16 Aralık 2019

Sık sık mumlarla, minik aydınlatmalarla aydınlatır olduk evi. Önceden çok böyle bir alışkanlığımız veya ihtiyaç olarak hissettiğimiz birşey yoktu. Şu ara bundan çok keyif alıyoruz, huzur-dinginlik ve sakinlik çöküyor sanki onları açınca. Bu konuda çok zevkli Yağmurcuğumdan bu güzel şamdan.
İp aramalara devam, sanırım renk skalamı artık oluşturdum. Artık oturup aksiyona geçmek kaldı. Bugün bir de bu etiketleri buldum ki, çok tatlılar, her yaptığıma dikesim var.
Haftasonu araya bir boyama ekledim. Taburem kırmızı idi, artık sarı oldu. Ezgi'yi andım boyarken. Sarı'yı bana bu kadar sevdiren..
Bu haftanın hamur işisi, içli ve sade gözleme oldu. Bu konuda artık oldum sanki. Bir sacım bir de hamur tahtam olursa gözlemeciye bağlarım artık.
Bizim kız her sabah camda yine. Balkon kapısı sesiyle şimşek hızıyla kızıda koştura koştura kahvaltıya geliyor. Anne huysuz istemiyor gelsin, yanyana yesinler, çözemedim bunların ilişkisini.
Bu hafta kargonuz var mesajı ile başlayan heyecanlı ve meraklı bekleyiş birbirinden güzel hediyelerle sonuçlandı. Öyle mutlu oldum ki, el emekleri, en sevdiğim renk-desen her türlü güzelliği barındıran benlik muhteşem şeyler. Özenli paketler, ilmek ilmek çalışılmış el işleri, hepsi çok değerli..
O yüzden bir kez de buradan teşekkür etmek istedim. Sevgili Zeynep hanım ve Buket hanıma.

26 yorum:

  1. kahvaltıya gelmiş ama o nasıl bi mahcup bakış :) taburen çok minnoş olmuş, sarıyı ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Şamdan - mum ikilisi bir ara benim de vazgeçilmezimdi. Hem de kokulu mum olması gerekiyordu. O mumların kanserojen olduğunu öğrendikten sonra kokusuzunu bile unuttum artık. Ama çok hoş ve romantik bir ortam yarattığı kesin. İplerdeki renk uyumu güzelmiş. Hediye kombinleri beğenilmeyecek gibi değiller. Kanaviçe D'ye bayıldım özellikle. Güle güle, iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Blgonuz oldukça dolu ve aktif.Emeğinize sağlık.Yeni açtığım blogumu ziyaret edip takibe alırsanız çok mutlu olurum.Kendinize İyi Bakın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
  4. renk skalan güzeel. yine hoş şeyler yapmışın boyama da :) kedi fotisi allam çok şiriin :)

    YanıtlaSil
  5. Derya'cım renk skalan, hediyelerin, taburen hepsi bir harika. Ellerine sağlık çok güzel boyamışsın
    Ama en çok da el işi konusunda tekrar istekli olman beni çok mutlu etti :))
    Çünkü aklımda bir sürü fikir var, birlikte denemeliyiz :)))

    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. burcu; Kedim de pek akıllı pek mahçuptur benim, sabah sabah zahmet verdiriyom ama bakışı :)) benim sabah sabah ev ahalisini uyandır mutfakta paldır küldür kahvaltı hazırlayan isyankar halime uygun bakış,
    çok teşekkür ederim, bu sarı halini bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Zeugma; Aynen bende mumu aldığım yere dikkat ediyorum hatta bir ara doğal balmumu mumlar çok modaydı onlardan da edindim, özellikle merdiven altı üretimler çok riskli. Renkler benim de içime sindi, çok teşekkür ederim, bende o kaneviçeye bittim çiçeği renkleri öyle vurucu ki tam kalbimden vurdu beni :)

    YanıtlaSil
  8. merakettiysen; Teşekkür ederim. Geldim efendim, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  9. Büşra Bayram; Bende çok beğendim, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  10. deeptone; Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
  11. Ezgicim, çok teşekkür ederim. Öyle yolunu gözlüyorum zaten, bu ufak uyanma hareket kesinlikle senden gelen ön dalga :) sen gel inşallah deneriz,yaparız dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel hediyelerinle güzel zamanlar geçir inşallah. Tabureye bayıldım, gözlemelere de. O yeni kalın iplerle neler olacak çok merak ettim, heyecanla bekliyorum.
    Koccaman sarılıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Ececimm, o kalın iplerden şapka inşallah, çok öpüyorum bende :)

    YanıtlaSil
  14. Derya hanım, etiketleri nereden aldınız

    YanıtlaSil
  15. Ben de mumsuz ve peri isiksiz bir ev dusunemiyorum,ozellikle yilin bu zamanlarinda.Hediyeler ve tabure harika.Sari enerjisi cok baska:)

    YanıtlaSil
  16. kedide ki bakışa yarabbim. nasıl tatlı.
    hamur açma konusunda hiç fena sayılmam gözlemeci olursan beni de işe al tamam mı :)) şimdi siz ezgiye buluşup elişi mi yapacaksınız. ya biz kıskanırsak ne olacak :))
    şaka bir yana benim henüz ham tahta olan iki tane taburem var boyamak istiyorum. hangi marka hangi fırça azıcık bilgi verir misin deryacım.
    ayrıca paketin içeriğini beğenmene çok mutlu oldum. sağlıcakla iyi günlerde kullan. bu ara bende o eldivene bayılanlardanım. eline sağlık buket hanımın sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Tabureniz çok sevimli Derya Hanım, kedicik gibi😊. Hediyeler de çok hoşmuş, güzel günlerde kullanasınız inşallah.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  18. Nur hanım Kızılay da Ihlamur Caddesinde Hobinova diye bir hobi dükkanından aldım.

    YanıtlaSil
  19. Çileksuyu Sibel; Bende öyle oldum :) çok teşekkür ederim, katılıyorum sarıyı yeni keşfetmiş biri olarak :)

    YanıtlaSil
  20. mavilale; Tabi neden olmasın hamarat hanımlar herdaim lazım :) kedimiz çok tatlıdır, Ezgiyle bizi kıskanmayın, çok hasret kaldık, sizin de yolunuz düşerse bekleriz, ne hoş olur :) Boyama için fırçalarım yıllardır elimde adı sanı yok, tabure gibi şeyler için azıcık büyük birşey almıştım. Akrilik boya ile boyuyorum, onunda belli bir özelliği yok sadece akrilik boya. Bitmek bilmeyen malzemeler bunlar belki 8-10 yıl vardır mazisi yeni değiller :) Zeynep hanımcım beğenilmeyecek gibi değildi hediyelerim yüreğinize, emeğinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  21. Naciye hanımcım, çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  22. So much loveliness and such wonderful gifts!

    YanıtlaSil
  23. Thank you so much dear Tammy.. :)

    YanıtlaSil
  24. Hediyeler ne kadar incelikle düşünülüp hazırlanmış, insanın böyle sevenlerinin olması harika bir şey :) Güle güle kullan Deryacığım :)

    YanıtlaSil
  25. lovehouse; Gerçekten çok ince insanlar, sağolsunlar, başta onlar olmak üzere hepimizin çevresinden böyle güzel insanlar eksik olmasın, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...