9 Mart 2020

Dün 22 derece ile baharı yaşadık. Ne zaman güneş parlasa evde birikmiş işler hepsi sıraya giriyor. Baharla ev toplama-düzenleme de bir coşkudur başlıyor bende.
Ezgiciğimin tarifi ile bir çanta dikmiştim. Çok severek kullanıyorum, sonra yine Ezgi'nin sap kısmı için böyle deri ile kaplama önerisi vardı, geçtiğimiz gün onu da yaptım. Hatta püskül ve etiket de ekleyince şimdi tam oldu diyebilirim. Ördüğüm diktiğim çantaların kullanma sezonu açıldı. 
Hava güzel olunca haftasonu bir Ulus gezisi yapmak şart oldu. Dolaşırken birkaç parça eski bişeyler takıldı gözüme. Üstteki vazo benden bile eskiymiş, ilkokul beslenme kabımı buldum iki gözlü, nedense içim buruldu görünce, liseden çıkıp otobüse bindiğim duraktan geçerken karşıdan otobüsümü gelirken görünce gözlerim doldu, binip gitmek istedim yeniden evimize, annem kapıyı açsa yine dedim, biraz duygusal ve ağlak bir gündü, baharın ilk etkileri mi acaba, uçları kırık olsa da gürgen mini kase de artık yokmuş. Toparladım geldim. Hava o derece güzeldi ki, dönüşte tıklım tıkış bir otobüs-dolmuş-tren hiçbirisini göze alamadım. Tabana kuvvet eve kadar yürüdüm. 
Elimde fazla ağır birşey olmayınca, güzel bir de rota çizdim kendime.
Uzakta ki dağlarda karlar hala duruyor. Aşağıda ki bina da hep dikkatimi çeker, severim, keşke bu kadar atıl olmasa ve kullanılsa. 
 
 
İyi haftalar...

12 yorum:

  1. Marteniçkan uğur getirsin sana, herşeyi güzel arkadaşım. Çanta zaten harikaydı, deri sap fikri de çok yakışmı, sağlıcakla eskitesin. Bahar harika ama şu iş yapma kısmı kasıyor beni ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yapan herkese getirsin uğur,bahar kıpraşmasında benimki de öyle cam kapı silme diil ben toplayıp düzelticem atıcam o kısım cezbediyor sil süpür kısmı asla diiil :))

      Sil
  2. çanta çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanın. iyi haftalar

    YanıtlaSil
  3. Vazoya ve kaseye bayıldım ♥ Ay beslenme kabı ve matara bende de çok benzer bir his yaratıyor. Anında eski bir eve, bir hafta içi okul gününe ışınlanıyorum. Anneannem, gencecik annem, şaşkın-şişman-devamlı grip ben. Haşlanmış yumurta kokusu :) Neresini özlüyorsun deseler cevap veremem ama insan özlüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet yumurta kokusu o kesif koku okur okumaz burnuma çalındı, nefret ederdim haşlama yumurta gününden :)) bende bilmiyorum bilinçsizce çok özlüyorum..

      Sil
  4. çiçekler çok güzel en tatlısı da arpa çiçeği. internette mezatlara bakıyorum bazen ben de. pera mezat var öneririm, açık artırma usulü uygun fiyata güzel objeler çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pera mezat çok karşılaştım arattığım bazı şeyler satıldı şeklinde burada epey denk geldi, dediğin gibi çok hoş parçalar, bu konuda hiç tecrübem yok, internet üstünden bilet alırken bile kasıyorum, burda da ha aldım alıcam diye bilemedim denesem mi :)

      Sil
  5. aman minimalistler duymasın... acıyorum onlara... bir gün bir eşyada çocukluklarını bulup o eşyayı değil de o ruhu eve getirmenin tadını alamayacaklar hiç bir zaman... aslında eksik yaşamış olacaklar, bilmeden, öğrenmeden...
    çiçeklere bayıldım... cicilerini güle güle kullan Deryacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruşencim minimalist düşünmek, yaşamak aslında güzel ama benim için başarması zor ben o fikri kendime göre uyguluyorum, alıyorum birşeyler getiriyorum ama asla yığın yapmamaya çalışıyorum, ara ara sürekli anısı-değeri ve sevgime göre eleniyorlar, ama hiç almadan yapamam heralde :) çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  6. Ben de eski cam eşyalara sardım bu aralar. Şimdilerde morina denilen eski zamanlarda evlerin baş köşelerinde yer alan o camlara bayılıyroum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Şebnemcim onları bende seviyorum muronalar, hatta peşindeyim ama henüz denk gelemedim :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...