6 Mart 2020

Kuru halini sevdiğim bir çiçekte bu tip nergisler. Geçen hafta aldığım ve kurumaya yüz tutmuş olanları hemen çerçevemde formları düzgün olmayanlarla yer değiştirdim. Mizansen yaratıp kombin yaparak fotoğraf çekmeyi seviyorum. Sarı'yı çok seviyorum.
 
Çantamı tamamladım. Aslında astarı henüz yok ama fotisini çekmeye engel değil tabi bu.
Nostalji yapıp yıllar önce pek sık yaptığım bir kurabiyeyi yaptım geçtiğimiz gün. Aslında tarifi bile yoktu elimde, artık yapmıyorum diye defterimi temize çekerken almamışım tarifi ama ablamda varmış. Nam-ı diğer "tırtıl kurabiye" neyse ki kalbını da yok etmemişim. Mutlu haftasonunuz olsun..

12 yorum:

  1. Senin fotoğraflarına bakmayı seviyorum Derya`cım. Çanta çok hoş, emeğine sağlık. Ben de dün post yayınlayayım dedim, bir haftadır yazdığım taslağı yanlışlıkla silmeyi becerdim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Semicim, üzüldüm :( olsun ne yapalım, yeniden yaz okuyalım bizde :)

      Sil
  2. Günebakan ne tatlı olmuş, ellerine sağlık. O tırtıl kalıptan yıllaaar önce ben de almıştım ama unuttum gitti bile, bi ara arayayım ;)) İçimi tazeliyorsun. Hep var ol <3<3<3 Kocaman sarıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ececim, bu adını çok seviyorum Günebakan :) hepimiz bu kurabiyeden yapalım demek ki bir ara epey yaygınmış okudukça görüyorum :) Sende iyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım... öpücükle ;)

      Sil
  3. Tırtıl kurabiye eskiden annemin tarif kitabında türtme diye geçerdi ismi :))
    Ne zamandır yapmıyordum, ben de yapayım hakikaten

    Çantan çok güzel olmuş, ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu adı ilk defa duyuyorum, türtme o da iyiymiş :) şimdiden kolay gelsin, afiyet olsun Şebnemcim, Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Üçüncü cemre bugün toprağa düşmüş, kot ceket günleri çok yakın artık :)
    Üşenmezsem belki ben de kurabiye yaparım bugün. Ay senin kurabiye tabağının aynısının çorba kaseleri var bende ahhahha :D Çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın, çok sveiyorum çünkü kot ceketi, üşenme Mina sende yap, birde kahve yanına ohhh miss :) Hımmm Mudoyu takipteyiz o zaman ikimizde :)

      Sil
  5. Really pretty pictures and projects. The dried flowers look so lovely in the frame. Have a good day.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Tammy, have a good day to you :)

      Sil
  6. çanta çok güzel olmuş ellerine sağlık. bende hazır bitmiş bir ççanta var hala astar yaptıracağım içine
    fotoğrafların pek tatlı tırtır kurabiyeyi bende çok yapmıştım vaktinde. ucunu çikolata yada meyve soslarına bulardım. yada arasına ikolata yada meyve sosu sürüp iki kat yapardım. pişmeden yuvarlar çiçek şeklinde pişirir ortasına reçelden vişne koyardım. :))) yani yapardım da yapardım. :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepcim, o an yapılmayınca bir daha uzuyor benimki d eöyle olacak gibi, takacağım zaman gelince apar topar yaparım artık :) Ooo çok farklı şekillerde yapıyormuşsun kurabiyeyi :) bendende sevgiler..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...