29 Ocak 2020

Günlerdir içimden birşey yazmak gelmedi. Buranın tam aksine kendimi de son derece yoğun ve meşgul tutmaya çalıştım. Birşeyler yapmazsam, es kaza boş kalırsam kimbilir ne olurdu bimiyorum.  İçinden çıkılamazlık, korku ve bilinmezlik, bu haftaya damgasını vuranlardı...  Çok uzun bir aradan sonra ilk defa ürettiklerimden satış yaptım. İlgi gösteren arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Aldığım siparişlerimi hazırlayıp, gönderilecekleri yolladım. Benim için çok keyifliydi ve büyük birşeydi, bir iş yaptım. Çok satış odaklı çalışmalarım yok, daha çok keyfi olsa da ara sıra satış yapmak güzel.  
Reklam panolarında içinde Göbekli Tepe'yi okuduğumdan beri meraktaydım, nihayet bugün aldım. Elimdeki biter bitmez başlayacağım. "Sakin" çok az kaldı. Kitabın her satırını özümsesemde beni pek bir sakinleştirdi diyemem. Bilip de yapamamak, işte bu tam da benim sorunum zaten. 
Çorap örgüsünde biraz olsun duruldum diyebilirim. Bu elimde ki son işim. Artık son kalan ipleri harman yaptım diğer çiftine yeterler mi bilmiyorum ama yeteri kadar çorabım oldu ondan eminim. Hatta hemen de kullanıma aldım. Bugün hava günlük güneşlik ve 9 dereceyi gösterip aksini söylesede birkaç gün önce oldukça ayazdı. Evimiz konum olarak güneşten pek de nasibini almıyor, gölgedeyiz. Dolayısıyla oldukça soğuk, doğalgaz da öyle rahat rahat yakıp, tek kat çorapla dolaşmaya pek müsaade etmiyor. O yüzden çoraplarımı bir tur giyip kullandım bile. Epey faydalı oldular.  

12 yorum:

  1. Nergis kokusu eşliğinde kitap okumak müthiş bir şey olmalı:)
    Göbeklitepe Muhafızı'nı okumuştum ben de. Olağanüstü bir gizem.
    Çoraplar tablo gibi, sıcacık giymek ayrı güzel, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Rengarenk çorapların hepsi birbirinden güzel. Eline sağlık. Muhteşem elişlerin degerini bilen insanlara nasip olur inşallah. Bol bereketli kazançların olsun iskender hocanın yeni kitabından haberim yoktu. Hemen almalıyım.🤗

    YanıtlaSil
  3. Derya`cım ne güzel, 2020 uğurlu gelmiş. İnsanın el emeğinin değerlenmesi kadar güzel bir şey yok, seni çok iyi anlıyorum. Kazançtan çok manevi tatmin aslında... Böyle devam eder umarım.

    YanıtlaSil
  4. Zeugma; Kesinlikle, ara ara burnuma çalınan kokunun güzelliğinin tarifi yok :) Bende yeni bir kitap ismi daha öğrenmiş oldum, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. mavilale; Çok teşekkür ederim Zeynep hanımcım, ben henüz kitaba başlamadım eli kulağında meraktayım :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu Eller; Semicim inşallah öyle uğurlu da devam eder, hepimiz için :) kesinlikle çok mutlu oldum, beni gerçekten çok iyi anlıyorsun :) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. senin adına çok sevindim derya, uğraşlarının dönüş vermesi çok güzel umarım dahası da olur :)

    YanıtlaSil
  8. burcu; Çok teşekkür ederim burcu, inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. ha haa çok tatlı olmuşlar petek üzerindeeee :) göbeklitepe kitabı neymiş ki adı ne tam anlamadıım :)

    YanıtlaSil
  10. Hele bi de böyle topluca görünce...içim açıldı...bu fotoğrafalara saatlerce bakabilirim, keyifle. Ellerine sağlık, gönlüne sağlık. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. deeptone; Teşekkürler, resimde gördüğün kitap." Akşam Yıldızı" İskender Pala

    YanıtlaSil
  12. Ececim çok teşekkür ederim, bende öperim ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...