırım ama sizin ne zaman umutlu haberler verdiğiniz satırları okusam bir nebze rahatlayıp azıcık umutlanıyorum yeniden kararana kadar ☺️

      Sil
    2. Yeniden kararmasın. Kendimize bunu yapmayalım. Sırf bu yüzden Covid-19'la ilgilenen 5-6 profesörü sıkı takipteyim. Hiçbiri umutsuz değil. Tek sıkıntı, kendini normal zamanlarda zanneden insanların gamsızlığı, bozgunculuğu, kuş beyinliliği :((

      Sil
    3. Teşekkür ederim karartmamaya çalışacağım ❤️ evet başımıza ne geliyorsa o gamsız ve umarsızların yüzünden 😬

      Sil
  5. Hepimizin dengesi bozuldu Derya`cım. Hastalıktan kurtulsak uzun vadede başka dertler bizi bekliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Semicim varmış bende bişeyler hortladı coronayla 😬 Onunla beraber de yok olur umarım 🙏

      Sil
  6. Derya hanım Ankara dün gündüz çok sıcaktı. Akşamda balkona sigara içmeye çıktığımda kollarım üşüdü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sadece sıcaklık artmış sanırım gündüz sıcak akşam üşüten hava tam da Ankara havası çünkü 😊

      Sil
  7. Okulların açılma dönemi beni de geriyor feci halde... Benimki malum eşşek kadar ama ergenliğin verdiği bir vurdumduymazlık var... Bana bişey olmazcılardan sağolsun... Göndermesem diyorum bir nasıl olsa 1-2 hafta sonra kapanır diyorum sonra da ya kapanmazsa endişesine kapılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Şebnemcim aylardır Eylül ayı aklıma gelip canım sıkılıyordu giderek yaklaşıyor normalleşmede çuvallandı aynısı okullarda olmaz umarım 🙏

      Sil
  8. açık havada yürüyüş ya tabii bol bol yaaa bi de bu kadar çok düşünme yaa sal gitsin, artık nerdeyse unutcaz yaniii koronayıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa sende o mutlu gruptansın demek 😬

      Sil
  9. Gerçekten bu sıcaklık hiç normal değil pöfff 😞

    YanıtlaSil
  10. Ay o kızgınlıkla ilgili cümleyi okuyunca çok güldüm , sen çok yaşa :)) Bende de var o durum.
    Belirsizlik gerçekten çok kötü , ne olacağını bilmiyoruz , kendimizi neye hazırlamalıyız bilmiyoruz....Bir diğer taraftan bizdeki sorun kural koymak adımları belirlemek değil bizim sıkıntımız kurallara uymamak ve akla gelmedik hayal gücümüzle garip hallere sokmak...Düşünüp düşünüp bunalıma giriyorum ben de ...
    Ne güzel , ben de iyice saldım , maske ile yürümek çok zorladığı için çıkmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hala ikilemdeyim doğru kim diye, hiç takmayanlar mı yoksa bizim gibi dikkatliler mi? :))

      Sil
  11. Yürümek en güzel terapi. Yol nerede olursa olsun huzur benim içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yürümek benim içinde daima iyi gelmiştir :)

      Sil
  12. gerçekten hemen hepimiz pimi çekilmiş bomba gibi olduk pandemi bize hiiiç yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuralları uyup birbirimizin sağlığına saygı göstersek diyeceğim ama mesafesiz, maske takmayanların kendilerine bile saygısı yok kuralsızlık boşvermişlik varken ne gelse yine de yaramazdı sanırım :(

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...