30 Aralık 2019

Bugün yine rüzgarlı bir gün, öyle böyle uçurmuyor dalları, yaprakları. Evde göz gözü görmeyen bir karanlık var. Neredeyse perdeleri çekip ışığı yakıp öyle oturacağım. Bir yılın daha sonuna geldik. 2020'nin 2019'u aratmadığı güzel bir yıl olur umarım. Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun..
Ben ufak tefek bir takım işler buldum yine kendime oyalanacak. Birkaç minik cüzdan bitirdim, bir çanta daha başladım. Örüyorum yine. 
Yılın son postu ve yazacak pek birşey bulamıyorum. O zaman 2020 de görüşmek üzere ;)

20 yorum:

  1. mutlu seneler derya :) ayçiçekleri gibi gelsin yeni sene.

    YanıtlaSil
  2. o zaman yeni bir yııııl yeni bir yııııııl mutluluk getirsiiiiin :)

    YanıtlaSil
  3. Rüzgar ve örgüler :))
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara Deryacığım :) Yeni el işleri ,yeni kitaplar, yeni hamurişleri ile ve özellikle umutla dolu 2020 postlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Our house always seems dark because the windows are tinted to keep out the summer heat. We have floor and table lamps in every room but my husband says we are living a cave. Your wallets are very nice as will be the purse you are working on. Wishing you and yours all the best for 2020.

    YanıtlaSil
  6. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun Derya Hanım, Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar canım cüzdana bayıldım. çanta çok sempatik bitirirsin yakında inşallah. mutlu yıllar dilerim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Derya, yağdı, esti ama 2020'nin ilk günü güneşli, şahane bir hava var. Güzel dileklerin gerçek olduğu, sağlıklı, huzur dolu bir yıl olsun. Mini çantalar şahane. Özellikle renkleri. Rengarenk günlerde keyifli elişleri dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. senin deeeee. görüşürüz yineee bu yıııl hihihi :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim Burcu, çok güzel bir dilek... :)

    YanıtlaSil
  11. uzmanamator; Çok teşekkür ederim aminnn herkese inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Mert; Uğruyorum tabi ki, fakat her zaman yorum bırakmıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. lovehouse; Çok teşekkür ederim. İnşallah beklentileri karşılarım sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  14. Tammy; Sometimes I get the same idea as I am in the cave :) Thank you very much Tammy, I wish you a very nice New Year... :)

    YanıtlaSil
  15. Eğitim Pınarı; Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, katılıyorum bende, iyi yıllar sizlerede.. :)

    YanıtlaSil
  16. mavilale; Çok teşekkür ederim Zeynep hanım, şimdi çorabı buldum bir müddet onunla uğraşır dururum artık :) İyi seneler dilerim bende..

    YanıtlaSil
  17. Zeugma; Çok teşekkür ederim, bende gönlünüzce bir yıl dilerim sizlere, keyifli yazılarda buluşmak üzere :)

    YanıtlaSil
  18. O minik cüzdanın mor rengi insanın içini kıpır kıpır yapan cinsten, ellerine sağlık, hep söylüyorum zaten ama bir kez daha söylemeliyim ki, renk kombinlerin şahane ötesi. Mis olsun 2020, kıpır kıpır geçsin <3

    YanıtlaSil
  19. Ececim, bende bu yıl çok kullanır oldum elim hep o renge gidiyor seviyorum :) çok teşekkür ederim canımsın ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...