13 Mart 2020

Merak ediyorum fotolar bana yine hainlik edip görünmemezlik edecekler mi. Balkondaki sümbüller gün sayıyor. Bende onlarla birlikte. Bizim pisiler yatak yapıp dümdüz ediyorlardı çiçekleri, bu yıl önlemimi aldım. Mor mor açın hadi.
Corona günleri keyifsiz, endişe içinde olmak, rahat hareket edememek kötü. Dışarıda işim varsa mümkün mertebe yürüyerek gitmeye çalışıyorum. Bazı hatlar tenha, zorda kalırsam onları kullanıyorum. Otobüslerde camlar sıkı sıkı kapalı hep. Kalabalık toplu taşımdan uzak durmaya çalışıyor, mecburen bindiysem kapı ağzı veya açabildiğim bir cam kenarına yapışıyorum, ta ki inene kadar. Şükür kolonyalarımız var, seksen derece. Geçen ctesi henüz bu kadar hücüm edilmemişken almıştım. Pazartesinden itibaren okullar da tatil ki içime su serpildi, Cuma'yı ne yaparsak yapalım artık. İşbaşı Pazartesi demek ki? Çocuklarda uzaktan eğitim vs yeni deneyimler yaşayacaklar. Tatil sevinci diye de birşey var. 
Bu yıl kitap fuarına gitmedim, son yıllarda gittiğimde çok da keyifli değildi, önceki yıllarda Çınar'la bir aktiviteydi, ona bir takım şeyler aşılamak amaçlı gidiyorduk ki o zamanlar daha iyiydi. Geçen gün birkaç parça kitap sipariş ettik ve günlerce süren bekleyiş nihayet sağsalim gelmeleriyle son buldu. Kendimi okumak anlamında motive edebilmeyi umuyorum zira aklımda bir elişi yok ve tamamen kitaplarıma amadeyim. Sağlıklı ve aklı selim günler dilerim...

18 yorum:

  1. Dileklerine katılıyorum Deryacığım. Okullar tatil, güzel oldu da çocukları evde kalacak olan çalışan annelerin durumu çok kötü oldu. Kimse kimseye 3 haftalık izin vermez., Allah yardımcıları olsun.
    İnşallah güzel haberler duyarız, inşallah sağ salim atlatırız milletçe. Öptüm seni<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ah çalışan anneler, allah kolaylık versin :( inşallah Ececim öperim bende ;)

      Sil
  2. Merhabaaa!!
    Mikroplar, hastalıklar, önlemler öyle morallerimiz alt üst ki güzel bir yazı insanın moralini yerine getiriyor. Birazdan ben de benimkini yayınlayacağım. senin okumadığım öyle çok yazın birikmiş ki . şimdi okuldayım , çayımla bir güzel keyif yaptım. iyi tatiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Buket hanımcım, bu ara dilime vurmuş yazıp durdum sanırım :) iyi okumalar olsun, ohh misss, sizede..

      Sil
  3. Derya'cım benim hepimiz için geçmiş olsun. Umarım alınan tedbirlerle çabucak kaybolur gider virüs. Benim de konserler, dersler, yurtdışı iznim iptal. Gitmiyorum Kanada'ya, heyecanla sakin kalmaya çalışarak Bora'yı bekliyorum..
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ezgicim hepimize geçmiş olsun, tez biter inşallah tüm dileğim bu yönde :( Ezgicim aklıma sen geldin gidemeyeceğini tahmin ettim bende, neyse eşin sorunsuz rahatça gelsin inşallah, herşey iptal tabi mecburen. Sakin kalmak lazım, bazen planlar elimizde olmadan değişiyor. Benden de sevgilerle...

      Sil
  4. Bütün fotoğraflar görünüyor :)
    Benim de aklıma ilk çalışan anneler geldi Ecehan gibi. Her sorun annelere ikiye katlanıp yapışıyor gerçekten :/
    Evde kağıt havlu kalmamış, çıkıp bakacağım birazdan, stokçulardan kaldıysa bir paket alabilirim umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh teşekkürler :) Aynen öyle, dünyanın bütün yükü kadınlarda sanki, istisnalar hariç, stokçular makarnave kolonyaya odaklanmış gibi bulursun bence :)

      Sil
  5. kitap fuarları da iptal edildi. aman yaa bahar geldii, açıkhavada olmak daha iyii :)

    YanıtlaSil
  6. corona günleri kolera günleri kitabını anımsattı bana...bir bitse gitse şu uğursuz virüs kazasız belasız çok iyi olucak.....sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bana da :)katılıyorum, bir an evvel gitsin inşallah..

      Sil
  7. gördüm gördüm hepsini gördüm. :)) bu ara evde oturup, kitap okumalı örgü örmeli. sağlıklı günler diliyorum deryacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) oh hele şükür, teşekkürler Zeynepcim bence de öyle yapalım sizede sağlıklı günler dilerim...

      Sil
  8. suç dizileri seviyon ya madem, sana bikaç öneri, visavis, craith (hidden), happy valley, perception, mindhunter, forbrydelsen, ofaero, den som draeber, americans :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Derya Hanım, bugün çarşıda bi çiçekçide sizin bu sümbüllerinizden (üzüm sümbülleri miydi adı?) gördüm de bir siz bir de Gülhane aklıma geldi😊. Geçen baharda orada da epeyce vardı ve çok güzellerdi. İnşallah çiçekleriniz güzel güzel açarlar ve inşallah şu korona salgını en az hasarla bitip gider.
    Kitaplarınızdan lacivert kapaklı olanın kapağı ve ismi ilgimi çekti. Okuduğunuzda kitap hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirseniz ne güzel olur.
    Oğulcuğunuzla bol okumalı, keyifli, sağlıklı tatiller dilerim.
    Sevgilerimle...
    Naciye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Naciye hanım, bizimde ilk dileğimiz şu visürün ülkemizi terk etmesi, dallar tomurcuklandı bugün de yeniden kış geldi :( bakalım ne olacaklar. Bahsettiğiniz kitap güzel, basit bir dil ve bildiğimiz şeyler yine zaman zaman alıntılar yapıcam şu an onu okuyorum. Çok teşekkür ederim sizede sağlıklı ve iyi tatiller :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...