21 Mart 2020

İçten içe bir çiçek açasımız, tüm kabusları unutasımız var. Özellikle havaların tekrar ısınmasıyla bu his tavan yapacak gibi bende. Bugün itibariyle bahar resmen başladı. Yarın 17 derece olacak diyor hava durumu. 
Evdeki elişisel faaliyetler tam gaz devam. Yarım işler bitiyor, bazı işlerdeki tıkanıklıklar devam ediyor. Akışına bıraktım. Zaten sürekli evde isen bitip tükenmeyen bir çemberin içinde koşup duran bir hamster gibi hissediyorum. Bitmeyen ev-işi-yemek-bulaşık-çamaşır-ütü yapmışlar, bunların çemberinden kolaysa çık. Önceden umursamayıp atıyomuşum kendimi dışarı o döngüye girmiyormuşum meğer. Olsun, insanın herşeyi deneyimlemesi gerek, keşke sebep bu olmasaydı.
Üzüm sümbüllerim iki günlük karlı kışın dönmesiyle boyun bükmüşlerdi, derhal içeri aldım öptüm okşadım suladım kurtardık sanki, bugün hava iyi tekrar dışarı aldım.Yalnız yağan kar kış ayında bile bu  kadar yağmamıştı. Mart şaşırttı yine.
Yarın tatlı kuzumun doğum günü. Annesinin mütevazı el emeği pastası ile izole bir kutlama yapacağız. Yine yılların nasıl hızlı geçtiğinden başlayıp bugünlere gelişimiz, anılar, anılar... derken hem gözlerimiz dolacak hemde çılgınca eğlenip pastaya yumulacağız.
Mutfak da geçen zamanlara bayıldığımı ne kadar çok sevdiğimi bilenler bilir, yine bir mutfak mesaisinde aklımdaydı haydi deneyeyim dediğim içli köfte denemem çok da beklediğim gibi olmadı, belki de kızartmalıydım, neyse denemiş oldum.
Geçtiğimiz gün sandığımı açtım. Bir yığın dantel bohçaları içinden bişeyler seçtim. Ama hala bir örtü yapamadım. Şimdilik evirip çevirip duruyorum gözüme hoş gelen bir duruş olmadı. Sonra yemenilere el attım. Kendime birkaç oyalı yemeni çıkardım şal yapmak için. Aşağıdaki o kadar eski ki ta çocukluğumda sandık açtığımızda alır bakardım o kadar yani. Baktım ele alınca dağılmıyor, kullanacağım. İğne oyalı falan ama en çok rengine bayıldım.
Bahar geldi, sağlıklı ve güzel günlerde bir an önce gelir umarım...

20 yorum:

  1. Sağlık, mutluluk ve başarı dolu nice yıllar kuzuya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Ruşencim aminnn... :)

      Sil
  2. İyi ki doğmuş Çınar, sağlıklı ve mutlu nice yaşları olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Semicim hepimizin inşallah :)

      Sil
  3. Emeğinize sağlık, çok güzeller. Bahar umutlarıyla gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah, umut bizimle bekliyoruz..

      Sil
  4. mor yonca nazlı büyüdü ama büyüyor maşallah.
    küçük beye mutlu yıllar diliyorum.
    eski dantellerle ilgili benimde aklımda bir şeyler var ama henüz faaliyete geçemedim.
    kapalı kalmanın psikolojisi cidden yıpratıcı ama hepimizin geleceği için kurallara uyup bu durumu atlatacağız inşallah kolay gesin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim, düşünmek de bir aşama elbet harekete geçeriz, ilham anı gelince :) benden de sevgilerle... :)

      Sil
  5. O kısır döngü hiç bitmiyor gerçekten...Sürekli evde olunca da bu döngü+yapma isteği ile karışıyor ve içinden çıkılmadık bir hal almaya başlıyor.
    Kuzuyu kutluyorum nice güzel ,sağlıklı , mutlu yaşları olsun inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döngü malesef ama gerçi sağlıklı olalım sevdiklerimizle evde döngüde olalım yeterki. Vakit yetmeyecekmiş gibi ama alışkanlık işte halbuki vakit çok ama alışamadık ev rutinine. Çok teşekkür ederiz, aminnnn çok sağol :)

      Sil
  6. kuzuya mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Burcu, aminn diyorum bende :)

      Sil
  7. Ah o da mı balık burcu :)
    yada koç değil mi. Yeni yaşı kutlu olsun, sağlık ve mutlulukla
    büyüsün işllh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınar Koç burcu :) doğumgününüz peşpeşe :) inşallah çok teşekkürler Aminnn..

      Sil
  8. Sandıkta beklemesin her şey bence de. Kullanılsın diye koyuluyor ama anneden kıza geçiyor o elişleri genelde.
    Çınar'ın doğum gününü seneye çok güzel şartlarda, keyifle kutlamanızı dilerim. Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  9. ah maşallah maşallah onaaa :)

    YanıtlaSil
  10. feriha hanım yeni bölümü geldi yinee, zamanın olursa yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melabaağ, evde iyi zaman geçirmeceleeer :)

      Sil
  11. Ne güzel el emekleri... :)
    Kitap okuyup yazarak geçiyor benim de korona günlerim...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. iyi haftasonlarıııı :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...