8 Ocak 2020

Bir süredir merak ediyordum ama nedense bir türlü almamıştım. Sonra bugün Dost'ta yine karşıma çıkınca daha ciddi inceledim, ilk sayfasından kitap bana evet almalısın hatta çok daha önce baktığında almalıydın dedi. Örgü molalarında okuyacağım. Sırada okumam gereken daha çok kitap var.
Bu hafta ki hamur işi haşhaşlı lokum. Çayla şahane. Şu ara ev pudingine takınca hamur işini askıya almıştım. Oğluşa evde sağlıklı tatlı.  
Çorap işleri, denenecekler ve hali hazırda devam edenlerle sürüp gitmekte. Desen yapmayı çok sevdim. Hatta geleneksel desenler araştırıyorum hala. Şimdilik eldivenimden kopya çektim. Hatta birde Konya'dan bir çorap siparişi verdim. Şimdi merakla onu bekliyorum. Birde beş şiş ile başladım ama öyle yavaş ilerliyor ki, şişi tutma mevzuu hızı epey etkiliyormuş meğer. Kafayı fena halde çorapla bozmuş olabilirim. Bir etap sanki atladı atlayacağım sonrasında yakasını bırakırım belki :)
Şehrin içinden dağ manzarası. Bahçeli'de 7. Caddeye dönerken karşıma çıkıverdi. Manzarası bu olan bir evde yaşamak isterdim.

16 yorum:

  1. Gayretine hayran olduğum...<3<3<3

    YanıtlaSil
  2. kitabın bir bölümü mu bilemedim. ama insan 20 li 30 lu yaşlarında o duygudan kurtulamıyor. 40 li yaşlar, her şey olacağına varır, sakin ol, rahatla dedirtiyor insana zaten. :)
    çorap muhabbeti beni de fena sardı. şimdi senin iki şiş tekniğini deniyorum. heyecanıma engel olamayıp, 5 şişlede başladım deli miyim ne :))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ah 7.cadde de ne gezerdik öğrenciyken. zaman öyle dağ manzarası varmydı
    acaba ama bastığımız yeri görmezdik.dost kitapevi de burnumda
    tüttü. gezer gezer çıkardık, para da yoktu oradan kitap almaya.bakanlık'a
    giderken açıkta kitap satanlar vardı, oradan alırdık bazen..

    YanıtlaSil
  4. senin de manzaran güzel, penceren ağaçlara bakıyordu di mi ben mi yanlış hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  5. "Sakin" pek tarzım olmasa da, okuduğum ve çok beğendiğim bir kitaptı. Yazarın Paris'te ki çiçekci anılarını ayrıca beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  6. Ececim, takıntıma gayret dediğin için çok öptüm seni, güzel bakan insan ;)

    YanıtlaSil
  7. mavilale; Zeynep hanım ben 40'ı da geçtim hala bir sakinleme olmadı, benim ki daha ileri bir vakit geç olanlardan :) ne güzel aynı kafadanız o zaman :) dört koldan çorap örmeceler devam etsin, elimdeki bitince bende sizin modeli deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. pelinpembesi; Buket hanımcım cadde üzerinden değilde başlangıcından bakınca görünüyor, bende daha yeni farkettim :) şu ara yerden çok göğe ağaca kuşa bakınca gördüm :)) Olgunlar da yani Bakanlığa çıkan yerde hala uygun kitaplar satılıyor, epey anınız varmış buralarda, canlandırdım bakın hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. burcu; Aslında masa üstünden görmek istediğim şeyi çektim bu postta camdan bir ağaç görünüyor hemde karlı :) bahçede cılız 3 ağacımız şükür ki var hemen gerisinde kaldırımın öte yanında çirkin bir apartman, çektiklerimle biraz yanıltmış olabilirim yazılarda hep görmek istediklerimi çektim, bloğummdaki çekimlerle içinizi açmak istemiş olmalıyım yoksa hep apartman fotileri olurdu :)

    YanıtlaSil
  10. gizlipencere; Bende merak ediyorum, sakin olabilen biri değilim bende ama hala umutluyum bir yol arıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çocukluğumda Kıymet yengemiz örerdi 5 şişle çorap dikişsiz hiç rahatsız etmezdi keşke öğrenseymişim .Ne güzeldi rengarenk olurdu

    Fatoş

    YanıtlaSil
  12. O kitap, hele o sayfası benim de dikkatimi çekti. Not aldım. Hafta sonu haşhaşlı lokum da yapayım:) Dağı görmemişim ama Bahçeli'deki caddelerden birine şöyle sağdan dönerken aynen bu pozisyonda, ama çok yakından görünen büyük bir Anıtkabir çıkmıştı karşımıza. Harikaydı!

    YanıtlaSil
  13. Fatoş; Ellerine sağlık rahmetlinin..

    YanıtlaSil
  14. Zeugma; Kitabı seversiniz umarım, ohh lokumlar da şimdiden afiyet olsun. Evet o taraflarda bazı sokaklar öyle muhteşem sürprizler yapıyor :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir kitapmış, keyifli okumaların olsun :)
    Çorap ta çok tatlıııı minnoş minnoş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  16. lovehouse; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...