7 Şubat 2020

Havalar yine şaşırdı. Geçtiğimiz gün bir güneş, bir bulut, sonbahar mı, kış mı, bahara mı giriyoruz bilemedim. Dün sabah kar yağıyordu erken saatte epey de hızlıydı. Çığ düşene kadar kar, ne sevimli ne beklenen birşeyken sonrasında acı dolu birşeye dönüştü. Sevinemedim yağdığına. O da öğleye kadar bile durmadı zaten. İnsanoğlu, ülkemizde sık olmasa da olan birşey ama uzun süre olmayınca çıkıyor insanın aklından, unutuyoruz pek çok şey gibi. Yine çok sık olmayan birşey uçak kazaları. Ne oldu yine bir sıraya girdi sanki felaketler.
En üstteki resmi bir Bahçeli yürüyüşü dönüşünde çektim, havalara bakarken hoşuma gitti o görüntü. Birden iki yolun ortasında ki incecik alçacık kaldırımda durduğumu hatırladım. İki yanımdan da vızır vızır arabalar geçiyor. Aklıma bu sefer durağa dalan psikopat şöför geldi. İrkilip endişelendim. Her an nerede ne başınıza geleceği belli değil. Belki dalacaktı yola bakmayan, telefonla ilgilenen veya akşam bişeyler çekmiş biri o kaldırımımsı yere. Karardım yine  biraz itiraf etmeliyim. Yine bu yürüyüşte sahafın önünden geçerken gördüm dergiyi. Buram buram eskiler kokuyor, bir de desenler çoraplara yaptıklarıma benzeyince aldım nostaljik dergiyi.
Çorapdaşım Zeynep hanım yine imdadıma koştu geçtiğimiz gün. Bu modelden yıllar yılllar evvel bir çorabım vardı petrol mavi. Çoraplara başladım başlayalı aklımdaydı, örecektim ondan, ama modelin adını bir türlü bulamıyordum. Zeynep hanımdan öğreniverdim. Adı "kahve çekirdeği" imiş. Sonra youtube dan yapılışını öğrenip nihayet rahata erdim. İlki bitmek üzere.
Aromaterapik yağları buhar ile, bir takım iyi hisler uyandırıp, enerji vs verip ortamı temizleyen olayı nihayet hayatımıza dahil etmeyi başardım. Özellikle ortamda hafif hastalık belirtileri taşıma durumu varsa havada asılı bakterilere falan etkili yağlar varmış, hatta daha neler neler. Kısaca hem terapi hem bazı durumlarda önlem gibi. Deneyip göreceğiz.
Çorabımın yanısıra ufak bir tığ işi de kattım araya. Kalan kalın pamuklu iplereden file çanta. Karmakarışık oldu ama ben beğendim tam da istediğim gibi. Öyle yerde durunca pek birşey ifade ediyor gibi görünmüyor. Bir kombin yapıp foto çekecek havada değildim seriverdim yere. Zaten eskisi gibi değil, fotoğrafçım daha minikken tam da tarif ettiğim gibi çekerdi, büyüdü oflaya puflaya özensiz çekimler yapıyo artık. Güzel bir haftasonu dilerim..

14 yorum:

  1. Ozellikle karmakarışık çantayı çok sevdim! Eline, gözüne, hayal gücüne sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. sahafta bilşe çorap deseni görüyosuuuun hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum senin işlerine, renklerine. Hepsi çok güzel, çoraplar da yakıyor ortalığı <3.

    YanıtlaSil
  4. hava şartları cidden fena. insan doğanın bir parçası olduğunu unuttukça bakalım başına daha neler gelecek.
    çorap harika görünüyor eline sağlık.
    çantaya bayıldım. yaratıcı zeka başka bir şey. tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. elazığ depremi için burada bi köy okulunda yardım kolisi hazırlıyorlar. içerisinde atkı bere eldiven ve meyve konacak. çocuklar anneleriyle birlikte örecekmiş atkıları. ben de hazır alıp vereceğim ufak da olsa katkım olsun. en çok böyle durumlarda keşke işlemeyi bilsem diyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kanatlı kedi; Çok teşekkür ederimmm, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. deeptone; Algıda seçicilik işte :)

    YanıtlaSil
  8. öneri makinesi; Çok teşekkür ederim, çok sevindimm :)

    YanıtlaSil
  9. mavilale; Öyle malesef :( sayenizde modeli öğrenince ördüm hemen, tekrar teşekkür ederim, kendim buldum diyemem biryerlerde görmüştüm benzerini çantanın, benimkisi kendi yorumum tabi ama esinlenme ile :)

    YanıtlaSil
  10. Eğitim Pınarı; Teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  11. burcu; Ne güzel yapmışlar, olsun örmek mühim değil ha deyince de örülmüyor zaten, maksat sıcak tutmak, ısıtmaksa almak da aynı bence, hemde daha çabuk olur bir an evvel ulaşsın, gönlüne sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Çanta çok enerjik olmuş Derya ♥

    Ayyy Çınar da mı öyle... Oytun da bızıklana bızıklana çekiyor. Bu çocuklar bir alem yeminle...

    YanıtlaSil
  13. oyutunla hayat; Çok teşekkür ederim Şebnemcim, yok çekmiyoruz ortama buhar yapıyoruz o yağlarla ama evet bu tarz birşey gerekirse o da öyle :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...