15 Haziran 2020

Epey ara vermişim. El işi olmayınca paylaşacak pek birşey de yokmuş meğer. Yine ufaktan sardı korkular olunca elimi eteğimi çekip her anlamda kapandım sanırım. Ruh halim de değişti. Tedbirlerin kalkışı yeniden endişe dolu ve gergin zamanları başlattı bende. Kontrollü yaptığım ev dışı hareketler bitip, zoraki olanlarda kıyın kıyın dibimde biten ağzı burnu açık tiplerden kaçacağım diye epey stres oluyorum, yoksa en erken saat, en tenha vakit kolluyorum hep işim varsa ama nadir de olsa yaşanıyor böyle anlar. Neden zorunlu değil ki, takmayana ceza kesilmeli. Corona tablosundaki artışlar korkutucu.
Bunalınca ne olur tatlıya sarılıp kaçmaya çalışırız. Tartıda artan rakamları göze alıp, bir parça seratonin peşinde, yok ruloydu, sarmaydı pasta- kek peşinde koşup duruyorum sanırım.
Ah el işi vah el işi, çok ilginç kendimi izliyorum hayretle, değişimlerimi gözlemliyorum. Bir dakika boş duramayan ben hiç birşey yapasım yok. Geçtiğim etap artık yeter, kullanıma alalım etabı sanırım.
Eski dizilerin peşindeyim, sonra o ruh halinden çıkıp şimdiyle karşılaşmak zor olsa da.

20 yorum:

  1. Arada bir mola gerekir.Sakin telaşsız yaşanmalıdır bazı anlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, tam tersine hep meşgul olmaya çalışırdım boş durmamak lazım gibiydi ama bir yerde ne kadar engel olmaya çalışsamda olması gereken oluyor sanırım, iyi de oluyor :)

      Sil
  2. Ah o sondaki şiiri İncesaz grubunun son CD'sinde Bora Ebeoğlu öyle güzel söylüyor ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursam hemen dinleyeceğim, teşekkürler :)

      Sil
  3. Kayseri iyi imtihan veriyor diye düşünüyordum ama yeni normalin yenisini atıp normalini algılayan insanlar yüzünden bizde de gerilim had safhada. yan binada bir katı karantinaya almışlar. çember daralıyor gibi hissediyorum. ama korkunun ecele faydası yok. ne olacaksa yaşayıp göreceğiz. benim sinir olduğum şey, akıldan fukara tipler. sorsan her konudaa herkese ukalalık taslar bu tipler, ama çok basit bir şeye dikkat etmiyorlar. konu sadece hasta olmak bile değil, tek başına yeterince korkunçken bu bile değil, insanlar işsiz kalıyor, sağlık çalışanları evlerine gidemiyor. bu durumun ciddi olduğunu anlamak için daha ne lazım ben bilmiiyorum.
    yedi tepe istanbul, düzenli seyretmediğim halde, hikayesini bildiğim ve sevdiğim bir diziydi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önlemler birden kalkmamalı aşamalı olmalıydı bence, zaten kuralsızız uymada sorunluyuz batırdık yani. Aslında Zeynepcim klişe gibi gelen fakat zamanında yapılmış çok doğru bir tespit var "Eğitim şart" gerçekten şart bu bilmeden bilmezlik ukalalık nereden geliyor bence buradan, bendende sevgilerle.. :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. O farklı diye biliyorum bu sarmaşık güldü ama uzman olduğumdan değil tabi,

      Sil
  5. rulo pastadan isterim canım çekti:)) hep uzak duruyoruz bende sabah erken hallediyorum işleri hep herkes uyurken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can çektirmek bizim işimiz pasta börek :) en güzeli tenha vakitler.

      Sil
  6. Hisler yine karşılıklı Derya'cım benim, bu insanlar en son beni çileden çıkaracak gibi hissediyorum :))

    Ahhh o çiçeklerin güzelliği..
    Ellerine sağlık, leziz gözüküyor pastan..

    Bu arada boş ver biraz kolların dinlensin.. Ben yine bir hata yaptım, herşey üstüste geldi gibi hissediyorum işlerde, sakinleyince bir müddet birşey örmeyim diyorum ama bakalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseye de birşey demeye gelmiyor türlü türlü insan var Ezgicim kaçıyoruz mecburen :) epey bir dinlenecek gibiyim dediğim gbi kılım kıpırdamıyor elişi anlamında vallahi değişiyorum ben :)

      Sil
  7. insan bazen herzamanki kendi olamıyor. aslında dünyanın hengameli haline bakınca bu hal de çok normal... insanız sonuçta...
    bugün ben de epeydir kapı dışarı ettiğim tatlıyı pencereden alıverdim içeri... :(
    maskesizler ne bencil ne anlayışsız insanlarmış meğer, hiç de rahatsızlık duymadan yaşayıp gidiyorlar... Biz her gün biraz daha sıkışıyoruz daralan alanlarımıza, onlara daha da yer açmak için... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ara vererek yapıyoruz tamamen hayatımızdan çıkarmak zor tabi Ruşencim yeterki sürekli olmasın böylesi daha az zararlıdır heralde, sorma zaten dardı alan birde maskesizler çıktı :( ama bundan sonra zor hele şükür zorunluluk geç de olsa geldi :)

      Sil
  8. muzlu rulo pastaa ooooo bayılırıım. kimseye yaklaşmadan rahat rahat çıkabilirsin yaaa endişe etme boşveeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle Deep erken vakitlerde takılıyorum bende :)

      Sil
  9. Her zaman dikkatli olmak lazım. Televizyonlara çıkıp konuşanların bu konuda çok dikkat etmesi lazım. Onların olumlu tek konuşması halk arasında "tamam artık rahatız" şeklinde algılanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru Semicim bu konuda bence daha farklı davranılabilirdi, zaten kurallara uymaya meyilli olmayınca işler sarpasardı :(

      Sil
  10. Bu diziyi hatırlıyorum severek izlemiştim. Pandemi sayesinde yeni nesil dizilerden uzaklaştık biraz iyi oldu sanki bu yönden

    YanıtlaSil
  11. Orhan Veli'nin bu şiiri İncesaz'ın en güzel şarkılarından biri, iyi ki hatırlattınız, sevgiler.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...