19 Aralık 2019

Ankara birkaç gündür sisler altında. Değişik, gizemli br havaya büründük. Sokağa çıkınca sonunu görememek tuhaf ama hoş. Sherlock Holmes'un kitaplarından bir sahne gibi, sisli Ankara sokakları...
Geçtiğimiz gün renkerini sevdiğim iplerden, kocaman motifler için, ipten oldukça büyük bir tığ ile bir atkı denemesi yaptım. Bu dönem için biraz hafif kaldı ama bahara doğru kullanılabilir sanırım. Bu defa görüntü ve renk olarak içime sindi gibi.
 
Şiş örgüsü için birkaç desen çıkardım. İplerin kalınlıklarını iyi ayarlamamışım. Bakalım ne olacak. Kalınlıklar eşitlenmezse büyük ihtimalle projenin yatması mümkündür. 

18 yorum:

  1. Bugün sabah dayım bir fotoğraf gönderdi ilk önce algılayamadım. Yüksek bir yerden çekmiş, sanki deniz var gibiydi. Burada da bugünlerde sürekli sis var ama sanırım sizdeki oldukça yoğun...

    Yine güzl projelere başlamışsın. Kolay gelsin. İnşallah ip sana bir aksilik yaşatmaz

    YanıtlaSil
  2. Bir şehre sis indiğinde masal diyarı gibi görünüyor, harika! Baharlık atkı çok tarz olmuş, bayıldım. İp kalınlığı uyumsuzluğu deyince, daha yeni gördüm. Almanlar iplikleri renk ve desen çıkacak şekilde boyuyor. İlmek sayısı ve şiş numarası vererek sanırım. 1. videoda hem öyle bir ip hem çorap örgüsü, 2. videoda çorap topuk olayı gösteriliyor. Belki işine yarar:)
    1- https://www.youtube.com/watch?v=YhvCqNooKEo

    2- https://www.youtube.com/watch?v=z9d6VeWk1AU

    YanıtlaSil
  3. Hamarat kadın, hiç mi boş durmazsınız siz.

    YanıtlaSil
  4. ilk foti nefis vallaaa :) kot ceket ve süsleri deeee ne güzel fikir o :)

    YanıtlaSil
  5. Atkın çok güzel Derya`cım, tam baharlık.

    YanıtlaSil
  6. Derya'cım muhteşem olmuş atkın. Geniş tığ ile granny square tiril tiril oluyor. Çok hoşuma gidiyor.
    Renkleri de çok güzel olmuş.

    Baya sis olmuş, çok gizemli değil mi? :)

    YanıtlaSil
  7. nasıl güzel bir atkı ben neden örmediysem hiç. :)) şiş örgüsü desen içinde seninle konuştuğumuz gibi çorap örmeyi deniyorum. bakalım sonuç ne olacak. sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim, doğa olayı bazındadır umarım güzel , değişiklik oldu ama çokd abir bilgi yok neden şehirde bunca sis? Çok teşekkür ederim, umarım konsantremi yitirmeyip uğraşır dururum :)

    YanıtlaSil
  9. zeugma; Çok teşekkür ederim :) desenli ip bir ara vardı düz örüyorsunuz o kendi renklerine göre şekiller çıkıyordu Çınara minikken örmüştüm ama belki bu daha farklısıdır, büyük kolaylık desen yapıcam diye kasmadan örmek :) videoları inceleyeceğim çok teşekkür ederim linkler için :)

    YanıtlaSil
  10. dilekçe işler; Aman boş durmayalım, ben boş kalınca direk depresyonda alıyorum soluğu, uğraşmak lazım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  11. deeptone; Teşekkür ederim :) deep beğeniyorsan sana da örüvereyim bahar gelmeden, söylemen yeterli yani.

    YanıtlaSil
  12. Semicim çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  13. Ezgicim benim teşekkür ederim, aynen benimde çok hoşuma gidiyor iri tığ ince ip, farklı bir görüntü ve doku oluyor :) hemde ne, sabah sabah sis kaybolmadan gizem avına çıkıyorum kaç gündür değişiklik oluyor :)

    YanıtlaSil
  14. Zeynep hanımcım, bir ara atkıyı sıraya alalım o vakit, çorabı gördüm kırmızı beyaz değil mi, harika görünüyordu bayıldımmmm bende denemeliyim, belki bana sayıları yazarsınız bir ara :)

    YanıtlaSil
  15. deryacım o çorap için bir açıklama hazırlayacağım inşallah. gerçi benim yazdığım açıklamalar anca beni aydınlatıyor. bu konuda yetersizim ama yaparsan elimden gelen desteği sağlarım şiş örgüsü bilen biri için basit bir iş yaparız Allah'ın izniyle. sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. Atkı ve renklerine bayıldım gerçekten yaaa, harika olmuşşş :))))
    Yüksek binalardan çekilen fotolar çok etkileyiciydi bence de.. Veee bu hafta kar geliyor, hazır mıyız :)))

    YanıtlaSil
  17. Zeynep hanımcım, anlaşırız bir şekilde :) şiş biliyorum o yüzden yaparım diye umuyorum, teşekkür ederim şimdiden :)

    YanıtlaSil
  18. Nihancım çok teşekkür ederim, hazır olmaz mıyız :) belkiyoruz gözümüz yolda valla, ah bir yağsa :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...