4 Şubat 2020

Tekir kızımız evi terk etti. Zaman zaman arka sokakta buluyorum ama eve gelmiyor. Onun kızı da evi sahiplendi. Bizi görünce köşe bucak kaçacak yer arayan tedirgin ve korkak kedi değişim geçirip, kapıda bizi yakalayınca sürünmeler, yol kesmeler, iki patiyle bacağımıza sarılmalar falan inanılmaz bir gelişme kaydetti. Ama hala mutfak balkonunda mamayı veren benimle, salon camında gördüğü beni eşleştirdiğini düşünmüyorum, bunu da bebekken alamadığı ilgiye yoruyorum anne bariz biriyle daha çok ilgilendi , o daha girişken ve cesurdu, bu korka korka yemek yemiyor, yiyene kadar da ona birşey kalmıyordu, zaten gözle görünür fark vardı arada bu minicikti. 
Arada yenen çikolataları saymazsam bu hafta çok kaçamağım olmadı. Kurabiyemi de diğerlerine nispeten daha sağlıklı olacak şekilde yaptım. Yulaf ezmeli, muzlu, kuru meyve ve kuru yemişli. Çikolata dahil herşeyin arkasını, paketin içine katlanmış, bit kadar yazılmış yerleri okumayı kendime görev edindiğimden beri, bu hafta önceden sevip te sonradan içeriği yüzünden elediğim bir takım markalarda değişiklikler farkettim. Kötü yağlar yer değiştirmiş. Güveniyor muyum? bilmiyorum. Umuyorum ki inşallah öyledir. Yeni yazan içerik yerken bir parça daha az vicdan azabı veriyor.
Bu hafta tatilin bitişiyle özgürlüğüme kavuştum. Sabah 8:30 itibariyle bizimkileri okula ve işe yolcu ediyorum. Sonra ki huzurun, sessizliğin tarifi zor. Ta ki öğle yaklaşana kadar. Ama tatil kadar germiyor. Hatta evde yalnız kalmayı özlemişim, dışarı ile evi adapte edemiyorum bir türlü. Hem evde kalmak, hem dışarı çıkmak istiyorum.
Dün yeni desenler çıkardım. Şimdi onlarla yapacağım örgüler için telaşlıyım ama ip almam lazım. Bugün önce oğluşa öğlen yemeği mantı yapıcam, sonrasında pazar alışverişi var. Yağmurda da hiç sevmiyorum pazar gezmeyi. Umarım ki yarın sabahtan yollardayım, ipcide alacağım soluğu.

31 yorum:

  1. Bu kedicik bizim kaçan Fiyonk a nasıl benziyor. Çakmak çakmak gözleri :)
    Kurabiyeler çıtır çıtır iştahımı açtı valla :) Ben hiç bakmıyorum bu paket arkalarına, gerçi hazır gıda pek girmiyor, girse de nadir olunca bakmıyorum. Baksam da göremem ki minicik yazıyorlar :))
    Hissettim o sessizliği, özgürlüğü, tadını çıkar mis gibi :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Deryacığım, harika, renkler, desenler <3<3<3 Kolay gelsin, rahatça hallolsun işler, yeni renklerini merakla bekleyeceğim...

    YanıtlaSil
  3. kurabiyelerin lezzetli görünüyor yulaflı şeyleri severim. Kedi de zamanla alışacaktır.Çoraplarında çok güzel görünüyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ay bu kızın bıyıklarından biri böyle beyaz mı? Yoksa ışık mı öyle vurdu sen fotoğraf çekerken? Pek güzel oluyor kara kediler ♥ Yalnız bir de şu var, hayatımda gördüğüm bütün kara kedilerin çok acayip huyları vardı. Muslukta yüzünü yıkayan mı istersin, kapı açan mı istersin, her tür tuhaflık bunlarda :)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle insan yalnız kalmayı çok özlüyor :)

    YanıtlaSil
  6. ve çoraplar çok çok güzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  7. sabah ben de nergis topladım, sana yazdığım odada bi vazo içerisinde şimdi, sarhoş ediyor kokusuyla.

    YanıtlaSil
  8. Kedilerin insansı özellikler sergilediğini farkettim birkaç yıldır. Kimi canayakın, kimi korkak, kimi sırnaşık, kimi vurdumduymaz ya da değişken:)
    Geçen gün aktardaydım. Yeni evli bir çift kakao yağı istediler. Çikolata yapacaklarmış evde. Aktar bile merak etti. "Siz de yapın, bir daha dışarıdan asla almazsınız" dediler. Portakallı, naneli çikolata bile yapmışlar. Aklına yazdım ama daha yapmadım. Bilginize;) Kurabiye nefis görünüyor, afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah her şey güzeel :) şu kurabiye tarifini yazsan ya amaa :) içeriği nefismiş ki :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Siyahlar birbirine çok benziyor bizde sokakta bu bizimki mi diye başka kedilerle uğraşıyoruz:) paketli şeyler ne kadar az desek de oluyor bazen, şimdilik göz görüyor şükür okumazsam rahat edemem, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Ececim teşekkür ederim, öperim ;)

    YanıtlaSil
  12. Yüreğimin iklimi; Çok teşekkürler, inşallah :)

    YanıtlaSil
  13. fermina daza; Minacım tespitin çok doğru sanki, bizimkinin de tikleri var sanki, tuhaf hareketler yapıyor, bazen gözleri ile ilgili bir sorunu mu var acaba diye düşünmedim değil, yok gayet iyi görüyor gibi, tikte kanaat kıldık :) evet o bıyık beyaz :)

    YanıtlaSil
  14. uzmanamator; Çok teşekkür ederim... yalnızlık özleniyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  15. burcu; O başka bir olay yani, "nergis toplamak", allahım ne güzel birşey, mis gibi koksun odan :)

    YanıtlaSil
  16. zeugma; Ah bilseniz neler denedim ben, hepsini yazmıyorum çıldırmış gibi görünmeyeyim diye :)) bende hindistan cevizi yağı ile denemiştim, gerçekten güzel oluyor, kakao yağıyla daha mükemmel olacağına eminim, hatta ısıl işlem görmemiş olduğu söylenen güzel birde kakao buldum, deneyeceğim tekrar, bu tatlı öyle birşey ki olmadık vakitte canı istiyor insanın, öyle zamanlarda yoksa tüketimim çok sınırlı, çok teşekkür ederim, svegilerimle... :)

    YanıtlaSil
  17. deeptone; Hemen sana özel yazayım deepcim; muzun büyüklüğüne göre 2-3 veya 3-4 muzu ez püre yap, içine istediğin her türlü k.yemiş ve kuru meyvenin yanısıra keçiboynuzu tozu veya iyi kakao, tarçın ve son olarak yulaf ezmesini ekleyip hamur haline getirip, yağlı kağıda kaşıkla minik kurabiyeler yap, 190-200 arası hafif rengi dönene kadar 15-20 dk pişir afiyetler olsun.. :)

    YanıtlaSil
  18. Tatilde boş durulmamış elementler çalışılmış :)
    Algının seçiciliği vallahi... Bu çocuk beni böyle yaptı :)))

    YanıtlaSil
  19. kedi de olsa ilgi ve şefkat fark yaratıyor demek ki. çorap yine çok güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
  20. Oytunla hayat; Şebnemcim gerçekten öyle, algıda seçicilik bu olsa gerek :))

    YanıtlaSil
  21. mavilale; Zeynep hanım bence herşeyde ve kedide de fark ediyor ben buna eminim, çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  22. Tekir aşık olmuuş, çiftleşme zamanı kaçışlarına benzettim :))

    YanıtlaSil
  23. oh ne güzelmiş içindekileer. tişkir :) son öykümü de bi okusan ya amaa :)

    YanıtlaSil
  24. amazing blog :) I follow you #1100 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. There are many things I do not buy anymore because of the ingredients. Especially I do not buy anything made with palm oil. Better to have simple ingredients. I very much enjoy my time at home and much prefer peace and quiet to the craziness encountered when going anywhere by car. The drivers here have no respect and always make my blood pressure rise.

    YanıtlaSil
  26. yazimbari; Çok doğru tespit, sık sık grili bir kediyle görüyorum hep yanyanalar :)

    YanıtlaSil
  27. deeptone; Okurum tabi, hergün bakamadığım zaman kaçırıyor olabilirim sorry!

    YanıtlaSil
  28. Buba; Thank yopu so much. i am following you too :)

    YanıtlaSil
  29. Hi Tammy, I definitely agree, the content should be plain and homemade if possible. I love every form of silence, sometimes home sometimes nature :)

    YanıtlaSil
  30. Ahh bu çorap bu ipler hepsi harika <3<3.

    YanıtlaSil
  31. öneri maknesi; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...