16 Mart 2020

Pazartesiye yeniden kışın gelmesiyle başladık. Kapalı, rüzgar, hafif yağmur atıştırmış, hava durumuna bakarsak kar fırtınası falan diyor. O raddeye varmaz umarım, dallar hep tomurcuk, ama her yıl böylesi bir şey yaşanmadan da olmaz illa bir soğuk vurur o açan çiçekleri. Tatil nedeniyle abur-cubur çalışmaları arttı tabi. Bu defa Refika'nın tarifiyle elmalı pasta denedim. O da doğal bir unla yaptı ama benim ki açılıp sarılmayınca yaydım tepsiye mecburen, görüntü pek memnun edici olmasa da tadı güzeldi. Elma-tarçın kokusu ruhumuza iyi geldi.
Bahçeler en sevdiklerimle doldu, bayılıyorum bu çiçeklerin her çeşidine. 
Tahmin edeceğiniz gibi, elim boş- işim yok desem de orda burda gezinirken yine buldum kendime deneyecek birşey. "Loop Stitch" oldukça kolay. Kürk örgüsü. Günün ev işi dışında kalan boş zamanını böldüm, hem okuma hem örme. Bir şekilde bağımlıyım ben elişine, onu da araya katmazsam mutsuz oluyorum. Şimdilik düzen oturdu gibi. Zırt bırt çarşı pazar dolaşmaya çıkmayınca  daha çok vaktim kalıyor. Ama şimdiden ipcileri özledim. O da bağımlılığın bir parçası çünkü.  
Apartman sakinledi öğrenciler evlerine gittiler ohh derken sanki yaz tatili ilan edilmiş gibi bavulunu toplayıp gelen apartmanımızın gürültü duayenleri çıkıp gelmez mi, yazdan yaza çektiğimiz bir aya yakın gürültü işkencesi Corona tatili ile bu yıl senede iki kereye çıkacak sanırım. Gerçekten insanları anlayamıyorum, küçük çocukları da var üstelik. Kalkıp gelmişler, pes. Risk grubu olan birine üstelik.
Neyse durmadan usanmadan sakin kalmayı, beklemeyi, elinden geleni yapıp oluruna bırakmayı öğütleyen kitaplarıma gömülmüş durumdayım. Sağlıklı günler dilerim....

5 yorum:

  1. Sürekli meşguliyet lazım bu ara. Bir kenara oturup düşüncelere boğulmamak gerek. El işi, kitap, film, mutfak... Sokağa bile fazla çıkmadan. Bu günler de geçecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki bir korku filminde gibiyiz. benim dileğim de hepimizin kolaylıkla atlatıp bu günlerin geçmesi ve bitmesi.. :(

      Sil
  2. Duygularımız karmakarışık...Dilerim bu dönem sağlıkla kimse zarar görmeden geçer. Abur cubur işi sanırım herkesin başında sıkıntı...Alışkanlıklarımız da zorluyor Allah herkesin yardımcısı olsun...Kürk örgüsü çok güzel olmuş. Renkli olması da ayrı bir güzellik katmış. Ellerine sağlık Deryacığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah atlatırız amin.., otur otur birşeyler yapsak da dönüp dolaşıp yiyecek birşeyler arıyoruz :) o yüzden deneyip yapacak çok şey var.Hem mutkaf hem elişi, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. eveet sakin olmalı ve dikkatli olmalıyız. loop stitch maşallah kolay gelsin. elmalı turta tarifini yazsana madem kısacaaa, bayılırım daa :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...