2 Ocak 2020

Yılın el işi başlangıcını takıntılı olduğum örgü çorap olayı ile başlatayım dedim. İki şiş ile renkli ve desenli birşey yapmak istedim. Önden bir-iki denemem oldu. Hem renk hem desen için, epey bir sök-ör yaptım.  
Araştırırken nette bu stil iki çeşit tarif buldum. Tarif derken sayı olarak farklı, çocuk ayak olduğum için az olanı seçtim, tam oldu ayağıma. Denemek istediğim farklı renk ve desen kombinleri var. İlerleyen günlerde örerim umarım. Başlangıç için ilham Zeynep hanım oldu, şiş ve ip bilgisi çok işime yaradı. Model ve renk deneyeyim derken sabırsızlığım tuttu yine oldu olacak derken örüverdim. 
Seneye hem çorap hem hastalık hemde peşpeşe sınavlarla girdik. Sınav maratonu geçerse bende rahatlayacağım. Söz dinlemeyen oğluş az ve ince giyince kaçınılmaz sona ulaşıp hasta oldu. Sınavlarla çakışması extra kötü oldu. Hemen annesel ilaçlar devreye alındı, termaller giydirildi ama hep iş işten geçtiktan sonra söz dinlendiği için bakalım ne olacak. Boşuna denmemiş bir musibet bin nasihatten iyidir diye, konuş konuş boş. 
Bu yıl yeni gelen seneden çok bir beklentim yok yine, sağlık olsun en başta diyorum, istediğim tek şey bol bol seyahat. Belki biri böyle trenle olur, ne güzel olur...

25 yorum:

  1. Mutlu yıllarrrr.... Nasıl güzel olmuş, nasıl ama anlatamam, bayıldım. Zor iş çorap, bravvo sana, uzun zamandır aklındaydı ne güzel olmuş yıla böyle başlamak. Güle güle eskitesin güzel arkadaşım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. yeni yılın bol çoraplı örgülü olsuuuun :) geçmiş olsuun :) ay trenle doğuya git o zaman varmış yaa kars treni galiba, herkes güzel diyoo, ay bi d yeni yıl yazımı okusan yaa noluur, yılbaşı gecesi yazdığım, o da çoraplııı hihi :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim, devamını dilerim. Yeni bloğumu keşfettiniz mi? https://ispanyolcafilmler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çoraplar çok güzel olmuş, cuk diye de oturmuş sanki.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel modelini gördüğün bi şeyi çıkarabilmek çok tatlı olmuş. ben kırk giyiyorum örme yeteneğim olsa sanırım yarısında bezip bırakırdım :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ben sana yardımcı olacağım derken sen bana yeni bir model kazandırdın. :) çok teşekkür ederim. benim çoraplar burundan başlıyor, biraz farklı bir teknik. bunu da çok sevdim en kısa zamanda deneyeceğim.
    hastalık için çok geçmiş olsun. havalar tam hastalık havası dikkat etmek lazım. ah o dönem sonu yoğunluğu bende de var yarın bir okulumda salı günü diğer okulumda sınav yapacağım. yani bana okunacak analizi yapılacak sınav kağıdı olarak dönecek günler çorapları araya sıkıştırsam ne iyi olacak :)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Such pretty colors and design work. The socks look cozy. Wishing a speedy recovery for your son. Happy new year!

    YanıtlaSil
  9. Çorap örmeyi başlatsan bile kaç kişi örer böylesini Derya :)
    Hem bunlar sanat eseri insan giymeye kıyamaz ...

    YanıtlaSil
  10. İki şişle böyle güzel bir sonuca ulaşmak inanılmaz! Ayakta duruşu da çok harika. Ellerinize sağlık.. Bir yerlerde dikiş olmalı ama anlayamadım. Ayak tabanının tam ortasından mı geçiyor yoksa:))
    Tren yolculuğu dileği en kısa zamanda gerçek olsun dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel desen, ne güzel renkler. Ellerinize sağlık.
    Ne keyifli olur Tren seyahati...Hadi inşallah , en kısa sürede gerçekleştirirsiniz...

    YanıtlaSil
  12. Ececim canımm çok teşekkür ederim. Evet ördüm iki şiş de olsa bir çorap meydana getirmek beni mutlu etti, beş şişte sıra :) çok öptümm ;)

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Bu yıl bol çoraplı olabilir yılbaşı akşamı bununla uğraşıyordum :) ah keşke deep bir doğu gezisi hemde trenle fiyatlar epey çok, kendi başıma da gidemem ki çekirdek ailemde kalır aklım hepberaber olabilse imkanları esnetmeyi bırak çokca sündürmek lazım :))
    okudum yorumumu da yazdım görmüşündür :)

    YanıtlaSil
  14. Tatesal; Merhaba Tülin hanım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Dönüşü Olmayan Orman; Çok teşekkürler, hayır haberim yoktu bakayım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. dilekçe işler; Teşekkür ederim, aynen bu kadar tam olabilirdi :)

    YanıtlaSil
  17. burcu; Teşekkür ederim Burcu hepsini diil ama bazı basit şeyleri bakıp yapıyorum, :) güldürdün beni, benim ayaklar küçük ama inan o da bıktırıyor, bu model öyle upuzun bişey ör ör bitmiyor :)

    YanıtlaSil
  18. mavilale; Zeynep hanımcım ben biraz canı tez biriyim hemen olsun bitsin derim, çorabıda aklıma koyunca deneyivereyim dedim, sizin modeli henüz denemedim, azcık zor gibi gledi ilk bakışta ama bi başına oturup iyice anlamam lazım :) yoğunluk bu hafta azalıyor gibi bizde, umarım sizinkilerde kolaylaşır, hobiyi ne kadar meşgul olsak da araya dereye sıkıştırıyoruz, sevdiğimiz için, siz de öyle yaparsınız gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  19. Hello Tammy, Thank you very much, my son is a little better, I'm glad you like my socks. In fact, it is much better if knitted with five skewers, I need to learn it, you have a good year :)

    YanıtlaSil
  20. Pelinpembesi; Teşekkür ederim Buket hanımcım, çok zarifsiniz...Başlangıç olarak hevesimi aldım ama şimdi hedef dikişsiz beş şiş ile :)

    YanıtlaSil
  21. zeugma; Aslında beş şiş ve dikişsiz olanı yapabilirsem çok daha mutlu olacağım, öğrenmeye çalışıyorum, bunu uzunca düşünün bilekten başlayıp ayak üstü parmak ucu ayak tabanı ve topukla bitiyor, ikiye katlatıp yanlardan dikiyoruz. İlginizi çektiyse yaptığım şablon var yollarım sizi maille. Ahh o tren yolculuğu şimdilik uzak görünüyor ama güzel bir hayal :)

    YanıtlaSil
  22. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim Evren, inşallah yolculuk konusunda güzel dilekleri topluyorum tek tek, bu gidişle o kadar uzak olmayacak gibi yolculuk :)

    YanıtlaSil
  23. Çorap içimi ısıttı ve renkler nasıl uyumlu güzel, ellerine sağlık :)
    Aynı dert bizde de vardı, hasta bir şekilde sınav dönemine girdi, öksür tıksır ve ateş içinde yazılılara hazırlandı ve şükür bitti de dinlenmeye geçti ilk defa dün akşam. Çok geçmiş olsun size de.

    YanıtlaSil
  24. Ayşe Baykal; Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  25. Lovehouse; Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Çok geçmiş olsun, bir şekilde atlattık çok şükür..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...