3 Temmuz 2020

İlk ayçiçeğim açtı, çok mutluyum. Ucundan sarıları gördüğüm günden beri gözüm üstündeydi an be an çektim, görmemişin ayçiçeğini. Diğerleri boyca daha uzunlar şimdilik yeşil yaprakların altından görünürde sarı ipuçları henüz yok ama bu ufacık boyuyla erkenci. 
Her yıl olduğu gibi tatile giderken bizimkileri tarla gördükçe durdurup, foto foto diye darlayıp usanana kadar resim çekecektim. Belki tatile gidemeyeceğiz ama günübirlik bişeyler yaparken denk gelirse sapsarı bir tarla ne büyük sevinç olur benim için..
Şu ara ufacık mutluluklarım var, eve kapandığımız süre boyunca resmen digital dünyanın esiri olan çocuğumuzu ara sıra çekip kitap veya birlikte oyun oynama derken çok sınırlı bir süre o ortamdan uzaklaştırabildik. Ortam fazlasıyla beklenmedikti kasmayalım germeyelim derken epey boşverdik. Şimdi de çok farklı değil ortam ama unutmaya izin vermeden evde ki digital dünyadan uzak kaliteli varsaydığımız vakte birşey daha ekledik ya çok mutluyum...

13 yorum:

  1. Ayçiçeğiniz bol bereketli olsun.

    YanıtlaSil
  2. O sapsarı ayçiçek tarlasının ben de peşindeyim:) Bahçenizdeki ayçiçek benim için de mutlulu kaynağı oldu. Normalde şehirler arası yolların kenarlarında kendiliğinden çıkan tek tük ayçiçeklerinin hastasıyım; ama trafiğin akışından çıkıp hiç fotoğraflayamamıştım onları. Hayatın içindeki sıradan şeyler insanı nasıl mutlu ediyor sahiden. Akşam yemeğinden sonra bir çay- kek keyfi yapayım. Oradaki sayfayı okuyunca nasıl da canım istedi. Çınar'a keman olayı muhteşem olmuş. Harika bir hobi bence. Dilerim ki iyice ilerletir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayçiçeğin mutlu edici etkisi kesinlikle var, o sarı ruh halimize güzel dokunuyor. Kek yapmayalı çok oldu belki bende yaparım, Çınar'ın şimdilik unutmaması arada bir çalması bile mutlu ediyor ilerletmesi çok daha iyi olur bakalım zaman ne gösterecek, sevgilerimle.. :)

      Sil
  3. Ayçiçeklerinin saçtığı mutluluk buralara kadar geldi Deryacım... Trakya ayçiçeği deposu... Baş yapmalarına az kaldı. Bu yaz nerede görürsem orada durmak istiyorum ben de... :)
    Çınar çok güzel bir uğraş bulmuş... Hiç kopmamasını, çok sevmesini ve istediği yere kadar ilerlemesini tüm kalbimle diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Ruşencim :) sizin oralarda tablo gibi bolca vardır bekliyorum fotolarını, İnşallah güzel temennine bende canı gönülden katılıyorum :)

      Sil
  4. proust sinirbilimciydi :) bilmediğim bir kitap hem de proust yaa bakayım ona, oh keman ne güzeeel :) ayçiçeği her akşam yiyom dizi izlerkene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım kitaba, sen çitliyon biz bahçede izliyoz :)

      Sil
  5. harika, çınar'ın müzikle uğraşması onu her açıdan besleyecektir eminim. umarım asla vazgeçmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah uğraşır, bir dönem kursa gittik sonra artık istemiyorum çalmak dedi zorla olmaz tabi dedik bıraktı aylar sonra bilgisayar harici bir uğraşı şeklinde başladı bakalım keşke ilerlese :)

      Sil
  6. Keman çalmaya başlamış, yaşasınnnn ♥
    Çok sevindim, hep ben de istemişimdir bir alet çalmayı... Ama olmadı.. Oytun ister mi diye çabaladım, o da istemedi :(

    YanıtlaSil
  7. Ay çiçekleri sarı çok iç açıcı gözüküyor, keman çalmak gerçekten güzel bir etkinlik...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...