23 Ocak 2020

Tatil nedeniyle çalışma alanlarım birazcık değişmiş olsa da yine de ucundan kenarından yapmadan duramıyorum. Hala tamamlanmamış çantama da bir talip çıktı, sanırım Fermina'nın ayağı uğurlu geldi :) 
Bir vakit mutfak isyankarı olup çıkmıştım. Şimdi paşa paşa yapıyorum işimi. Evde ve sağlıklı öğünler peşindeyim. Sabahtan adını da koyarsam daha bir rahatım. Mutfak isyanına ellerim de katılıp bildiğiniz dikenli bişeye dönüştüler. Pıtır, pıtır. Kullandığım deterjana kadar dikkat etsem de sonuç bu olunca, bunca yıldır aman eldivende neymiş dediğim ve kimyasallara efelik yaptığım günler bitti. Artık eldivenimi takmadan mutfağa girmiyorum.
Son bitenlerden. Sayılarını bir-iki artırıp, şişi de yarım ölçü yükseltip ördüğüm çorap, umarım ölçüsü tam olur.
Çorap olayı hala tüm canlılığıyla gündemde. Bu defa çorap ipi olup, böyle çizgili renkli birşey buldum. Dokusunu Dora ipi kadar sevmesem de bir tane denemek istedim. Bu ip daha sert, naylon gibi.  Bir de süper wash diye bir ipi varmış ama ben henüz bulamadım. Ne zaman noktayı koyucam bende merak ediyorum :)

22 yorum:

  1. O ne güzel. Dilerim satışlar kalede açacağınız minik bir dükkana evrilir. Ben çoraplardan çok memnunum. Bu şekilde yıllarca devam etsin isterse. Bayılıyorum seyretmeye. Yine çok güzel olmuşlar. Keşke desen çıkaran ip de satılsa:)

    YanıtlaSil
  2. Çantalara bayılıyorum ama iş yeri giyim tarzından dolayı, sivile yatırım yapamıyorum. Emekliliğimde bende talibim bunlara :)
    Deterjanlar mahvediyor aslında cildimizi, eldivene alışmak lazım zor olsada. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çorap olayının sürüyor olmasına çok seviniyorum :) Kaç senedir "Çorap dünyanın en güzel şeyi. Birbirimize çorap alalım" diye dolanıyorum ortalıkta. Kendime yoldaş bulmuş gibi oldum :D

    Deterjan ve sıcak su benim de ellerimi tahriş etmeye başladı son zamanlarda. Halbuki yumuşak deterjanlar aldığımı sanıyordum, ne bileyim, içeriği nispeten temiz filan. Ama kâr etmiyor herhalde. Su da bir tuhaf değil mi bu aralar? Elde yıkadığım bardaklarda filan su lekesi kalıyor. Eskiden bu kadar olmazdı sanki.

    YanıtlaSil
  4. kakaolu puding mi ooooooo amaniiin en sevdiğisiim :) çorap var çoraaap üçü beş liraaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. deryacım çantada çoraplarda harika canım eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Tesadüfen keşfettim blogunuzu ve bayıldım! Ne kadar üretken ve renklisiniz. Yaptıklarınızı, paylaştıklarınızı, örgülerinizi çok çok beğendim. Üretkenliğinize hayran kalmamak elde değil:)

    YanıtlaSil
  7. Çoraplar harika Derya`cım! Çantana talip çıkmasına şaşırmadım, çok güzel!
    Maalesef mutfağa küsmek olmuyor, ben de zaman zaman isyan etsem de evdeki yemek en sağlıklısı. Aşırı dikkat ettiğimden değil, kek de yapsam içinde ne var biliyorum.
    Eldiven kullanmayı hiç sevmem, umarım kullanacak duruma da gelmem. Biliyorsundur belki ama yine de yazayım, kullandığım iki marka var: Biri Frosch, diğeri Turmepa. (Migroslarda bulursun, Turmepa "temiz deniz" oluşumu için üretilmiş bir marka, Koç`un önderliğinde)

    YanıtlaSil
  8. deterjan alerjisi var bende dokunsam kızarıyor, güzel bahane di mi :)

    YanıtlaSil
  9. Zeugma; Kalede ki küçük dükkan hayallerini her fıratta evrene yolluyoruz, hemde hep beraber :) Çok teşekkür ederim, çorap her yazımı süsleyecek gibi, desen çıkaranı da bebek ipinden falan birşekilde bir tane denedim belki diğeri de denk gelir birde ondan örerim :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Haklısınız. Eldivene alışmak zor oluyor, sevmiyorum ama ellerimin iyiliği için, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. fermina daza; Bende sayfamı okuyanlara bıkkınlık getirmekten korkuyordum, yorumları okudukça içim rahatlıyor, bende oldum olası çorap hediye etmeyi severim. Kesinlikle bir yoldaşlık var, iyi ki var :) Bende öyle deterjanda ki özenime rağmen durum böyle, su da ara sıra başka yerlerden veriliyor diye birşeyler duyuyorum ondan olabilir?

    YanıtlaSil
  12. deeptone; Aynen ev yapımı anne usulü keçiboynuzu tozlu kakaolu puding. Yakında öyle bir olaya girebilirim çoraplar birikiyor :)

    YanıtlaSil
  13. mavilale; Teşekkür ederim Zeynep hanımcım :)

    YanıtlaSil
  14. Merve Uzun; Teşekkür ederim, bazen öyle üretken bir dönem oluyor dilerim uzun sürer.. :)

    YanıtlaSil
  15. Mutlu Eller; Semicim kesinlikle katılıyorum, evde bir kap çorban olsun başka birşeye gerek yok, temiz sağlıklı. Eskiden böyle değildim şu ara o zararlı, bu kötü diye diye iyice daralan bir alanda ne yapıcam telaşı üstüne ergenliğe adım atan delikanlının iştahı birleşince durum bu :)
    Evet o deterjanların her ikisini de kullanıyorum, buna ek Rosmanda bir Sensitive deterjan daha var, bunlar dönüşümlü olarak kullandıklarım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. burcu; Kesinlikle çok güzel :)

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun Deryacığım umarım çok kısa zamanda düzelir elleriniz...Çoraplar harika olmuş , ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Atölyekedi; Eldiven birkaç günde bile farkettirdi ellerde. Çok teşekkür ederim... :)

    YanıtlaSil
  19. Enfes, şahane, harika. Hep çorap görmek asla ve asla sıkmıyor bizi, lütfen kafana göre devam et. Süperwash üretimden kalktı diyor birkaç yüncü, hepsi söyleyince inandım, bulsaydım sana da alacaktım. Alize exstranın folklorik batiğini ve % 10 yün içerikli düz iplerini aldım ben de. Ellerine sağlık. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  20. Ececim ah canım teşekkür ederim beni de düşündüğün için :) Alize folklorik batik yıkanınca daha yumuş oldu, naylon gibi gelmişti giydim denedim sıcak ta :) yün içerikli hiç örmedim nedense hep sağlam olsun diye bu naylon içeriklere sıcak bakıyorum :) Öpcükle ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...