11 Mart 2020

 İki gündür kargo yolu gözlemekten fenalık gelse de evde kalmanın bir güzelliği, arada bir gözüme çarpan fakat bir türlü el atamadığım türlü işi yapmak oldu. İçim hava ışıldadıkça dışarı çıkmakla dolapları alaşağı edip toparlayıp temizlemek arasında gidip geliyor.

Şu ara işsizim o yüzden ne yapsam deyip bişeye başlayamadığım bir zamanda bir de şişle cüzdan, çorap desenli,  aklımdan aşağıdaki gibi birşeyler geçiyor. Demlenme aşamasındayım.

 
Bu hafta daha masum bir kurabiye yapayım dedim. Şekersiz,unsuz,yağsız yulaf ezmeli kurabiye.

İlk fotoda ki dokuma minik bir kilim gibi duran örgü, daha kalın iplerden yapılsa sanırım tam olacak. Bu haliyle kaldı, saçaklı da olunca örtü gibi duruyor şimdilik. Bir süre önce ördüğüm yastığım da içi doldurulup yerini aldı. 70'lerden 80'lerden çıkıp gelmiş gibi yastıklara bayılıyorum, nostaljik. Bu da o havayı azcık da olsa veriyor sanki?

20 yorum:

  1. Tam bahar renkleri:)eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. nerdeyse her sabah, pişmiş yulaf ezmesi, müsli yiyom sütle, kurabiyesini bilmiyoduum :)

    YanıtlaSil
  3. feriha hanım yeni bölüm geldiii :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafların bir kısmı açılmıyor bende Derya. Bende mi bir problem var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah aynı yorumu Zeynep de yazmış Mina bende baktım başka tarayıcılardan açılmıyordu sonra tekrar yükledim yayınladım benim baktığım kadarıyla düzeldi sanki?

      Sil
  5. şahanesin, eline sağlık. Yazlık bulüz de çoook güzel, bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bluzu bende çok sevdim Ece ama bi coşuyorum yapayım boş duracak değilim nasılsa diye bir yandan da öyle yastık-cüzdan gibi tırıvırı olmayan işler kasıyor düşünüyorum bakalım :)

      Sil
  6. deryacım ben senin fotoğrtafları hala göremedim canım yaa hiç böyle olmazdı telefondan falanda denedim neden böyle oldu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim Zeynepcim çok sağol dün ilk sen söyleyince farkettim baktım güya bi,rşeyler yaptım ama olmamış demek ki, neden oldu hiç bir fikrim yok :(

      Sil
  7. Sadece üç fotograf görünüyor. 2si siyah dantel abiye bluz, 1 tanesi minik kilim.
    Üçü de çok güzel ve iyi fikir. Bir sürü artık ipim var. Şu kilimden hemen başlayayım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay aksi neden öyle oldu bilmiyorum :( artık ip değerlendirme için süper şimdiden kolay gelsin o vakit :)

      Sil
  8. bazı fotoğrafları göremedim, kaynağı görüntüle dedim ama yine de açılmıyor. kurbişi görmemem daha iyi oldu sanki tam da kahvemi içerken ahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postta bir sorun var tekrar yükledim falan kendi kontrolümde düzelmiş gibiydi ama olmamış demek ki :(
      Burcu bu kurabiye çok masum ama, hiçbişey yok içinde görsen de zararı yoktu valla :)

      Sil
  9. Fotolarda sanırım sorun devam ediyor. Gördüğüm kadarıyla bluza bayıldım ama Deryacım. Yaparsın sen onu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotolar çok canımı sıktı az evvel bir daha yükledim :(
      Bluz şahane bence de Şebnemcim bana bir konsantrasyon azıcık azim lazım :)

      Sil
  10. nihayet o güzel çiçekleri ve örgüleri görebildim :)) ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim ne oldu neden oldu bilmiyorum her zamanki gibi paylaşım yapmıştım gizem olarak kaldı umarım tekrarlamaz, çok teşekkürler Zeynepcim sevgilerimle :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...